Az első fával megigazítanám az orrát!
Szöveges ítélet
Először a Yoo tulajdonságok, mert az kevés van/volt!
A motor valóban erős, alacsony fogyasztású, kellően nyomatékos. A belső viszonylag kényelmes bár a hátsó üléssor az inkább kínpad .-) hosszú távon!
Az autót egyik ismerősöm ajánlotta, megnéztem megteccett, megvettem! Egy évig semmi gond nem volt a járgánnyal, (csak apróbb hibák)!
Ez után jöttek a gondok, beállt a váltó se előre se hátra. Ezután tönkrement az összkerékhajtás, ami nélkül az udvarról nem tudtam kiállni egy kis eső után. Cserélnem kellett a hátsó laprugókat, tönkrement a vízszivattyú, ezután a kuplungot és a váltót hézagolták. Semilyen alkatrészt nem tudtak idóőben beszerezni, mindig szervízben volt az autó.
Kiszakadt az első ülés rögzítése. Tönkre mentek az ajtózárak, 3 évesen korrodált a küszöb a sárvédőívek és a plató ajtó alja. 4 évesen festeni javítani kellett hogy el tudjam adni!
A szervíz csapni való volt, kiégették az ülést, géprongyot hagytak a motortérben. Volt olyan hogy egy hét javítás után a szervíz kapujából kellett visszatolatnom, mert rosszabb lett az autó mint ahogy bevittem.
Lehet hogy csak egy ´sz*r´ szériát fogtam ki, de vannak másoknak is negatív tapasztalatai Ezzel az autóval kapcsolatban.
A mostani Mazdám (B2500) két évesen 80000 kilométerrel. Semmi problémám nem volt még vele, ég és föld a két autó!!
Hibalista
- Szinte minden: kuplung, váltó, összkerékhajtás, vízszivattyú, belső elektromos rendszer, kézifék, hátsó laprugók, ajtózárak, vezetőoldali ülés... stb.
Ide hordtam szervizbe
Békés, Bécsi Autóház
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 160000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Samurai SJ410 | Következő autója? | Mazda B2500 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.4/10) |