Sokba van, de a barátn? is, mégis szereti az ember
Szöveges ítélet
Tavaly vettem egy nyugdíjjas embert?l. F?leg méhészkedni járt vele rossz utakon futóval. 110-et pengettem le érte, 1 hónap m?szakival és zöldkártyával. Miel?tt megvettem sokan mondtak ezt is azt is még most is van aki kiröhög miatta.
? az els? autóm. Arra, hogy munkába járok vele és szerzek egy kis rutint kit?n?. A felfüggesztés kényelmes(Swifthez képest kit?n?) rossz magyar utakon 90-110 között lehet vele kényelmesen menni.
Még akár el?zni is lehet vele, bár 5 személlyel 80-ról buszt az azért kemény. Nagyon sportosan nem lehet azért menni vele, mert nem is egy aszfalt szaggató, meg aztán eléggé bed?l egy-egy tempós kanyarban, ezenkívül az enyém még er?s balosnál a benzint is locsolja(azt hiszem másik tanksapka kellene:-)). A menet dinamikával sincs nagy gond 100-ig egész szépen megy. Nálam a vége, ha van hely 140. Igazán nincs vele nagy baj, csak keveslem azt a 3 ajtót ami van, meg jobban kézre esne egy autómata szivató is. Az pedig külön tetszik, hogy hasonlít a Porschéra, ebben is bal oldalt van a gyújtás kapcsoló. :-)
Az hogy költeni kell rá az igaz. Nem kevés pénzbe van, de alapjában véve egy f.sza kicsi kocsi.
Ha az ember megtalálja a megfelel? szerel?t és alkatrész boltot akkor nincs nagy baj, a gumissal a speckó felni miatt ugyan ez a helyzet.
Télen is indult nem pöccre, de beindult.
Hosszú távon is elég kényelmes max. 4 személynek, 400km-et mentünk vele és csak a kuplungot hajtotta szét a haverom. Ennek nem örülök, mert azóta kerülsokba. El?ször kicseréték a kuplung tárcsát és a szerkezetet, de a kinyomó csapágyat és a szimeringeket nem. Hál´ isten, mert nem lett egész sikeres a csere mivel a kuplung szerkezet bele mart a váltóházba és elfolyt az olajam, de eddig ennél komolyabb baja nem volt.
Lecserélni pedig csak azért akarom, mert 3 ajtós és, mert lusta vagyok ehhez az autóhoz. Ez tényleg annak való aki ért a szovjet technikához, van huzalma a folyamatos bütyköléshez és egy igazi mindenes kisautó kell neki.
Mivel ez tényleg bárhol elmegy.
A futómür?l még csak annyit, hogy egy f?ben megbúvó beton azlopon mentem át a jobb oldalával 40-es tempónál és semmi baja nem lett.
A karosszéria elég masszív ugyan is a Golf amibe bele tolattam bal els? sárvéd? cserére ment nekem meg kitört egy darab a hátsó lökhárítómból.
Hibalista
- 2 els? sárvéd?(6-7e. darabja), gyújtás kapcsoló relé(2000 munkadíjjal), kulung(20e. munk.díjjal +rossz összerakás még 15e.), ablakmosó motor(3000), kuplung bovden(volt az el?z? tulajtól :-)), kipufogó(csak foltozgatás), kuplung kinyomó csapágy(3000), els? fékbetét(el?z? tulajtól).
Ide hordtam szervizbe
Pankotai Zoltán
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Horváth Ferenc
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 95295 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Nem tudom, de japán lesz az bisztos. |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |