A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Rapid, Garde (1981-1991)

Rapid, Garde 136 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Méltánytalanul elhanyagolva

Szöveges ítélet

Amit alapvetően a típusról tudni kell : a 135-ös (1272db) és a 136-os (9708db) viszonylag csekély legyártott darabszáma miatt ritka, 130-as, vashengerfejes társából lényegesen több, 22475db készült. Kizárólag alu hengerfejeset kerestem, így a 135-ös és a 136-os jöhetett csak szóba. Összehasonlításképp: a Lancia Delta Integrale-ból 44296db készült. 1982 és 1990 között nagyjából ennyi Skoda coupét (Garde és Rapid) gyártottak.

A magyar példányok szóba sem jöttek,egytől egyig sokadik tulajos,barkácsolt példányok,érintetlen kocsi itthon nincs,hogy a 2 autóból összetákolt példányokról ne is beszéljek. A kereséskor azt is könnyen belátja az ember,hogy a jó autó nem eladó, az egyik nagy magyar használt autó hirdető portál éves szintű 4-5 darabos kínálata nem fogja meghozni a várt csodát...

2010 derekán döntöttem el, hogy kell egy gyári állapotú,barkácsolásmentes 136-os Rapid hobbiautónak. Napfénytetős kocsik kizárva,azok szinte egytől-egyig utólagos módosítások. Az autót 2011-ben, szlovákiában találtam, itt nagyobb volt a kínálat mint Magyarországon. Mivel a legfőbb kritériumok teljesültek, ezért megvettem.

A felújítási procedúra közel 1 évet vett igénybe, ennél jóval többet a szépítgetések, mivel az alkatrészek beszerezhetősége itthon igen nehézkes.

Hogy mit gondolnak azok, akik meglátják, arról mesél az ábrázatuk. A legtöbben a hüvelykujj felmutatásával fejezik ki tetszésüket, ami nekem bőven elég visszajelzés arra, hogy érezzem, volt értelme beleölni annyi időt és pénzt.

Hibalista

- Ami javítva lett: - -3-4 helyen kavicsvert szélvédő, - -gyújtáskapcsoló lötyögött, - -törött gázpedál, - -leesett ülésdöntés állító gomb, - -törött tőcsavar,ugyanazon a keréken láthatóan szálszakadt gumi, - -gázvisszahúzó rugó hiányzott, - -belső tükör az ülés alá dobva, - -favorit kormány és váltógomb, - - kézifék nem működött (szerencsére csak be kellett állítani), - -jobb ablakot csak félig lehetett lehúzni (rugó visszahelyezése), - -indexkapcsoló lötyögött, - -halott km óra, - -bal oldalt törött ablaktörlőlapát - -bal ajtó lógott, - -ablaktörlő nem ment vissza alapállásba - - Ezeken kívül ami még javítva lett műszaki előtt: komplett fékrendszer,függőcsapszegek,gömbfejek,ajtóhatároló,fűtőradiátor csere,vízpumpa csapágyazása,hűtőben lévő hőgomba csere,olajgomba csere.

Ide hordtam szervizbe

Maszek.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1988
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Rapid, Garde 1981

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)