A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Grand Vitara (2005-2015)

Grand Vitara 1.9 D 

Az ítélet értékelése
1,6(10 db)

Egy markáns "NAGYVAS":)

Szöveges ítélet

Az Auto-Fort szerelője Gaál Gábor hibátlan korrekt szerelő.

Mindenben nagyon segítőkész volt. Csak ajánlani tudom a szerelőt.
Bármikor felhívtam mindig segítőkész volt.

Mindig igyekezett olcsóbb de JÓ megoldást találni a problémámra.

Tényleg életem eddigi legpozitívabb szakszervizes szerelője volt!!!

Igaz amikor a gyári visszahívás volt, egy hétig nem volt autóm.


Karácsony volt(2010ben)és a problémát okozó alkatrész nem volt Magyarországon,csak Németországi központban. 2000ft-os alkatrészről beszélünk.Nem is értettem,ha gyár visszahívja az autókat hissz fel fedeztek egy hibát. Akkor miért nincs a a magyar raktárakban belőle. A csere autó hiányát is nehezen viseltem el.

Sok érdekeségek közül az egyiket megemlítem amit a szervízben tapasztaltam:
Nagyon kevés szerelőt visznek ki Japánba továbbképzésre.Ennek a negatív következményét megéltem mikor a részecskeszűrő eldugult.
A próbléma jelensége:az autó nem tudta magát,vagyis a részecskeszűrőt regenerálni....ezt leírtam fent.

Végül is konkrétan egy Japán szakember(Renault motor van benne)mondta meg,mi is a probléma:)

