Cseh sz*rkupac, fusson, ki merre lát!
Szöveges ítélet
Törötten vettem Dunakeszin egy autókereskedésben, de már nagyon megbántam. Mikor hozzám került, friss műszaki volt rajta, de ezen kívül nem volt valami hűde sok jó tulajdonsága. Nem is tudom hol kezdjem a mesét, 4 hónapig volt nálam, azalatt úgy megutáltam, hogy csak azért nem köptem le, mert nem volt másom, bele kellett ülnöm. De kezdem a javítanivalókkal: utángyártott lámpákat kapott, darabja 10 rugó volt, és a csatlakozója gyárilag el volt kötve, ígyhát nagy szerencsémre átkötöttem a régi mintájára, hála istennek nem dobtam el. Az elejét ki kellett huzatni, mert az előző tulaj akkorát csattant vele, hogy arrébb ment az eleje, és gazdasági totálkárra vették neki fel, ígyhát eladta. Ja, 70-ért vettem, ráköltöttem kb 100-at. Nagy buli volt, mit ne mondjak. Sorozatosan otthagyott, az egyik legkínosabb helyzet az volt, mikor az Isaszegi vasúti átjáróban leállítottam, mert meleg volt, sokan álltak előttem, és még nem jött a vonat. A meglepetés akkor történt, mikor a vonat elment, és indítózni próbáltam. Csatt. Lámpák elalszanak, és más semmi nem történt. Én toltam át a sineken, félreálltam vele, megvártam míg elmentek a kocsik, majd betoltam. Rá fél órával egy egyenesben kihuzattam, kilöktem üresbe, leállítottam, vártam, majd indítóztam. És indult. Ezt a szart. Kis pára volt, már elment az alapjárat. Egyszer elkaptam egy marhanagy esőt, és leállt, persze mesébe illően a kereszteződés kellős közepén. Rövidgatyában, pólóban toltam az esőben, szétszedtem a gyújtáselosztót, beültem, egy óráig törölgettem, majd összeraktam, és mentem tovább. A kipufogó sorozatosan szétszakadt, szétégett, kopogott. Mindenhol olajtócsát hagytam magam után, a hűtővizet is ette, igaz, nem gyorsan, kb 100-on 2 decit. A féltengely gumiharangja elszakadt, hamarosan elkezdett kopogni is a cucc. A szélvédőt bebaszta egy veréb 120-nál. A motorháztető felnyílt 90-nél, a töltésvisszajelző elkezdett villogni menet közben. Megálltam, megnéztem mi baja. Eltört a csavar ami feszítette a generátort, és lötyögött az ékszíj. Hol hajtotta a generátort, hol nem. A főfékhenger elkezdte engedni az olajat a tövénél. Tömítésgarnitúra csere. A tolatólámpa meg a többi csak villogott, vagy nem is égett, mert a karosszéria olyan volt, mint egy tál takony, himbálózott. A zárakban ami spiáter volt, minden törött. Szemmel láthatóan ette az egyik hátsó gumit. Egy darabig azt sem tudtam, mennyit mentem vele eddig, mert a kilóméteróra belsejében le volt csúszva egy fogaskerék. Dugóban a víz baromira melegedett, mint utóbb kiderült, nem kapcsolta be a ventillátort a hőgomba. A lengéscsillapítók merő egy olajosak voltak. A fogyasztással nem volt különösebb bajom. Egyszer kipróbáltam mennyi a legalja. Gyorsítgatás nélkül kapcsolgattam felfele, megtettem vele 100 km-t, és kb 5.5-6 litert evett. De meg lehetett számolni az összes bokrot az út mentén. Mikor elcseréltem egy dízel Jettára, örültem hogy megszabadultam tőle. És nem bántam meg. Ez a kocsi egy nagy határ szar, mégegyszer ilyt nem veszek, az tuti. ÓVAKODJON TŐLE MINDENKI!
Hibalista
- Sárvédő (5.000), gépháztető (14.000), első lámpák (20.000), generátor, hőgomba, zárak, féltengely, csomagtartóérintkezők, kipufogó, szélvédő (14.000), gyújtáselosztófedél, kilóméteróra fogaskereke, főfékhenger. Amihez nem írtam árat, az vagy barkács, vagy volt.
Ide hordtam szervizbe
Barátnőm nagybátyja segített ki mikor bajban voltam, nagyon rendes ember.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 1300 1975 | Következő autója? | VW Jetta 1 1.6D , VW Passat B2 1.6D kombi |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.6/10) |