A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (2005-2010)

Swift 1.3 GLX CD 

Az ítélet értékelése
2,4(8 db)

Fontos INFÓK!!!!!!!!!!! (mármár teszt)

Szöveges ítélet

Naszóval,vicces a szitu mert én igen erősen japán párti vgyok....s nem...nemcsak 1 autót vólt szerencsém vezetni mivel nyaranta egy elég nagy autókölcsönzőnél dolgozom+fater autószerelő nameg én is az lennék elviekben....szal nem vgyok amatőr, se vezetésben, se szerelésben szóval megpróbálom leírni tisztán a tényeket. vagy sikerül vagy nem....

Hát talán az elég meglepő s ijesztő felismeréssel kezdeném: van olyan hogy egy suzuki nem indul....kellemetlen s rossz érzés nameg nemkicsit csalódás... de eme problémát gyorsan orvosolta a gari nameg az új ac-pumpa. Azóta semmi hiba sem volt még...idáig

s a szervíztapasztalatok szerint nem is lesz, mivel eddig még "nagy" gond nem volt új swifttel... (hát már mért is ne a szerelőé legyen kaki? XD ) a visszahívások amik meg voltak az eddig két dolog miatt volt
1. a kuplungmunkahengert s az olajtartályt összekötő cső egy-két esetben rosszabb minőségű volt ezért esetleg csöpögött,folyt ígyhát olaj s cső csere de nemtúl sűrűn sőt!!! pl a mienken ez nem fenyegetett.... nade a
2. visszahívás a rosszul beakasztott kézifékbowden miatt az már érintett minket is ugyanis a bal hátsó része a bowdennak valóban kijebb volt csúszva a kelleténél DE a kézifék ettől még fogott csak fentebb..... Na ezek voltak a nagy gondok... az meg hogy néhányaknál bekaksizik a kuplung valószínű a műanyagból készült munkahengernek köszönhető....amit magamsem értek hogy mér kellett, az az hogy minek kellett ez a hidraulikus izé??? Pláne műanyagból??? eddig oly jól bevált a bowden minek bonyolítani....de ez van...általában azért a hidraulikus is működik meg legalább nem kell utána állítani....
Szóval az egész napos tevékenységem a suzukiban abból áll hogy féket tisztítok esetleg betétet cserélek nameg néha tárcsát bár amit nem értek pl egy 25e km-es swiften minek tárcsát is cserélni??? de mind1 megesik akkor ezenkívűl olajat meg szűrőket cserélünk...Ennyi, azért nem olyan nagyon szar ez az új Stift.... persze nézőpont kérdése egy jobb autóból átülve kissé nekem is fura szokott lenni... pl nem állítható tengelyirányban a kormány...(nade sok más autóban sem) de ettől még kényelmes szokott lenni csak van akinek ez fontos.... belülről főleg este gedvás jól néz ki bárki bármit mond!!! igaz össze vissza van lopkodva hol az Alfától, hol a Hondától....de legalább jól néz ki s kész! a kezelőszervek kézre esnek s működnek...

a futómű hosszú távon nem díjazza a magyar utakat de azért elboldogul vele, bár néha kissé megdől de ha már megdőlt onnan jó..... (bár néha gond szokott lenni hogy az első lökös kissé alacsonyra sikeredett...szóval az alulról megnézve gyakran karistolt vagy rosszabb)
az autó csúszás közben is irányítható marad mármár gokartos, bár érezhetően rosszabb sajna mint pl. a H-Astra vagy a Golf V, sokkalta elöbb elkezd nyikorogni de ez nem rendeltetés szerű használat!!!
mindennapi használatra bőven elég nemnagyon üt fel a nagy úthibáknál akicsiket meg eldolgozza szal ez is okés...

A másik probléma forrás sokaknak a fogyasztás: na azzal meg az van hogy hiába nem vagy versenyző stílusú ha egyszer nem jössz rá a trükkre: ez egy tipikusan olyan autó amit úgy kell vezetned hogy lendületbe hozod s ott lehellet finom gázpedál kezeléssel tartod mert nyomatékból autózásról szó sem lehet....ez egy kihegyezett motor...s mint olyan alul semmi felül meg megidul....viszont az alul semmi kategóriában kell atókázni vele olyan 60-70 közt városban (igen ez illegális de akkor mért tolnak le dudálva villogva ha 1xer netántán nincs kedvem 50nél gyorsabban menni???? érdekes a téma de nem most) a fordulatot kb 1800 és 2100 közt tartva kell vezetni lendületből s akkor nem eszik még alattam sem 6.8-7.2 nél többet.... faterról meg nem beszélve télen 6.3 eljár!!!! s ez tutibiztos mivel nem egyszer nemkétszer lelett mérve a yoyo módszerrel (teletank csordulásig oszt haladás oszt csurig oszt számol) s nini az istennek nem akar 7 netántán 8 köré menni a fogyasztás.... szal erről ennyit! viszont a céges 1.3asok azok benyelik százra akár a 9.5 ami valóban csúnya egy kis 1.3tól nade erre csak annyit hogy kihegyezett motor s felül megy meg nyel is rendesen.... vagy csak rossz stíluban vezeted vagy nemtom....nekünk nem eszik s kész!!

