"Lomha" zerge
Szöveges ítélet
Sok km-el vettem,le volt pusztitva(terepeztek vele).Ez még a levehetö tetös (japán belföldi modell) volt gyári "bukócsövel".31.0X15" gumikat tettem rá ami kicsit visszafogta az amúgy is gyengélkedö motort.Karosszériát megemeltem 7 cm-vel,rugókat 10cm-vel és az igy kapott szabadmagassággal bármilyen terepen elmászott lassan és biztosan.A gyári kartervédö elég masszivnak bizonyult nagyobb kövekkel szemben is. Hátsó hajtás kapott 1 diffizárat(sziklamászáshoz aranyat ér a felezö mellett),késöbb dupla tank(120 L) és kis 4literes levegötartály,dupla akku is került bele.Durva terepen sem akadt el,és még komolyabb elakadt 4WD ket is húzigáltam vele :-) .Mély homokban vagy sárban a lendület vagy a felezö segitett.Vizi átkelés után elég sokáig száradt ki a belsö rész,de ettöl eltekintve birja a lubickolást(persze jó tömitéssel a motorikus részeknél és a hajtásnál).Nyaralni is kitünö,ketten 2 hétig a "vadonban" is elég komfortos volt.Kár hogy Magyarországon kevés van belöle.
Hibalista
- Feszültség szabályozó,csomagtér elektromos ablak-vezérl?.
Ide hordtam szervizbe
Saját magam szereltem.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 196000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Toyota Landcruiser 1981 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |