Kukori Skotkoda
Szöveges ítélet
Nagyobb problémám nem volt, amikor megvettem 2009-ben rögtön csináltam egy komplett nagygenerált, fékcsere, vezérléscsere, váltóolajcsere. Azóta csak megy és megy... Egyszer 2011 körül hagyott - majdnem - cserben, a tecsó parkolóban, az Istennek sem akart elindulni, persze munkába menet hajnalban... Mikor máskor?! AC pumpa... szóval gyorsszervíz... Kalapáccsal odaszexuáltam a tanknak (nem a tigrisnek ;-) ) és pöcc-röff... A 3. utángányolt azaz utángyártott 9000 forintos AC pumpa után (mind sz@r volt) elmentem a bontóba és vettem 10000 forintért egy 2001-est. Azóta azzal tökéletesen megy. Ja? Hát a beltér minősége nem az igazi, pedig takarítom, tisztítom, de nem hálálja meg. A vezetőüléssel kezdődött minden... Jó, úgy vettem, hogy egy pöttyben ki volt égetve cigivel. később elszállt az ülésfűtés is, majd a deréktámasz eltörött, vége... Cseréltem, persze ugyanolyan mintázatút nem kaptam. Lett más... (update : 1 hete találtam a neten az eredeti mintázatút!!! Szóval betettem, frankóóó) Majd rengeteg apró szir-szar műanyag eltörött, kilazult, széthullott... 20 ezerből megvettem mindent és már cserélve vagyon. Mintha új lenne. Most még lesz egy klímakompresszor cserém, nyikrog a csapágy, amúgy műxik. meg a 4 rúgót kell lecserélnem, köszönhetően a magyar fosh utaknak... Aztán megint 16 évig gondmentes. Vagy nem :-)
Hibalista
- AC pumpa, hűtővíz radiátor, klímakompresszor és a 4 rugó cseréje hamarosan esedékes. - Ennyi belefér egy 15 éves autónál.
Ide hordtam szervizbe
Farkas Zsolt GyőrszentivánSzabó Zoltán Püski
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Én a garázsban
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 109000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 1.1 | Következő autója? | Superb 1.4 v. 1.8 TSI |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |
