A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Impreza (2000-2007)

Impreza WRX 

Az ítélet értékelése
3,5(8 db)

Rovargyilkos kíméletlen előzgetőgép

Szöveges ítélet

2008-as értékelésem:

Már lassan 3 éve van meg az autó, 115.000 km-t vezettem, könyvet tudnék róla írni, és ez nagyon pozitív hangvételű lenne. A megdöbbentő az elnyűhetetlensége: a motorja hibátlan, a kuplung fogalmam sincs hogy bírja ezt a kínzást, a futóműről nem is beszélve, amit ki kell állnia.

És a mennetteljesítménye csak hab a tortán. Való igaz, én is össze szoktam akadni olyan ellenfelekkel, akikkel nagyon meg kell küzdeni, általában az esetek 80%-ában azért az Impreza győz, 15% döntetlen körüli, és a maradék pár százalék, hát, valljuk be, azért egy modern 5 literes V8-as ellen már az Imprezának sincs esélye...bár kanyargós és nedves úton, azért nagyon nem gyakran akad igazi ellenfél.

Úgy látom az eddigiek alapján, hogy a gumi a gyenge láncszem. A nyári gumi általában egy szezont bír ki, de azt is nyögve nyelősen. Sokat megyek, sportosan vezetek, és a gumi meg kopik. Aztán egyre jobban kell vele vigyázni, mert egyre kevesebb az oldaltartása, és azért 2 havonta kicsit sok lenne 200ezerért új garnitúrát venni. Így viszont élvezetesebb vele fordulni, könnyeb az autó farát csúsztatni, csak nagy sebességű kanyarvételnél, vályús úton nagyon oda kell figyelni, mert igen bizonytalan lesz az autó tőle, bele kell néha nyúlni a kormányba. Mostmár nem is kísértem a sorsot, le fogom cserélni a gumikat (kb.25.000km-t bírt ha jól számolom)

Ez a lépcsős hátú különben nem egy családi autó, néha nagyon meg tud telni a csomagtartó...

Különben meg, a feleségem időközben kijelentette, eszembe se jusson többet más autómárka, ha majd lecserélem...na jó, egyefene, akkor sajnos STi lesz:))

2006-os értékelésem:

Tavaly május óta van meg az autóm, most a téli tapasztalatok miatt írnom kell megint, összefoglalandó az eddigieket. Most tartok 30.000 km-nél.

Szóval nagyon durva dolgokra képes közúton. A sima gyári 17-es gumival brutális a kanyarvétele, nem sodródik, továbbra is hihetetlen, hogy nagy sebességgel milyen éles kanyarokat lehet vele bevenni. És kíméletlen gyorsulása miatt bármilyen helyzetben lehet vele előzni. Már-már ijesztő számomra, hogy egy ilyen „sima” gyári WRX is mikre képes.

Télen: Vettem rá egy Goodyear UG7 téligumi garnitúrát. Nem gyenge párost alkotnak a Subaruval. Alig vártam hogy essen a hó. Hogy lehessen játszani, ugye. Esett is. Játszottam is. Havon sem semmi a gyorsulás. Nagyon szépen lehet terelgetni a hóban, semmihez sem hasonlítható élmény 80-90-al a szűzhóban vagy letaposott havas úton csapatni, emelkedőn felfele, kanyarban csúsztatni, nagyon jól uralható, az ember szája fülig ér és majdnem sírva fakad az örömtől. Nem túlzok, tényleg. Nagyon nagy biztonsággal lehet vezetni jeges, latyakos úton, és ha véletlenül túlvállalja magát az ember, van még egy esélye, abszolút jóindulatú az autó.

Néha úgy érzem magam, mintha egy 50 milliós sportautóban ülnék..(tulajdonképpen úgy is megy)…szóval megbámulják az emberek, még a csajok is…ritka autó, ritkán látni ilyet, mutatós darab, nagy a híre, ezért eléggé felkelti az érdeklődést. Ezt már megszoktam, végül is sportkocsim volt előtte is…

Egy (új építésű, kis lejtésű) német autópálya szakaszon - az óra szerint - kereken 255 km/h sebességet ért el a kicsike tavaly nyáron.

A probléma vele a fogyasztása, nekem sikerül sajnos mindig 12-13 literre kihozni (autópályán – persze nem 130-al:) – akár 15 liter felett is). Bár én általában vagy gyorsítok, vagy fékezek, közte nem töltök el sok időt…

Eddigi tapasztalatom szerint kevés autó tud vele versenyre kelni közúton. Kényelmes, gyors, megbízható.

NEM AJÁNLOM AZ AUTÓT AZOKNAK, AKIK KÖNNYEN FÜGGŐVÉ VÁLNAK! Az emberi szervezet (általában), ugye, egyes anyagokhoz (drogok, nikotin stb.) könnyen hozzászokik, és utána erős hiányát érzi, és egyre nagyobb dózisban kell bevinni. Na, így van ez a sebességnél is. És ha megvan a megfelelő autó (Subaru Impreza), amelyik könnyen ér el nagy sebességeket, akárhol, akármikor, megvan a rászokás veszélye…Egy idő után nem tűnik fel, milyen sebességgel is vezetsz, mert szépen hozzászoksz az egyre magasabb sebességhez…VIGYÁZZ!!!

u.i.: utálom nyáron azt a sok rovart a lökhárítón és a motorháztetőn, továbbá, utálom azokat, akik nem vigyáznak a másik autójára parkoláskor, ők szégyelljék magukat!!!

Hibalista

- Fékbetét csere szokott lenni, valamiért gyorsan kopik:)) a központi zár távirányítója néha elég gyengécske, nem szereti a sok vasbetont maga körül. Hátul gátlót kellett cserélni 100.000km-nél, a jó magyar utak plussz a sportos vezetési stílus ugye... Amúgy csak a szokásos 15ezres kilóméter szervizek voltak.

Ide hordtam szervizbe

A Csiki-Begéhez szoktam vinni mostanában, korrektek.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 115000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Prelude Következő autója? Subaru WRX Sti 2,5 és az sem érdekel, éppen milyen ronda lesz az aktuális évjárat.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Impreza 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (38 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)