A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Vitara (2014)

Vitara GL+ 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kész átverés show

Szöveges ítélet

Mindig is Japán autó párti voltam.
Sokadik új autó után végre nem érzem azt a kis szálkát amit eddig. Sorrendben Suzuki Swift - Suzuki Swift - Suzuki Ignis - Toyota Yaris Hibrid - és most Suzuki Vitara.
Nagyon tetszik kivül és belül is Öröm vezetni és mindig fülig ér a szám, ha beleülök.
Egy szóval ugy jellemezném, hogy "finom" autó. Csendes, jól megy, rendkivül stabil, tágas, kényelmes.
Első új autóm, gyakorlati okok miatt választottam a Suzukit Szimpatikus a sok extra amit belepakoltak, Az automataváltó jókor vált és gyorsan, kigyorsításnál is nagyon dinamikusan visszavált, simán ki lehet vele lőni. Nem pörgeti a motort feleslegesen.
Felfüggesztése személyautós, menet közben is kifejezetten csendes a beltér, nem szűrődnek be a zajok.
Ez már nem az a Suzuki, mint régen. Nem gagyi, nagyot léptek előre, de megtartották az olcsóságot és az igénytelen öszvérséget. Ár/érték arányban abszolút nyerő. Kettőnknek bőséges helyet biztosít, de utaztunk már öten is benne, senki nem panaszkodott, hogy kényelmetlen
A kényelmi berendezések hozzák a kor színvonalát. A fejegység gyors, jól használható.
A motor maga a csoda. Kis fordulaton is kellően nyomatékos, pörgetve, 4000 körüli fordulatnál megvadul. Alapjáraton szinte nem lehet hallani a hangját.

Az eddigiek a többi népítéletből lettek összeválogatva, csak azért, hogy ne haragudjon rám a Suzuki Tábor - mert a következőkben leírtaktól fog :)

Nézzük kívül: Tulajdonképp csinos, nekem kicsit sok az első túlnyúlás (ne feledjük, "terepjáró") és a hátulja teljesen fantáziátlan.
Kivitel: Mindenütt vékony anyagok, lemezek, minden alkatrésze filigrán - megdöbbentő, hogy a nagynak tűnő autó mindössze 1075 kg - 25 kg-al több, mint egy Swift. Ajtók tekerednek, az egész kasztni is, rázós úton érezni legjobban.
Menettulajdonság: 1500-2000 fordulaton szépen jár, talán itt a legjobb, de erőről itt ne beszéljünk. 2000-4000 közt totál halott, ebben a tartományban vonszolja magát az autó. 4000 felett megindulna, de sajnos abban a sávban már annyira bömböl a motor a nemleges zajszigetelés miatt, hogy (számomra) szinte használhatatlan.
A futómű felől is sok zaj jut be, a kerekek túlméretezettek ehhez a teljesítményhez, zajuk viszont sok. A futómű ráz, ívben hajlamos elpattogni kisebb úthibán is. Ebben bizonyára ludas a Suzuki gyárilag ajánlott magas keréknyomása is, amit kisebbre állítani nem lehet, mert akkor hibát jelez.
Beltér: azzal nincs semmi gond, átlagos anyagminőség, és persze itt is minden vékony. A beépített multimédia egységre még a Suzuki fanok is panaszkodnak, Mirror Link használhatatlan, hangminőség gyenge-közepes, kezelhetőség nehézkes (érintő képernyő, de szerencsére vannak gombok a kormányon)
Start-Stop megosztó, van aki szereti, én utálom, kikapcsolni menüből nem lehet, minden induláskor ON állásban lesz, és külön gombbal kell letiltani.
Fogyasztás: az teljesen jó, főképp ha SUV-ként nézzük. Az autó papás vezetésre nevel, emiatt országúton is jól fogyaszt.

És akkor a végére: Ez egy hazudós autó. Úgy néz ki, mint egy nagytestű SUV, de valójában nem az. Mivel olcsó, olyanok is megveszik, akik SUV-ot akarnak, de nincs rá 8 milliójuk, ez meg annak látszik... ez magyarázza a piaci sikert.
Igazából mégsem SUV, mert a 215/55/17 gumik minimális terep képességgel sem bírnak.
Az autó városi közlekedésre ideális. Kicsi a fogyasztás, jó a kilátás belőle, a kormány kissé túlszervózott, nem ér le a padkához parkolásnál az orra, de a fordulóköre sajna elég nagy.
Reméljük, a megbízhatósága is jó lesz, akkor sok hibáját el lehet majd nézni, de összességében ez akkor is Suzuki maradt.

Hibalista

- Semmi, hisz új. A megbízhatóság, szerviz tapasztalatok osztályzása is értelmetlen emiatt.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2015
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift Következő autója?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Vitara 2014 (2015)

További ítéletek (62 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)