A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Jimny (1998)

Jimny 1,3 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Aranyos 4x4-es életveszélyes ABS-szel

Szöveges ítélet

Céges autóként használom. Viszonylag kevés a km benne. Sajnos többen is ezt az autót nyűzzük. Méretei elég sekélyek: a Wagon R+ is nagyobb volt nála, ha ketten ülünk bele az ajtó becsukásakor egyikünknek húzódni kell, könyökölni szinte lehetetlen a bal ajtón és kemény is. Hátul ki sem merem próbálni, félelmetesen kicsinek, keménynek és életveszélyesnek tünik (nincs megfelelő rögzítése). A motor szépen jár, japánosan tökéletes, a Wagonok is ezel jöttek ki. A váltóáttételezés terepesre sikeredett, országúton nem egy élmény vele közlekedni. 3500-at forog a motor, miközben kb. 80-al "száguldunk" maximum. Ezért a fogyasztását sem tudtuk még 9 liter alá vinni. A fékek borzalmasak: az abs eszméletlenűl rosszúl viselkedik, rosszabb minőségű uton fékezve (ami ugye Magyar hazánkban akad bőven), vagy lámpás kereszteződések elött felgyűrődött utakon már kisebb fékezésnél is visszadolgozik, rezegteti a pedált miközben a fékhatás csökken, sőt még az irányíthatósága is romlik erőssen. Ez szinte már félelmetes mértékű. Lehet, hogy ha 4-en belemerészkednénk akkor ez javulna a súly miatt. És keményen ráz is a gép.
Egyébként szerintem 2. autónak, női bevásárlós autónak ideális, mert egy-egy padka vagy úthiba leküzdhető vele és a kilátás is jó. Városban a váltónak köszönhetően pörgős. Télen, hóban 4x4 nélkül életveszélyes, dobálja a hátúlját rendesen, dehát ezért van az összkerékhajtás. Azt bekapcsolva überf@sza királycsászár, mindenkit legyorsúl. Csak fékezni ne kelljen.
Egyébként megbízható, a hibákat megszokva kellemes városi, szigoruan 2. autó lehet. És terepen is korrektül viselkedik.
Viszont az ára elég borsos, ennyi pénzért (4 misi) lényegesen jobb és felszereltebb autót lehet kapni, ha lemondunk a 4x4-ről. Aki pedig terepjáros telekrekijárós városi bevásárlós nőies télen vigéckedős aranyos formályú autót akar annak ideális. Terepjárót olcsobban úgysem kapsz.

Hibalista

- még semmi baja

Ide hordtam szervizbe

suzuki Carmo

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (2) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Jimny 1998 (2001 - 2012)

További ítéletek (23 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)