A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1.5 GS 

Az ítélet értékelése
3,1(14 db)

Rosszabb kocsim sose legyen

Szöveges ítélet

Igazándiból ilyen jó autóm még nem volt ez előtt, Motorikusan nagyon jó, és szerintem ahogy fikázzák egyesek a suzukit mint olyat, azt a régi törékeny swift rossz híre alapján teszik. Ez a kocsi már komolyan össze van rakva, merevítve van, jó a futása, igen, tényleg pattog a futómű,, sőt bizonyos úthullámokon átmenve szinte arrébb is teszi ami kicsit meglepő volt eleinte. Érdemes a GS "fullextrás" verziót venni, mert nem kell "buherálni bele semmit. Cd lejátszó van benne, jól szól a 6 hangszórós audió rendszer is. A légkondi bár nem digitális, de bekapcsolása után idővel csak kellemessé varázsolja az utasteret nagy hőségben is. (zsiguli után áldásos! Tehát összességében nem rossz vétel, egy bánatom van, hogy nem automatás, bár nem tudom azokkal milyenek a tapasztalatok. Jó kocsi, szeretem használni.........//////////////////////
Most 2008 november elején már 3 éves és 3 hónapos lett kedvenc Ignisünk. 34.000 km-t hajtottam bele,, és mondhatom hogy azóta sem volt semmi hibája. A RÓMAI-ból elment a szerelőm, maszek műhelyt nyitott,, és én hűségesen mentem utána Ignisemmel,, így jó kezekben maradt a sorsa. Jövőre vizsga, zöldkártya ,, egyebek,, és talán még a 45.000 km-es szervíz is el lesz követve Ignácomon. Téli papucs felkerült a "lábára" immár,, úgyhogy jöhet a zimankó.. EGYSZERŰEN NEM ÉRI MEG LECSERÉLNI... ALIG ADNAK ÉRTE PÉNZT A BESZÁMÍTÁSKOR,, ÉS ENNÉL JOBBAT MEG AMÚGY SE KAPNÉK..
MÉG OLYAN MINT EGY ÚJ.. Egy barátom mondta találóan,, most ha lecserélném, annak tennék jót,, aki ezt megvenné. Magammal meg ki b....nék. De hát, könyörgöm,,, mi az a 34.000 km ?? Semmi.............//// 2009 március 2. : 37.000 km-nél tartunk.... a sebváltóról "lefoszlott" az extraként feltüntetett bőr borítás, ami már egy ideje barátságtalanul "bántotta" a tenyeremet... Jót kuncogtam magamban, mikor a hámozás után előtűnt a "vadiúj" régi swift váltógomb... :) De legalább sima...
Semmi gond a kocsival, júniusban vizsga, zöldkártya... /////////// ----- 2009 Május 20 .... Lezajlott a vizsga, + zöldkártyáztatás,, olajcserék (hajtóműben + váltóban) . Igaz, még csak 39.000 km van benne, de egyszerre minden meg lett adva neki. Így jövő nyárig rendben van. 55 ezer ft volt alles zusammen.... Amúgy hiba nem volt,, szokás szerint.. Remélem ez így is folytatódik.. Még mindig tartom írásom fő szlogenját...: ROSSZABB KOCSIM SOSE LEGYEN..!! ////////////////////// 2010 április... 7.000 km-t tettünk meg Ignáccal legutóbbi bejegyzésem óta,így most 46.000 van benne. Júliusban betölti 5-ik szülinapját.. Lassan fékbetét cserére szorul, de őszig ki kell húznia, mert egyszerre lesz az olajcserével elvégeztetve ez a művelet is.. Közben kipróbáltam egy Splash-et , nem rossz, de annyival nem jobb semmi szempontból, mint az Ignis.. Amúgy is most "szűk a sapka" ahogy egy Kolozsvári jóbarátom szokta mondani,, ez a fő oka, hogy még valószínűleg tartunk pár Ignis szülinapot... Reménykedem benne hogy jól fog szolgálni...(mint eddig!) ///// 2010 októberében 50.000 km lett a gépezetben. 21-én Féktárcsák és fékbetétek lettek cserélve. Olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, és a téli kerekek kerültek fel. 50 ezer ft-ot költöttem rá. Jöhet a tél, friss olajjal, és jó gumikkal. Vizsga : 2011 júniusban lesz. ..////////// 2011 November 27.. Ignisezgetünk tovább.. 58.000-re fordult a km óra, 6 és fél éves az Ignác. Bízom benne hogy megtartja probléma mentes üzemmódját még ennyit legalább, mert kilátás sincs a kocsi cserére.. Bár nem is lenne értelme, mivel


egyre "nyomorékabb" az új autók formavilága, motorikusan pedig semmivel sem kapnék jobbat, még a 3 és fél millós kategóriában sem ahogy néztem... Valószínűleg az is csoda számba megy ha üzemeltetni tudjuk, ebben a "virágzó jómódban" ami manapság osztályrészül jutott nekünk... Ignác szép, Ignác jó... csak így tovább !!! BUÉK 2012 !!!...///// 2014 június 15. = Ignácunk 9 éves lesz jövő hónapban, és 83.000 km-t gurultunk vele ! Hál Istennek különösebb gond, probléma nincs vele. 85.000-nél olajcsere esedékes ami kb idén szeptemberben lesz..(kivéve ha fuvarom lesz az Adriára, akkor ahogy hazajöttem, egyből kell..) Szerencsére az olajat sem eszi még, valójában ami még akár csoda számba megy, MÉG A GYÁRI IZZÓK VANNAK BENNE, 9 ÉV ALATT EGYIK SEM ÉGETT KI !!! Remélem a kötelező szokásos szervízeléseken kívűl sokkal több pénzemet nem emészt fel kedvenc Ignisünk, de ha mégis, akkor is orvosoljuk, mert még 4-5 évig kell szolgálnia minket, mivel esély sincs új autóra !! //////// 2015 Április vége ! 10 éves lesz Ignisünk hamarosan. 1 hónap és vizsgáztatni kell. 93.500 km van benne, jól szolgál, olajcsere 100 ezernél esedékes. Olajat nem eszi, kitünően működik. A hőgombával lehet valami, mert szerintem sűrűbben bekapcsol a ventilátor, indokolatlanul, de a hőmérő normális hőfokot mutat. Előbb utóbb első kerék csapágy csere is kelleni fog.. de ez még nem égető... A vizsga is 26 ezer lesz.. épp elég lesz kifizetni azt is... ///// ... Hátsó csomagtartó fogantyú megunta a szolgálatot.. több Ignist láttam már enélkül, hát most az enyém is ilyen lett... 11 éves lesz , megfutotta a 100.000 km-t ! Volt egy bal első lengőkar hiba, jeladó feladta a harcot, felemésztett 80 ezer forintunkat kapásból... hát, ez van, de jó kis kocsi ettől függetlenül ! Tovább hajtom !

Hibalista

- a hátsó ablakmosó cső csúszott le az ajón belül, de vissza tudtam tenni.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki RÓMAI.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 83000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 2104 combi lada Következő autója? Szeretnék egy DACIA DUSTERT, légkondival, és alufelnivel
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)