A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Legacy (1994-1999)

Legacy 2.2 GX Automata 

Az ítélet értékelése
3,7(6 db)

Önazonos látványtalan őszinte nyugalom

Szöveges ítélet

3 éve véletlenül vettem, azóta stabil eleme a mindennapoknak. Sokan kérdezik, hogy hogy lehet egy ilyen öreg szarral járni. Ugyanakkor, ha már beülnek, sokak szerint "kellemes". Valójában egy rettentő unalmas autó. Minden nap ugyanolyan, mindig, mindenhol kiszámítható, mindig, mindenhol teljesíti azt, amit el lehet tőle várni. Amióta az enyém egy gonddal kevesebbel kell foglalkoznom.

Igaz, lehetne jobb a szélzajszigetelése és különösen szépnek sem mondanám. Mást nem tudok ellene fel hozni, használati értékben egyenlőre verhetetlen és végeredményben egy autóról van szó ugye. Nem igen rohad, mert garázsban állt/ áll, nem törött és az előző tulaja is rendszeresen lemosta ott is, ahová nem süt a nap.

Olcsó rá a gumi, elég nagy belül, mindenfelé könnyű kilátni, jól szellőzik, nagyon erős a fűtése, nagyon jó hangja van, kényelmes, nem kell félteni semmitől. Nem sípól, villog, szabályoz. Olcsó fenntartani, befiztetem az adót, biztosítást és tankolok. Tízezrenként olajcsere és kész.

A tetőablak néha kicsit beázott, úgy tűnik ez egy gyakori hibája a típusnak ennyi idő után. A vezetősínek és a tálca közötti tömítőanyag kiszárad és elmállik. Ki kell szerelni az egészet, lecsavarni a síneket a tálcáról és újra ragszatni. Lényegében ez tekinthető az egyetlen nagyobb hibájának, 1200ft volt az anyagköltsége az egész műsornak. 4 gólyaláb cseréjét 22 év után szintén vállalhatónak tekintem. Érdemes átállni 15-ös vagy 16-os kerekekre. Nagyobb a választék jó gumikból, jobbak az árak, valamint jót tesz neki az alacsonyabb oldalfal.

Szerintem jó.

Hibalista

- Légrugós gólyalábak -> kapott 4 új spirálrugóssat. - Tetőablak sínjének tömítése -> szét kell szedni és újra ragsztani, azóta baba. - Kopóalkatrészek, amikor kéri (ritkán) -

Ide hordtam szervizbe

Subaru Zsolti

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Én

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1992
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Legacy 1.8GL Következő autója? Semmi okom megvállni tőle
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Legacy 1994

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)