A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Tata » Telcoline (1996)

Telcoline 2,0TDI 4x4  

Az ítélet értékelése
2,8(5 db)

A kereskedői szemlélet miatt vérzik magyarországon

Szöveges ítélet

Nu, hogy a lényegre térjek. Elhagyatott sorsából vettem meg az autót.
70000-et futott csak de az olajcseréken+ szíjakon kívül semmi mást nem kapott jóformán.
Gondos kezekre bíztam a megvétel után. A magaméra!
Már négy éve nyúzom folyamatos felügyelet alatt tartva.

Kényelem: nekem megfelel. Lehet kicsit teherautós de 650km-t egyhuzamban levezetve sem fáradtam el benne.

Megbízhatóság: Rendszeres szervíz mellett kimegy a világból
A motor terhelhető de igényli a 8000kénti olajcserét
TDI tehát indítás után és leállás elött is meghálálja a pár perces járatást.
Nem bírja a tartós pörgetést sem ez nem modern diezel.

Felépítése robusztus 1840kg Rohadni is csak a két küszöb rohadt el.
Rozsda van de nem rohadás. Az előző életéből és nálam kapott sebekből eredően. Az erdőre nem is kell metál fény, a szívem szakadna meg ha hallanám az oldalán karistoló ágakat.

Tereptulajdonságai nagyon jók. Jó gumival átmegy "bárhol". Lehet rá tenni keményebb gumit is terepre. Bírja. Hidak DANA 44 Terepváltó Borg Warner
Mint a Jeep amerikai fordokban stb.
Hátsó speer difinek köszönhetően ritkán kéri az elejét is.
Tettem fel rá uaz medvetalpas gumikat a télen. Kurv@jó.
A közúton mutatott konforttalansága miatt száműztem.
Meg azért mert mindig hívtak, hogy gyere húz már ki.
Konkrétan egyszer felszabadítottam vele az egész falut a hó fogságából, miután négyszer lehúztam egy l200-ast a hófúvásról.
Na nem dicsérem annyit a lényeg az egyszer kellett menteni de akkor csak teherautó tudott kihúzni. Ha terepakadály elé érünk akkor mire végig mondják ,hogy NE MENJ BELE! Addigra túl is vagyunk a nehezén.

Fogyasztás: Jó! Átlag 7-el kijövök.

Szóval mindent a maga helyén kezelve remek kis kocsi.
Olcsón fenntartható ha figyel rá az ember. És nem a márkaimportőrtől veszi az alkatrészeket.
Egyszerű szerelni bár nem árt hozzá némi műszaki ismeret.
Amint látható zömében kopó alkatrészeket cseréltem.
Ne legyenek senkinek illúziói a japán terepjárók sem tartósabbak.
Van itt az is. Toyota Micu Nissan Van bőven a rokoni és ismerősi körben.
Csak mikor megyünk valahová és én csak megyek és megyek előre utánna mindíg megkérdezik mennyi is egy ilyen autó?
Az értékelésnél próbáltam a földön maradni. A kategóriatársakhoz mérten törtem pálcát. Szerintem ideális családi autó. Elvisz bárhová 5 személy+csomag. A hegyre is meg a balatonra is. Nem kell különösebb kompromisszumot kötnöm. Csak az autópályán.
Képet majd teszek fel egyszer talán bent leszek a heti nyerítésben.

Hibalista

- Kipufogó tömítés 1500 ft - Kerékcsapágyak kb 16000ft oldalanként - Hátsó lámpatestek kirohadtak (típushiba) homemade feljavítottam - Fényszóró magasság állító motor új ára 23000ft (volt a polcon) - Hátsó fékmunkahengerek 12000ft volt párban - Generátor (tölt csak néha dobálja a feszültséget) 30000ft ért vettem egy generátorostól újat olaszból. Hivatalos ára kint olaszban is 600euró - csak a kutya nem vette meg ( vau vau ) - Laprugó íveltetés 14000ft - Első hajtás rendbetétele kézi agyak, csapágyak , szimeringek kb 75000ft - Megadta magát a terepváltó elektromos kapcsolója homemade örökös kézi kapcsoló van helyette. - Stabilizátor szilentek kb 2500 ft darabja - Cseréltem még négy lengéscsillapítót kb 60000ft - Első tárcsát betéteket 25000ft - Vezérlést 110000-nél Olajcsereével szűrőkkel folyadékokkal - váltó, terepváltó hidak olajcserélyével olyan 50 ezer körül fizettem. - Gömbfej árak: lengőkar 10000ft darabja , kormányösszekötő 16000ft kompletten. - (Lehet felújítani is az olcsóbb) - Segédiránykar perselyezve 7000ft - Jön még a kipufogó az nem tudom mennyibe lesz. - Amint látszik ezek zöme azért kopóalkatrész.

Ide hordtam szervizbe

Magam javítom amíg nekem kell kiokosítani a szerelőket belőle.Kedvem szerszámaim megvannak hozzá így a pénzt inkább szerszámra költöm és megmarad a munka öröme meg a tudat, hogy amit akartam az meg is van csinálva rajta.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Inkább a márkakereskedőről írnék.Nagyon segítőkész.Az áraikaról: remélem szívgyógyszerre költik. Nem bunkóságból mondom de ha a vevőik megtartására koncentráltak volna nem pedig arra, hogy szemérmetlenül elkérjenek az alkatrészekért kb 5x-ös szorzóval sokkal több ilyen autó futna boldogan az utakon. Lehet nem ők tehetnek róla de akkor is.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 56000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? seicento fosting nem érdemli meg a nagybetűt Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Tata Telcoline 1996

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)