Kék Torpedócska
Szöveges ítélet
3 ajtós lévén elég ritka, főleg a gyári 3 küllős 15'-os alu kerekekkel, valamint 1-2 sportkiegészítővel sokszor a parkoló őrök sem tudják a márkát, és típust ráírni a büntire, mert semmiféle felirat és márkajel nincs rajta.
Kipufogó, és egyéb apró tuninggal a gyári 86LE helyett kb 95-100LE körül lehet és 880Kg lévén szedi a lábát mint a bolhás kutya.
2-100, 3-150 5 leforogva 190Km/h.
Motorikusan tökéletes, de ez még "full" Japán.
Mivel ültettet, sport gátlókkal, és 195/50R15-ös gumikkal járok a kanyar rendkívül élvezetes, szinte meg se billen, mint egy gokart, a híresen "tükör" magyar utakon viszont a hátsó ülésen a nagymellű lányok panaszkodnak hogy miért nem vettek sport melltartót. :-)
Az autó hihetetlenül megbízható, szinte csak benzin kell bele, meg 15.000-ént tisztességes olajcsere (kb3-4 deci olajat eszik 15000-ént bár azt is csak 10 éves kora óta).
A belseje már 1995-ben sem volt valami formabontó, és luxus anyagokat felvonultató, cserébe viszont könnyű tisztán tartani, és az ülések, valamint a vezetési pozíció nagyon el van találva, igaz 186cm lévén mögöttem már nincs túl sok hely, viszont hosszú távon (Miskolc_Dubrovnik 1200Km) sem szakadt le a hátam.
Még egy darabig marad, mert szerintem akkor is menni fog még, amikor a kasztni már lerohad róla, és nekem fontos ha beülök egy kocsiba eszembe se jusson, hogy "Jézusom mi lesz már megint a probléma?"
Hibalista
- Egy felpattanó kavics kilukasztotta a hűtőt(új 30.000) , beázott a gyújtáselosztó (3000Ft) gyertya kábelek cseréje 4db (8000Ft) - 1-2 izzó, féktárcsa, ilyesmik.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Váradi
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 70 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Golf | Következő autója? | primera Mazda 6 kombi |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |