A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Superb (2008)

Superb 2.0 Pdtdi Elegance 

Az ítélet értékelése
3,7(9 db)

SupErzsi! :-)

Szöveges ítélet

Nagy változás az előző autómhoz képest!

Hatalmas méretek, rengeteg extra...park asszisztens(jó, hogy a gyárilag szőkékre is gondolt a Skoda gyár :-) , elöl és hátul parkradar, Bi-Xenon fényszóró AFS-el, kanyarodást segítő ködlámpa, 7 légzsák, fűthető és motoros ülések elöl - fűthető ülések hátul(síalagúttal és kartámasszal), gyári levehetős vonóhorog, 6 lemezes CD-s rádió érintőképernyővel, bézs belső, faberakás..

Nagyon tetszik a csomagtér ajtó mozgatása: 4ből -> 5 ajtós..nem csoda, hogy a BMW(!)lelopta az ötletet! :-) Bár többször használom 5 ajtósként, nem zavaró, hogy az előválasztó gombot is nyomni kell!

Óriási ötlet és nagy segítség, hogy vissza lehet hallgatni a forgalmi jelentéseket, hisz azokat tárolja a merevlemezén.

Zavart, hogy a fényszóró már indításkor felkapcsolt ( "0" állásban) , ezért kikapcsoltam ezt a funkciót--> arra ott van az "Auto"-mata fényérzékelő rendszer.

A kocsi kézi váltóval üzemel. Sajnáltam rá a közel fél milliós extra árat..inkább utazó autó --> autópályán: ott a tempomat és nem fárad az ember. Pontos megvezetésű, erős a kézi váltó, gyárilag 400 Nm-erre van kialakítva. Városban nagy segítség lenne az automata, de ennyiért inkább tankolom..nem beszélve az automatával járó többlet fogyasztásáról..valamint a 60ezer kilóméterenkénti szervizeléséről.

17 colos Trifid felnivel vásároltam. Természetesen 18-19 colossal lenne az igazi a megjelenés, de azok a méretek Magyarországon csak a vesekövet rázzák ki az emberből. Nem is beszélve arról, hogy a kátyúk és a rossz minőségű útjaink a futóművet is kellően károsítják! Nem is értem, hogy a nagy múltú cégek, miért építenek több 10 millió dollárért, olyan pályákat ahol a gépkocsik avultatását, az alkatrészek tartós tesztjét végzik..mikor nálunk könnyedén lemodellezhetőek lennének a kérdéses helyzetek! :-)

2009-ben frissítésként: vajbőr belsőt kapott - fekete alcantarával kombinálva.

Idestova 14 éve nyúzom a kis igáslovat és még most is úgy szeretem, mint új korában. Nehéz szívvel fogom lecserélni, de csak 20 éves korában.

Folyamatosan frissítem az oldalt.

Hibalista

- 12.000 km: Bal ködlámpa izzó kirázódott, időben észre vettem-->garanciában orvosolták! - - Gumiabroncs gyorsan kagylósodott, pedig az előírt guminyomáson üzemelt. 15.000 km-er után már zúgott-búgott. Gyári Dunlop Sp Sport Maxx-ot Michelin Pilot Sport 3-ra cseréltem. Mivel nem volt kiaknázva a kocsi teljesítménye, ezért gondolom, hogy gyárilag hibás gumikkal szerelhették fel. A Michelin-el 5 szezont kiválóan üzemelt. - - 39.000 km: bal oldali tükörbe integrált ledes index izzók kiégtek. - - 41.000 km: előizzítási és motor diagnosztikai hibákat írt ki a BC-re. Jeladó cserével orvosolták. - - 68.000 km: hátsó ajtót esetenként, nem húzta vissza a szervómotor. Hibakódokat dobált a hátsó izzókra. Konklúzió: a szélvédő tövében lévő kábelek közül több kidörzsölődött és elszakadt--> garanciában cserélték a kábelköteget. - - 72.000 km: jobb hátsó ülésfűtés kapcsoló középső ledje nem világított--> berendeltek a szervizben egy újat, azzal is gond volt. Majd még egyet...Végül vezérlés cserével és a hibás kábel kimérésével-kiváltásával orvosolták. Közben kiderült, hogy a vonóhorog érzékelője is hibakódokat dobál,szoftverfrissítés ezt is megoldotta... - - 98.000 km: az anyósülés melletti ajtóbehúzó kar felülete mállani kezdett, először csak karcos volt, aztán mintha körömnyi darabok forgácsolódtak volna ki belőle. Elfáradt a habosított műanyag. Bontóból szereztem és cserélve lett mind2 oldalon. - - 150.000 km: EGR hűtőt kellett cserélni. - - 173.000 km: Bal oldali, első féltengely szimeringet kellett cserélni. - - Bár azt mondták csipegetheti az olajat--> nekem még eddig sosem kellett utántölteni.(olajcsere és szűrők cseréje: évente vagy 10.000 km-ként) - Amíg nem üzemmeleg: nem tolom neki, célba érkezéskor mindig hűtöm a turbót! Vigyázok rá, szeretve van! :-) - - - Esőben a vezető oldali ablak gyorsan koszolódik. Talán többet kellett volna modellezni a szélcsatornában..

Ide hordtam szervizbe

Mentes és Társa

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Ferihegy Autó

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2009
Kényelem (9) Használati időtartam 14 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 173000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Astra G 1.7 Cdti Következő autója? Lexus LS :-)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Superb 2008 (2008)

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)