A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Superb (2008)

Superb 2.0 CR TDI 170LE DSG Elegance 

Az ítélet értékelése
3,8(4 db)

Kezi valtoval tokeletes lenne

Szöveges ítélet

Egyik legjobb autom volt. Hatalmas belter, hatalmas csomagtarto, kenyelem, remek kezelhetoseg. Autopalyazashoz tokeletes, ugyanakkor varosban foloslegesen nagynak tunik.
A 170LE-s motor tobb, mint elegendo az autohoz, ugyanakkor a DSG valtot nem tudtam megszeretni. Alapvetoen nagyon kellemes, amikor az ember lassan vezet, de van par olyan vezetesi helyzet, amit kevesbe jol tud megoldani egy manualishoz kepest:
- a hirtelen indulasnal (pl stop tabla, es epp egy autonyi hely van, ahova be kell ferni) van egy kb masodpercnyi varakozas a gazpedal letaposasa es az indulas kozott. Meg kell szokni, de zavaro marad
- preciz pakrolasnal nagyon nehez vele csak par centit gurulni, mert hirtelen ugrik ahelyett, hogy lassan kuszva indulna
- 60-70km/h korul mar 6. sebessegfokozatban van, nagyon alacsony fordulaton. Barmennyire is kellemesen eros a motor, ebben a konfiguracioban semmit nem gyorsul, ezert gazadasra elkezd visszapakolgatni es az is idoveszteseg.
Az auto kormanyzasa es uttartasa remek. 18"-os nyari gumival nagyon direkt, de a gumi gordulese eleg zajos. 16"-os telivel valamivel puhabb es halkabb is volt. Ha valaszthatnek, akkor a 17"-os kompromisszumra tennem a voksom.
Gyerekekkel nagy elonye, hogy akkora labter van hatul, hogy a kislanyom (3 eves volt, amikor eladtuk az autot) soha nem rugdosta az elso ules hattamlajat, mert nem ert el addig a laba :)
Osszesegeben imadtam, es a 2 ev hasznalat soran megtanultam, melyek a (szamomra) teljesen haszontalan extrak:
- borules
- automata valto
- nagyon peres gumik
- elektromos ulesallitas

Hibalista

- 1. Az egyutt toltott 100'000km/2 ev alatt egyetlen hatso helyzetjelzot kellett cserelni, az osszes tobbi lampa vegig mukodott - 2. 140'000-nel egy elso csapagyat kellett cserelni - 3. Valoszinuleg volt valami futomo allitasi problema, de olyan kicsit, hogy egyik szerviz se tudott mit kezdeni vele. A jelenseg annyi volt, hogy a nyari gumi (18") kicsit asszimetrikusan kopott, a teli (16") viszont szabalyosan. -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2010
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Fluence Következő autója? 5008
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Superb 2008 (2008)

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)