A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ 1.3 GLX VVT 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Használati tárgy

Szöveges ítélet

Elöljáróban: Minden viszonylagos! Ne hasonlítsuk össze prémiummárka autóival mint azt sokan -ostobán- teszik. Hasonlítsuk a "3.5 m hosszúságig" kategória autóihoz. Na, abban visz szinte mindent...

Kényelem: jó minőségű úton, a normális opel ülések miatt elöl jó. Hátul rövid az ülőlap. Egyébként pattog, de érdekes, Dániában és Svédországban valahogy nem... NINCS SZ@R RUGÓZÁS, CSAK SZ@R UTAK!

Beltér: Műanyagok mindenhol? És? Kétmilliós új autónál mutasson valaki jobb minőségű belteret. A kormányon, és a kezelőszerveken kívül semmi mást nem fogdosok, és az utat, meg a tükröket nézem, nem az enteriőrt.
Nem bizonyítok, használok.
Ergonómia közepes.

Teljesítmény: 93 ló, 0-100 11mp. A 140-es utazót jól viseli, légellenállása miatt 6.8-as fogyasztással. 4000 alatt megy, fölötte jól megy.

Fenntartás: Tulajokon kívül mindenki fenntartással kezeli... Egyébként általánosságban alacsonyak a fenntartási költségei.

Megbízható. Simán elmentem Svédországba, Németországon és Dánián keresztül, és vissza is jöttem. Egy percig sem izgultam hogy lerobban. A két útitársam nem merte felajánlani jó állapotú, és kevesebbet futott autóit(Fiat Bravo, Opel Corsa). Egyébként a 98-ból 80 ezret Budapest, útnak nevezett szántóföldjein töltöm, tulajdonképpen ezért is választottam. Kellett egy alacsony fenntartási költségű autóféleség, ami jól megy, és rövid (3,5m).

Szeretem? Nem. Használom. Amennyi kell, annyit megkap.

Hibalista

- Izzók kiégnek, hátsó kerékcsapágy 97000-nél a "teherautónak használom" miatt.

Ide hordtam szervizbe

Római

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Tamás

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 98000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Valami kombi. Volvo, Skoda, Toyota, passz.
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)