A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Alto (2002)

Alto 1,1 glx 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

A szent tehén BOSSZÚJA!!!Meg ne vedd!!!

Szöveges ítélet

A páromnak kerestünk autót amit kis pénzből lehet másod autóként üzemeltetni, és aránylag egy-két dolog van is benne pl.: ABS, elektromos ablak, szervó, légzsákok stb.
Így tetszett meg neki az Altó ez az isten csapása autó ami szerintem egy lovaskocsi trágyáért kellene elcserélni Jelige: szart-szarért.
Szóval megvettük. Páromnak nagyon tetszett előtte Skoda Favoritja volt , azt mondta ezzel csodás a városba közlekedni. Hangsúlyozom én alig férek bele, hát mikor néha vezetnem kell egy rémálom. Szerintem már 60 km/h-nál úszik az úton a kis súlya miatt. A párom bevallása szerint 100 km/h fölött már igen libeg az út felett és a fékek sem állnak már ilyenkor a helyzet magaslatán.
Első tankolások után, valahogy a fogyasztás nem hasonlított a gyár által kiadott paraméterekhez. Azt a fogyasztást amit írnak 5 liter akkor tudja, ha 30 km-ert húzza valaki 100 km-en. Ne dőljön be senki annak, hogy kicsi a fogyasztása. Országúton 90-nél folyamatosan esetleg 5,5 liter, de városba télen hidegbe, mikor nem nagy távokat mégy vele nem tévedés 10-12 liter!!!!!
A régi Volgát képes meghajazni. Vittük is szervízbe, mérték nézték kérdezték, hogy használjuk. Mondtuk hidegben reggel indít óvoda 1 km, megáll gyerek lerak párom tovább munkahely 1 km megáll. Délután ugyanaz bolt , óvoda, haza. Ja mondták itt a baj nem tud felmelegedni üzemi hőfokra és az automata szívató állandóan dolgozik. Hangsúlyozom télen ennek a szarnak kb 10-12 km kell, hogy az üzemi hőfokot elérje. A Skoda Favorit ugyanennél az igénybevételnél max 9 litert zabált.
Na volt is már 27000 km benne, mikor a párom megkért tankoljam meg. Utcából kifordulva gázpedál lenyom, motor pörög, kocsi épp csak gyorsul. Na gondoltam már is utolérte a női betegség, kuplungtárcsa le lett gyalulva. Viszem a szerelőhöz szétszedi. Telefonál menjek el és nézzem meg ezt a szart. Kuplungtárcsa tökéletes, csak épp a váltó nyeles tengelyének a szimeringje átengedte az olajat a váltóból a kuplungházba, ahol is a tárcsa a kinyomócsapágy és a kuplungszerkezet totál olajos lett és persze az olaj néhol rá is égett ezekre a cuccokra. Mindent kicserélni. Anyag hozzá 54000 Ft , munkadíj váltó le , szét , 25000 Ft.
Ekkor tudtam meg ezt a lomot Indiába gyártják, és a szerelők szerint is egy trágyadomb. Mondták volt már ennél kutyább bajai is. Mondom nekik, hogy a váltó kar eddig is úgy kavargott benne, mint nagyanyám lekvárfőző kanala. Mondták ez így is marad, ugyanis az elsők közt bejöttek váltóját szétszedték és normálisan kihézagolták, majd összerakták-erre nem is akarta venni a sebességet. Mondták ez ilyen semmi illesztés, hézagolás, mert akkor akadni fog a váltó. Összedobták csukott szemmel és jó, igaz a váltókar továbbra is jár benne mint bíró seggében a lófasz.
Most 36000 km kezd benne közeledni, nagy nehezen a városi fogyasztását 9 literre le tudták tornázni, de most már meg alig megy a szutyok. Mondtam is a páromnak, rövidesen túl adok ezen az autónak csak jó indulattal nevezhető fostalicskán, és inkább veszek neki valami kis dieselt.
Pedig anno én Trabantal kezdtem, de az klasszisokkal jobb volt az Altónál.
Előnye: könnyen lehet vele parkolni és ezzel fel is soroltam az összeset
Hátránya: azon az egy előnyén kívül minden, zabagép, kicsi, halálfélelmed van benne, zörög, lötyög, szétesik, szétcsúszik SZAR!!!!!
EMBEREK MEG NE VEGYÉTEK!!!!!!!!!!! Bár, ha valaki mazohista a mienk eladó, jöhet érte

Hibalista

- Kuplung szerkezet, tárcsa, kinyomó csapágy.

Ide hordtam szervizbe

Török Service Rákóczifalva

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2004
Kényelem (1) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Favorit Következő autója? Grande Punto
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (3.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Alto 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (79 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)