Tesco Gazdaságos terepjáró
Szöveges ítélet
Jó:
Nagyban növeli a család túlélési esélyeit a forgalomban a 2 tonna vas.
A motormérethez és súlyhoz képest gyenge fogyasztás.(ez 9,5 nél többet nem evett, pedig minden tankolásnál számolunkegy fogyasztást)
Végülis mindennel elmegy, amit átránt a gázolajszűrőn (sertés zsírral nem megy).
Mostanában megadják az elsőbbséget még a Taxisok is.
"Amióta megvettük nem vagyok bunkó a gyalogosokkal" a feleségem szerint (átengedjük őket a másik oldalra).
Ugyanannyi teljesítményadót fizetek mint egy Suzukis :O
Nyomaték az van benne, egy esetben "irtózatos gyorsulást" akartam elérni, de a gumi (Pirelli Scorpion A/T) nem akart megkaparni, ezért valaminek engednie kellett. Ez volt a hátsó féltengely. Úgy elcsavarta a 45mm-es anyagot, hogy öröm volt nézni.
Rossz:
A gyorsulása hagy kívánnivalókat maga után, bár ez csak szívódízel.
A lassulása szintén szokatlanul gyenge (pedig a fékek jók), de lehet hogy csak nem szoktam meg a 2 tonnát. Egy pár elénk bebújó Swiftet már majdnem elcsaptunk)
Utazósebesség 110-120 és kész.(egyszer megtoltam neki, 145-ig de az horror volt)
Kevesen forgalmaznak hozzá alkatrészt és le akarnak szedni (ez általában nem sikerül, mert ami Mercedes benne azt bagóért meg lehet venni)
Állítólag az elsőkerékhajtás a vákumos rendszer miatt hamar tönkremegy és drága. De a 6500 Ft-os szimeringeket nem kötelező megvenni, mert 90-150 Ft között van szabványméret csak le kell belőle szedni átmérőben 1 mm-t ami bármelyik esztergályosnál megoldható 2 sörért. Én már rossz hajtással vettem, a szimeringek elengedték magukat és a hajtás tele volt sárral. Kitakarítottuk, kapott új szimaringeket, és 1,5m vákuumcsövet. Azóta nincsen vele gond.
Gyakorlatilag 1,7 ért nem lehet kapni hasonló korú dízel alvázas terepjárót.
Hibalista
- Elsőkerék hajtás kb.60Ft helyett 8Ft, elektromos antenna (kontakthiba), ablaktörlőmotor (kontakthiba), hátső féltengely (saját hibából) 140Ft !!! helyett bontott 40 Ft !!! (ettől fizikai fájdalmaim voltak ehhh :), főtengelyszimering (majd kicserélem ha lesz rá időm, egyébként zöldséges merci hiba), kipusogódob 65Ft lett volna ha rakok rá, helyette 60-as cső végig és a végén egy sport dob (vényóchang) és azóta már a nemcsak a Zuk-ot, hanem a Barkast is legyorsulom :)
Ide hordtam szervizbe
Csak haver szerelő, aki megfelelően sokat szo.ott hasonló márkával.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Én
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 23000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Escort TD | Következő autója? | majd egyszer egy G-s Merci, de csak ha anyósom nyer a lottón |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |