A legkisebb igazi terepjáró
Szöveges ítélet
Szeretem!
Mindig boldogan ültem bele reggel, mert más, mint a többi.
De csak annak jó, aki terepjárót szeretne és elfogadja ennek a kompromisszumait.
Nem női autó és nem bevásárló autó. Nem egy személyautó 4kerékhajtással, nem egy ma divatos városi SUV. Nem az autópályák ördöge. De ő a legkisebb (legolcsóbb) igazi terepjáró, amelyik még megmaradt a márkák, típusok és a fogyasztói társadalom áradatában. A jövő Samurai-a lesz majd az OFF-Road versenyeken.
De aki ilyet szeretne, annak hűséges társa a mindennapi ingázásban, a városban, a közúton és az útról letérve méginkább! Ezzel az ember folyamatosan várja a havazást... :-)
Hibalista
- hátsó lengéscsillapító (garanciális)
- törött antenna (10.000,-)
- kürt (3.000,- nem gyári)
- vezérműtengely jeladó (25.000,-)
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Varró
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 25000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 155000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | GTL 55 1986 | Következő autója? | Suzuki Jimny 1.3 4WD 2004 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
