A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1.3 sedan (GTI MK1) 

Az ítélet értékelése
1,2(14 db)

Swift sedan 1.3(GTI MK1) Borzolja a kedéllyeket!!!

Szöveges ítélet

Az autó fél éve az enyém! Így hát nem sok időt töltöttünk együtt,de az a kevés feledhetetlen volt! Első ránézésre nem is tünik fel semmi érdekes.De másodikra már észrevesszük az indexes krómtükröket és a lefalazott hátsót(nincs ködlámpa,tolatólámpa és a rendszámnak helye)nameg a lexus optikás lámpát.Mintha lentebb is lenne az autó egy kicsit.(erről a vogtland rugók gondoskodnak -40mm) Úgy látom a gyári szívószálra emlékeztető kipufogót is felváltotta egy 60as cső,amit ha jobban megnézünk egy Proex táblával ellátott dobból jön.Igen ez négy az 1be leömlős 60as rozsdamentes versenyrendszer(ami szerintem műalkotás)!A szomszéd szerint pedig ingerencia arra hogy beledobja a vasvillát a kerékbe amiért mindíg felébred arra hogy hazajöttem! A motorteret felnyitva elénktárul az 1.3-as 16szelepes GTI moci,amit a kocka gti-ből kapott. Direkt szűrő és szívócsonkbővítés,polírozással megfűszerezve.A váltó és a féltengelyek maradtak a sedané.ezért elég hosszú a fokozat.Harmadikban 170-nél forog 7500at. Az előnye pedig 5.ben 2500-as fordulaton megy 100at és így még értjük egymás szavát,ha a gázra lépek akkor már nem kell beszélgetni esetleg szályról olvasni(hála a kipogónak).A motor teljesen fel lett ujítva,én már így vettem tehát sokmindent nem kellett vele csinálnom!A nagy hang miatt csináltattam rá középdobot a Proexnél, mert ugye katalizátor nincs rajta.Így szerintem szebb és halkabb lett a hangja.De a szomszéd méd így is felébred(tehát lopakodni nem lehet vele).A jó hang miatt nem lehet kibírni azt hogy ne menjen a fordulatszámmérő a piros mezőbe(mivel sedan ez csak 8ezerig van skálázva és 6500től piros,7500nél szabályoz mert a moci az ugyebár gti)! Nyáron 7litert csemegézik,télen min8liter.Meg lehet vele etetni sokkal többet is ha minden sarkon megrugatjuk!Az ültetés szerintem nagyon fontos,mert faternak volt ezres suzukija,de nem volt valami stabil kanyarba(majdnem féltem)!A sedan 830kiló forgalmi szerint,de ha nagyobb szél van akkor 120nál már kapaszkodni kell a kormányba még így ültetve is!Az a baj a kocsival csak hogy én 190centi vagyok és az ülés nem valami kényelmes,nem lehet jobban hátrahúzni.A combom a levegőbe tartva kell a gázt nyomni,hameg leengedem kényelmesen akkormeg a pedált padlóra nyomom!Ezt leszámítva meg vagyok elégedve a kocsival,pakolni is lehet bele,még így is hogy benne van egy duplahangszórós mélyláda. 1.3-as létére nagyon jól gyorsul ha forgatja az ember,a járókelők arcára ki is ül a rémület miatta!Az alkatrészek is elfogadható árban vannak.Előtte volt egy 1.3-as Wartburgom ezt is "tuningoltuk" de annak mindíg volt valami baja,igaz kapta is rendesen. Ehez az olajszűrő 1300ft, a suzukihoz 500ft. első fényszóró 25ezer suzukihoz kb9ezer! És végül azért is vettem Suzukit mert erre volt pénzem!De nem bántam meg!!!

Hibalista

- Fél éve van nállam! Eddig csak a relé nem érintkezett rendesen,ami a tápszivatyút látja el árammal.(és ez is csak néha de akkor idegesítő volt mitöl áll le,és mitöl villan fel 1pillanatra a check engine lámpa menet közben, és rángat egy picit mint mikor vizes a benzin)Egyszercsak nem indult be és arra lettem figyelmes,hogy ráadom a gyujtást és nem hallom azt a kb 3másodperces halk zugást hátulról! Ekkor azt hittem behalt az AC.Le is vettem a tankot,kivettem a bűnöst,adtam neki 12voltot és zúgott!!!Vissza az egész. Megkerestem a relét,aminek a lábai el voltak oxidálódva.megtakarítottam és már be is indult a szekér.De aztán csak nem volt jó mert ha teljesen visszadugtam a relét a helyére akkor nem indult.Hosszas kinlódás és relé szétszedés után levágtam a kábel végéről ezt a kis aljzatot.A relének a lábaira pedig ráforrasztottam a kábeleket! Azóta indul,nem villan ki a lámpa,nem rángat!

Ide hordtam szervizbe

Haveromnak van 3gti-je és még autószerelő is.Tőle kérek tanácsot, de eddig nem nagyon volt rá szükség!

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1999
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 1.3 limuzin Következő autója? Nem készülök másikat venni!
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)