A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Auris (2007-2009)

Auris 2,2 D-4D Premium Active (177Le) 

Az ítélet értékelése
1,7(13 db)

A 400 Nm ereje

Szöveges ítélet

Az autó formailag eleinte nem tetszett, az előző Corolla HB 1,4 D-4D formálya jobban bejött. A műszaki tartalom ellenben magáért beszél: 400Nm és 177Le meg minden földi jó: Tempomat, Xenon, Kulcsnélküli rendszer, 9 lufi stb. Aztán jött egy nagy lehetőség és megváltam a Corollától. Az autó jelenleg (2008.01.19) 5000km-ert futott és nem csalodtam benne egy percig sem. A forma pedig egyre jobban tetszik, néha csak arra eszmélek, hogy bámulok ki az ablakon és nézem a kocsit. 17"-es kerekek, egy a többi változatnál igényesebb lengőkaros hátsó felfüggesztés (a többi változatban merevhidas), meg szerény 1cm-rel ültettett kasztni.
A kényelem példás, talán egy kicsit a jobb térdem hozzáér a középkonzolhoz, de ezt a majd 2 méteres magasságom rovására írom, viszont nem zavaró és hosszú úton sem volt belőle semmi bajom. A váltót felrakták az egyterűkhöz hasonlóan, ezért nagyon kényelmes ráadásul pontosan kapcsolható, csak úgy szívja befelé a fokozatokat. Hátul az eddigi utasok szerint kényelmes, még mögöttem is. A csomagartó 100 lityóval nagyobb az előző Corollához képest.
Nagyon jól ki lehet látni belőle, hatalmasok az ablakok és a tükrők is, ami eleinte megszokást követelt a garázsba beálláskor.
A motor egyszóval: Állat!!! Bármilyen fordulaton húz, mint a veszedelem. Lehetetlen beatartani a szabályokat, 90-nél olyan mintha állna, csendes és ha felrakom 6.-ikba majdnem lefullad. A fokozatok elég hosszúak, nem kell vele váltogatni előzés közben. A végsebesség GPS szerint 220. Innen már nem nagyon akar menni tovább. Az óra ilyenkor meglepően egyáltalán nem csal. a 180 az 180 a 200 az 200. Ilyet sem láttam még.
A fogyasztás viszont már egy sarkallatos pontja a dolognak. Ha hajkurászva van akkor akár 12-ig is elmehet 100km-en, de átlagosan az én hajtós stílusommal 9-10 körül beéri (országút 140-160, pálya 170-180, városban meg lámpától lámpáig jó tempósan). Lehet, hogy ez soknak hangzik, de szerintem ekkora teljesítmény mellett nem kell és nem is lehet csodát várni. (alattam az 1,4-es D-4D Corolla is 7-8 litert evett, másnál meg 5-öt) Egyszer kibírtam és betartottam minden szabályt, mert kíváncsi voltam, hogy akkor mennyi az annyi. Ki is jött alig 6 literből, de a vége felé már nyugtatóznom kellett magam, annyira tökölősnek éreztem benne az egyébként szabályos maximumokat.
A fék határozott, nagyon jól fog. A japók viszont nagyon vigyáznak az ügyfeleikre, mert az ABS és a VSC-TRC is korán beavatkozik. A kipörgésgátló még kikapcsolható, de a VSC már sajnos nem. Ez 1-2 körforgalomnál a legjobb pillanatokban sajnos elveszi a gázt.
Az ára viszont igen borsos kicsivel 7 milla felett van. Felszereltség ezzel a motorral nem nagyon variálható. Plusszban lehet kapni bele bőrt és gyári navit, nem kevés pénzért. Nekem egyik sincs benne, de nem is hiányzik.

Végeredményben egy hibátlan autó hatalmas teljesítménnyel és nagyon jó minőségben. Egyszóval: TOYOTA

Hibalista

- Eddig semmi, de remélem nem is fog

Ide hordtam szervizbe

Toyota TMAX Szeged

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Toyota Corolla HB 1,4 D-4D Sol+ Következő autója? Lexus IS 220D
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Auris 2007 (2007)

További ítéletek (69 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)