Kis rohadék
Szöveges ítélet
Szóval kabriót akartunk de nem keletit, mai agyammal lehet hogy egy Escortba nyúlnék,vagy Peugeot 205-be nem ebbe a csodába amiből nincs igazán sok az országban.
A vételár olcsó volt de már a hazahozatalnál kiderült hogy valószínű ipari tanulók gyakorlóeszköze lehetett, mert valahogy minden máshová volt kötve és azért egy-két dolog hiányzott belőle, és a gányolás egyik mintaképe lehetne, sőt ez a szó nálam e kocsi megismerése után kapott igazi értelmet.
Színe tűzpiros ( volt egykor ), most már inkább matt a kitartó polírozások ellenére. Van rajta egy tábla hogy Pinifarina hát azért ezzel a formatervvel nem dicsekednék, gondolom a mester kiadta e munkát valaki másnak. Arra találhatták ki a franciák hogy a kevésbé vagyonosak is élvezhessék St. Tropez leveg?jét nyitott tetővel. Gyárilag elektromos ablak elől az extra, a tető manuális az extralistára nem pazaroltak sok papírt és tintát..
A kocsi voltaképpen hibrid mert Citroen Visa, Peugeot 104, összegyúrva csukott változata rallyautóként futott, szerencsére a veszprémi Peugeot szalonban még megvan a mikrofilmje ha alkatrész kellene röpke 1-2 hét alatt meg is jön egy vagyonért, úgyhogy térdre imára hogy ne romoljon el rajta semmi. 1.4 75 paci karburátoros ( csak a sima nem a dupla )
Viszont kabrió, akinek volt az tudja miról beszélek, akinek nem annál meg szerintem hiába tépem a számat ( úgyhogy most már tudom hogy nem nyáron a dögmelegben kell vele vagánykodni mert napszúrást lehet kapni, hanem tavaszi, kora őszi illetve a nyári estéken 20-25-vel gurulni vele a Balcsiparton.
Aztán ősszel megkezdődik a horror mert a fűtést alultervezték ( azaz szinte nincsen és nagyon lassan melegszik be ), bár az elsőkerék hajtás jól jön télen ha éppen kilátok a fűtésnélküli belehelt ablakon. A tetőt újra kellett építeni mert Mr. UV rendesen elintézte+ a tetővasakat is, azóta az eső sem esik bele csukott állapotban.
Arra amire véve lett kitünő, bár ezt csak én érzem így a család többi tagja szerint "kis rohadék" valamint a használhatatlan jelzők gyakoribbak, az igaz hogy a cseppnyi csomagtartó távol tart attól hogy hétvégi hipermarketes bevásárlásra menjek vele, valamint nem szokás semmit a kocsi belsejében hagyni nehogy egy arrajáró kinyissa mit egy heringkonzervet, de valahogy megszerettem, szóval mondjuk ki normál használatra alkalmatlan, de mégis egy egyéniség és nem jön velem szembe minden sarkon.
Nem egy szépség, nem egy villám, és már volt hogy otthagyott az út szélén, eladni lehetlen, de mégis sajnálni fogom ha kihullik alólam.
Update 2014. 8 éve írtam ezt, a kocsi 2006-ban gyakorlatilag megrepedt, így ment a levesbe. A mai napig kérdezik ismerősök hogy mi van vele, néha nosztalgiából megnézek egyet-egyet és nagyot sóhajtok, mert kipróbálnék egy jót belőle.
Hibalista
- A vásárlás utáni átgányolt állapota óta talán a Hardy-t említeném illetve egy tetőcserét vagy a most a hugi elhagyta a tetőrögzítőcsavart, állandóan elszakad a kilométerspirál, az üléssín már megadta magát, jobb elektromos ablak meghalt, az ablak gumitömitései libegnek, kipufogócsonk 4-szer hegesztve
Ide hordtam szervizbe
Jani a király a család szerelője, ? bütyköli a 25 éves Mitsubishi Galantot is, talán még arról is kellene recenziót írni
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Veszprém Peugeot mivel minden alkalommal készségesen kikeresik mikrofilmen a márkatárs adatatai.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | samara | Következő autója? | W124 230E |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |