A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Leone (1979-1984)

Leone TOURISMO 1800 4WD 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

mosolyra fakaszt a hangja ;)

Szöveges ítélet

Ezt az autót 2007 nyarán vásároltuk egy haverommal ismerősöktől rally céllal. Az autó be van bukó csövezve és terepgumik vannak rajta, amit még az előző tulajok hagytak rajt (köszi:)). A hátsó pár azóta cserés lett, de megérte (26.000,-) A terep-felezőnek köszönhetően kiváló off-road autó, csak a differenciál zárat hiányolom belőle. Hihetetlen milyen menni akarást tanúsít a sokat megjárt motor. A 8ezerig skálázott fordulatszámmérőt vidáman leforgatja. Hátsó kerekes autókat megszégyenítően lehet vele pörögni hóban és persze sárban is. Csak sajnos a kaszni egy szerencsétlen baleset következtében jelentősen sérült, így ki kellett vennem a hátsó lengéscsillapítókat. Ez elsőre elég veszélyes avatatlan kezek között, de ha megszoktad, könnyen lehet kezelni (+ az off-road nem a száguldozásról szól).
Ez az 1.8-as boxermotor elnyűhetetlen. Hihetetlen, hogy mínusz 10 fokban is a harmadik próbálkozásra elindul (persze jó aksival). A hangja pedig önmagáért beszél, egy kicsit hangos a kibelezett gyári walken dob, de nem is utazom vele 100 kilométereket.
Egy valódi élmény autó. Még apám is megkedvelte!

Hibalista

- Féltengelyek törtek, gumiharangok szakadtak, engedi a szervó olajat, engedi a hátsó fékmunkahenger a fékolajat, az első kerékcsapágyak cserések. Semmi olyan amit pár órán belül ne lehetne orvosolni!

Ide hordtam szervizbe

Magam szereltem egy kis segítséggel;)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1984
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? Következő autója? Subaru Leone RX II 1,8T
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Leone 1979

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)