A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Libero (1983-2000)

Libero E 10 wagon 

Az ítélet értékelése
4,3(6 db)

EGÉRKE, az igazi kisautó

Szöveges ítélet

Direkt 4wd minimum 6 személyes autot kerestem feleségemnek, hogy a 3 gyerekkel kényelmesen mehessen akár télen is. Nagyon jo állapotban jutottam hozzá, nagyon jo áron. Ö az EGÉRKE.
ELÖNYEI:Kimondottan jol vezethet?, kezes auto. Kis mérete miatt ( 5 cm-el rövidebb mint a suzuki vagon-r ) gyakorlatilag bárhol meg lehet állni vele. Jól fordul. Hiába magas nem akar borulni, poros uton csapatni is lehet vele ( direkt kiprobáltam). Hihetetlen hogy a menet közben kapcsolhato 4wd-ben milyen helyekre bemegy és ki is jön, volt hagy 40 centis friss hóban mentem vele, és semmi gond nem volt ( tapasztalt off roados vagyok tehát tényleg ). Méreteihez képest meglepöen tágas belül ( 190 cm és 95 kg vagyok ) 5 felnött+ 1 gyerek, vagy 4 felnött+ 3 gyerek, vagy 6 felnött szépen elfér. ötletesen variálhato belsö tér, akár kényelmes ággyá alakithato ülések. Az elsö ülések hátra fordithatok igy a lehajtott középsö üléstámlát mint egy asztalt körbe lehet ülni. Ki szoktam venni az üléseket ha szállitok vele ugy több mint 2 m3 fér bele simán. Jol látható a tükrökből minden küls? pontja. A másik autom mellett kimondottan élvezem vezetni ( mercedes 210 D bus hosszu-magas ) , dodgemes feeling. Télen is piszok meleg tud lenni a dupla fütés miatt. Jo, kimondottan városi auto, de már vezettem vele 350 km-t egyfolytában és nem voltam összetörve utána. Utazóban vígan megy 100-110-et, ezres motorral. Kimondottan elönyös, hogy a hátso futomü is állithato, bár még nem volt rá szükség.
HÁTRÁNYOK: a rövid tengelytáv miatt az itthoni, pláne a budapesti utakon kicsit ugrálos, az eredeti gyári alkatrészek drágák, bár beszerezhetöek, min 2-3 hét álltalában van ( ezért kezdtem el bontani is öket ), a szerelök álltalában fáznak töle, de nem értem hogy miért, semmi baj nincs a szerelésükkel. Kétféle gumimérettel használom 155R13 téli, és 175/70R13+ alu felni nyári. Oda kell figyelni nagyon a guminyomásra mert a kis suly miatt nagyban befolyásolja a komfortot.
ÉRDEKESSÉG: Mindenhol megmosolyogják, de akinek már volt az szereti ( akikkel én találkoztam ), aki ismeri az elismeri. A subaru klub elismert tagja. Felszereltem csörlövel, és sportkormánnyal is, nagyon jol néz ki. Minden gyári extra benne van : forgathato elsö ülések, árnyékolo a tolotetöbe, légterelő az oldalablakokra, és a tetőablak elé, elektromos fényszoroállitás, plüss kárpit. Több cimborám is vett azota ilyet, és teljesen meg vannak elégedve vele. Utobb kicsit keveselltem az erejét, igy kapott egy hengerfej, és kis kipufogó tuningot, mindjárt jobban halad.
ÉSZREVÉTEL: Olvastam a másik hozzászolásban a 2mm-es oldalüvegr?l. Megnéztem de az enyémben 3 mm-es van mint bármely más autoban tehát azokban is kitört volna hogyha sörösrkesszel dobálódzok.
Winkler Robi tesztelte, olvasható a cikk itt a szerelem címszó alatt " A legpengébb szerencsétlen " címmel, de ez nem tévesszen meg senkit. :-))

Hibalista

- Motortarto, és els? futomü tarto gumibakok ( gyakorlatilag mindegyikben elszakad ilyen idösen ) jobb hátso féltengelycsokló ( igy vettem ). akku csere. Mikor megvettem a vas vizcsövek már ki voltak cserélve réz vizcsövekre ( bevett dolog olyan tipusoknál ahol a kasznin kivül vezetik öket ).A hütöventillátor zajos volt, megzsiroztam és megjavult ( kb. 30 perces meló placcon ).Karburátor tisztitás, olaj és szürö csere. Elsö fékbetét csere.

Ide hordtam szervizbe

Magam javitottam. egyáltalán nem veszélyes, bár meg kell szokni. Kicsit szükös, de megvannak a trükkök. Nincs benne semmi csalafintaság. Aki azzal jön, hogy túl bonyolult, mert Subaru, azt kiröhögöm...
Ha kell másnak is segítek akár tanáccsal is: bb18@freemail.hu, 30-2424522, bontom és javítom is öket.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Az a Fiam, már egész jól megy neki ( 18 éves ).

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1984
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 89600
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 210 D bus hosszu-magas Következő autója? nem szándékozom eladni, a fiam kérte amint lesz jogsija ( még 3 év)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Libero 1983

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)