A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ 1.25 DDiS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kis Drága

Szöveges ítélet

Egy automata váltós fullextrás benzines Wagon R+ után vettem mert annak a 7 literes átlagfogyasztását sokallottam... bár ne tettem volna.
Azóta megtanultam a fogyasztás nem minden, egyébként tényleg 5 liter az átlagfogyasztása télen-nyáron, esőben-hóban, na télen egy kicsit több a melegítés-szélvédő leolvasztás miatt.
Ahogy bekapcsol a turbó prímán megy, húz mint az állat jól gyorsul a doboz, a nyomatéka kiváló.
7 évig nagyon hasznos társam volt a vállalkozásomban, rengeteg minden belefér, természetesen a vízszintesre lehajtható hátsó üléstámlákkal.
Hihetetlen, de igaz hosszára belefér egy raklap (teljesen előrehúzott első ülésekkel)így vezetni nem túl kényelmes hosszú távon de jó érzés, hogy lehetséges.
Nekem mint családi autó is bevált.
Szóval egészében véve kicsi (csak 3.5m hosszú)de nagyon jól kihasználható, és nekem a kényelemmel sincs bajom pedig 1.85 magas vagyok.
Csak az a rengeteg javítani való és az ezzel járó több százezres kifizetett javítási díj ne lett volna. Pedig én nagyon kíméletesen hajtottam, és rendszeresen szervizeltettem. A következő dolog hamarosan a turbó felújítás lesz, bár ne lenne igazam...
Eladni nem tudom mert én is beleugrottam anno a svájci frank alapú hitelfelvételbe....még egy évig fizetem, de ez az én hülyeségem.

Hibalista

- Kuplung szerkezet,kuplungtárcsa. 60,000 km-nél!!!!! - MAF-szenzor kétszer. - Szélvédő csere, ez nem az autón múlott hanem a szembejövő kamionon. - Hátsó kerékcsapágy. - Akkumulátor (normál elhasználódás). - Feszültség szabályzó a generátoron kétszer. - Kettős tömegű lendkerék. (200.000,- Ft)Ezt megjegyeztem mert erősen - megviselt 120.000 km-nél, állítólag ennyit bírnak. - EGR szelep, egyszer tisztítva, majd másodszorra csere. - Első lengéscsillapítók rugóval együtt. - Fékbetét csere háromszor. - Féktárcsa. - Rendszeresen a szokásos szervizköltségek: olaj-, szűrők-, gumik stb. cseréje.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Varga márkaszerviz, KozármislenySzeghy Károly

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 149000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Wagon R+ 1.3 Következő autója? Isuzu D Max (álom...)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)