A fékek elég jók a kategóriában attól még hogy hogy hátulra dob került...bár sztem egy jól beállított dob sokszor jobb mint a tárcsa (nyilván hogy nem a nagy dög atóknál meg a sportkocsiknál) de ide bőven elegendő ráadásul hátsó betétek elmennek 100ezret ha nem többet szal ez is okés...

a motortól s annak kopó alkatrészeitől nem félek hisz azzal nincs s nem is lesz gond még sokáig....viszont az elektronikától igen....az már nembiztos hogy hosszútávú bár megvan az esélye de én sztem ha gond lesz akkor azzal lesz viszont még nemvót!!!

illesztések meg ilyenek hát azzal sajnos néha télleg gond van még a 8milkás grand vitarán is s ez megengedhetetlen!!!! de ez nem az autó hibája szóval ez nem számít.... az értékelésembe

A vezetése ennek az autónak sokszínű:
ha akarod nyugodtan tötymörögsz viszont ha akarod akkor kicsit állatkodol...viszont akkor tankoljon más sztem....:)
a kézifékes fordulókat egyenesen kivánja....de csak ésszel s ne feledd: alászedve nem kaparunk mert akkor te szeded össze a féltengelycsukló darabjait :)
S az az alapjárat....mintha nem is járna oly halk nem mint mostanság sok más....
a váltókezelését meg megin csak meg kéne érteni... hallottak esetleg arról hogy aránylag lassan s sarkosan kapcsoljuk a rükit??? s akkor láss csodát nem reccsen hanem beveszi még hidegen is..DEJÓ az felfele váltásokkal meg az van hogy azt bárhogy szereti sportosan...öregurasan...mind1 bírja!!! s még pontos is

Szóval összességében teljesen rendben van s a kategóriájában télleg jó vétel DE NEM kiemelkedően jó mert az árával én sem értek teljesen egyet...viszont azért nézzük már meg hogy egy 1.4 twinport Corsa mennyit kóstál??? lazán 2.8-3.5 milla nem beszélve kicsi VW Poloról ami nem is olyan kicsi az is lazán 2.8 ha nemtöbb szóval haggyuk már a renaultokról meg nem is beszélve azok mindennek tetejébe még megbízhatatlanok is.....
elnézést mindenkitől ki eme fennt említettett hajtja s nemért velem egyet de sztem ez van s nem mondhatja hogy mert nem vezettem...az a baj túl sokat is belűlük..... szal sorryka vgyok!

Tehát ha nem kell 4-en sok csomaggal messzire menni max adriára 2-3 személlyel akkor elégnek kell lennie... mert csomi az télleg nem bőséges de jobb mint a 3 ajtós Grand vitara (az új) az tuti!!!

főleg ha el tudod viselni hogy minden utcában van vagy kettő....

Összegezve ha kell megveszed ha nem, nem... bár kétségtelen hogy nincs megbízhatóságban annyira ott mint a régi stift de azért ott van.... használhatóság szempontjából viszont ja... abszolút jó városban, meg még atópályán is ugyanis 120 s 140 közt még kultúráltan fogyaszt s hát nem 180ra tervezték.... szóval sztem nyugodtan bele lehet ugrani ha van elég pénzed s nem vagy telhetetlen s nincsenek naon magas elvárásaid akkor ez a te atód! szal mindenki döntse el maga


(Ja s ha rühelled a suzukit akkor vazze ne vegyeeeeed meg!!!!!!!!)

Hibalista

- Ac pumpa,
- kötelező olaj s szűrők cseréje, oszt ennyi!!!
-

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Carkomplex Kft... mivel itt dolgozom :)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Itthon... de eddig még nem kellett...

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 2
Megbízhatóság (7) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Corolla Következő autója? én maradok a swift GTi-nél (MK2) bár még nemvót
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (783 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)