Hibalista

- 2009-ben visszahívás egy turbó cső miatt! - mindenhol olaj csere benne,véltó,diffik,fék,55000ft(47000km) - 2010-ben visszahívás egy műanyag persely miatt a váltóban! - 2011-ben a részecskeszűrő eltőmítödött,oka,akkumulátor elfáradt,csere(20000ft)+a részecskeszűrő előtti és utáni jeladó cseréje(90000Ft,teljes ára 200000ft,+részecskeszűrő kisavazása centrifugálása(30000ft)ezeknek az előzménye volt,hogy nem megfelelő motorolaj lett bele rakva,és az beleégett.a szervíz kód olvasása kb 7szer,darabja 5000ft.(93000Km)3hónap után megoldva a dolog.Minden az elfáradt akkumulátorral indult,de a legfőbb ok,a rossz olaj volt. - 2012ben 95000km-nél szíjjak,görgök,vízpumpa cseréje+első fékbetét csere,már nem szakszervizben,kb 80000ft, - 2013ban jobb hátsó kerékcsapágy cseréje,bontottra 30000ft(110000km) - 2014ben Hanyagságomból eredően az elfolyt az első elosztóból az olaj,teljesen összeégett az egész.+ a váltóban is okozott gondokat+hammár le van bontva cseréljük ki a kuplungtárcsát,teljes javítási összeg 330000ft,ekkor(177000km) - közben minden 15000kmenként olajcsere,légszűrő,olajszűrő cseréje,alkalmanként 20-25ezer ft-ért! - 2015 novemberében izzitógyertya csere,az első csere,18000ft(181000km) - Most 2015 december 27ét írunk,a Vitara gurul megy:) - Januári,februári,márciusi tervezett javítások: - 183000Km első szíllentek cseréje,anyag ár+javítás a futóműbeállítással 35000ft - -DPF nyomáskülönbség érzékelő csöveinek ellenőrzése - - turbócső ellenőrzés illetve turbó geometria/állító rudazat szabad mozgása - -EGR(kipufogógáz visszavezető szelep) csere és annak járatának tisztítása - ezeknek a hibáknak a teljes költségét még nem tudom,de 70-80ezer ft-ra saccolom! - Átlag városi fogyasztás: 8,5liter/100km - Átlag autopálya fogyasztása: 7,5liter/100km - Egy biztos SOHA nem veszek dízelt!! - A problémák 80% a dízel motor miatt volt! - - Üdv Mindenkinek! - - 7 éve irtam egy helyzet képet az autómról ! - - Most 2019,májusában egy kis folytatás! - - 2018 nyarán az önindító kezdte megadni magát. Nem foglalkoztam vele. Jelenség: nem tolta be a fogaskereket,így csak a levegőbe,pörgette. Decemberre meg lett a böjtje. Csinált egy zárlatot amikor indítani akartam...se kép se hang. 2019 Januárban kapott egy garanciális,de felújított önindítót+új akkumulátort. - 2019 februárban pedig jött egy nagy szerviz: - Kuplung szett: 73000ft - Hidraulikus kinyomó:39500ft - Váltoolaj:12000ft(1x átmosva a váltó) - Torony csapagy+szilentek:29000ft - Stabilizátor palca: 9400ft 2db - Turbó felújítás:95000ft(1év garanciával) - Olaj csere+olaj szűrő:14100ft - Fék olaj csere:2000ft - Munkadíj:82000ft - - Sajnos nincs vége még: - 2109,május elején az autó minden előjel nélkül a Budapesti belvárosban megállt. Önindító pörgette,üzemanyag volt benne,de nem indult el. Jött a trailer(12000ft) irány a szerelő. Itt meg nem tudtam mi vár rám. Másnap jött a hír az autó mint egy megsértődött kamaszlány nem kommunikál semmilyen hibakód olvasó programmal,eszközzel! - Az igazi szerelő nem adja fel!! - Szoftvere összeomlott az autónak.A szoftverét egy laptopos “hekker” ujra húzta! Az autó jön megy teszi a dolgát! Egy napig! - Ujra megáll és nem indul. És ráadásul folyamatosan kívágja a fő biztosítékot! Elektromos bajra gondoltunk rögtön!(trailer 12000ft) - Lefojtó szelep tönkre ment. Ha már csere akkor végre az EGR-t is cserélhetjuk. Nem vettem ujjat bele. Bontottat 40-40000ft-ért darabját! Plussz tömítés csere.A villamossági szerelő kért 40000ft-ot. - - Itt szeretném megjegyezni,hogy NINCS szerelő aki hozzá mer nyúlni! Még hivatalos Suzuki szervizt is hívtam! Elküldtek...... - - Gondoltam mostmár jön a felhőtlen autózás.....sajnos nem... - Egy hétvégét töltöttem el teljes nyugalomban. - Hétfő reggel,indítás után nagyon magas alapjárat (1500as fordulat)! - Lealitom és ujra inditom,ekkor HATALMAS durranás és a motortér bal feléből elektromos füst ömlik kifelé... motor leállít,motorháztető fel... eg az autó,mit ėg vörösen izzik a fő biztosíték tábla alatt. - HÁLA ISTENNEK a tűz nem ment tovább. - Irány a villamossági szerelő.(újabb trailerezés 12000ft) - - Hiba oka: TÍPUS HIBA, vagyis a Suzuki spórolni akart a kábel korbácsok szigetelésén. Emiatt világ szerte RENGETEG Suzuki Grand Vitara égett porrá 2-3 évesen. Az enyém 11 éves! A bontos akivel mivel törzs vevő lettem erről sokat mesélt. Ő is rengeteg kiégett Grand Vitarát vett és bontott szét! - Szóval a tűz elégette a motor kábel egy részét. Ezt cserélni kellett. Ha már ki volt szedve, akkor a gyár helyett körbe lett mindenhol szigetelve rendesen.(70.000ftért) De a motor vezérlő elektronika is megadta magát. Kód alapján itthon az új(Made In Hungary) 180.000ft,ugyanez kintről rendelve postával 110.000ft(az is Made In Hungary)! - Tehát ujra egy bontott darabot vettem (50000ft)amit klónozni kellett 25000ftert! Az ujjat is kell klónozni szakszervizben legalább 100.000ft!! - - Az egész szoftver összeomlás is a kábel korbács ROSSZ és hanyag szigetelése miatt volt! Ennek következménye pedig az összes többi hiba. - Első körben a SUZUKI ZRT-vel telefonon egyeztettem. Ahol közölték velem,hogy tudnak a hibáról! Írjam le a pontos eseményt! Jelenleg ott tartunk,hogy peren kívül kértem az anyagi károk kifizetését! - - A további fejleményekről később! - - Írásommal nem a SUZUKI márka lejáratása volt a cél. Hanem akiknek van ilyen típusú vagy mostanában áll szándékában vásárolni ilyet az legyen nagyon körültekintő! - - Köszönettel Dr Dee

Ide hordtam szervizbe

Eger Papp autóház

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Auto-Fort Kft.Suzuki Pest.Dózsa György út.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 183000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Swift Következő autója? Mercedes Benz W124
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Grand Vitara 2005 (2005)

További ítéletek (29 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)