A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (2007-2014)

Fabia 1,2-12V Ambiente 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Szöszi

Szöveges ítélet

Szóval úgy kezdődött, hogy kilehelte lelkét a lelkemnek oly kedves ´83-as Passat 1,6D-m:( ezért kellet egy másik verda.
Úgy indult, hogy ladik méretű legyen, keveset fogyasszon (pl.: diesel) és maximum 8éves. Na készpénz hijján az összes ilyen kategóriás autó kiesett és akkor az asszony meglátta az új Fábiát.
Ember tervez, asszony végez. Elkezdtem utánajárni, több fórumon dícsérték (itt is), meg nem is, belevágtam. Passat beszámít önerőbe, így 0Ft-tal jöhet!
Nem bántam meg, sőt mostmár kezdem szeretni!
Kezdetben idegen volt a magas vezető pozíció, de a kormány állításával és az ülés huzogatásával be lehet lőni. A komfort nem éppen élvonalbeli, ráadásul 1500km-nél kiszőrösödött az ülésem, de egyébként hosszabb úton is ki lehet szállni belőle hát, nyak, láb és más fájdalmak nélkül. 185cm "alacsony" vagyok és még így is asszonta anyósom: "Fiam itt hátul elfér a kosár is meg a szatyor is a lábamtól". Szóval értékelhetően nagy a lábtér.
Menetdinamika: az elején kérdeztem volna, hogy az mi, mostmár kezdem érezni-élvezni. Az első 1000km-en nem pörgettem a motort 3500 feletti tartományba, ettől függetlenül, ahogy gyűltek a km-ek, úgy kezdett egyre jobban húzni alulról is. Aztán beszéltem a szervízzel és azt mondták, ha néha megpörgetem a motort 4000-4500 körül, mondjuk előzésnél az nem árt és tényleg az 1800-dik km-re
elmúlt a kávédarálós hang, csökkent az étvágya és érezhetően növekedett a nyomaték. A fogyasztásom így alakult: első 2-300km:7,2 , 1000km: 6,8-6,3 , 1800km óta: 5,8. Ja ez vegyes fogyi, tankolásnál számolok, a leghosszabb utam 300km volt egyhuzamban vele. Összességében városi autónak tökéletes, könnyű vele parkolni (még az asszony is tud!:)), rettentő stabil a kanyarokban nagysebességnél, jól pakolható, viszonylag kényelmes. Akinek tetszik, annak javaslom, nekem eddíg bejött. El is neveztük Szöszinek, mert van egy pici agya is(fedéézeti kompúter):D és fehér!!!:))) Bár méginkább a szívem csücske lenne 1,9dieselben vagy másfélszáz pacival, de ezt majd legközelebb! :)))))))

Hibalista

- A bal első ülésszövet "kiszálasodott" derék magasságban.

Ide hordtam szervizbe

Babják Autó. Kisvárda.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2017
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Passat 1,6D Következő autója? Fabia II 1,9TDI vagy Octavia 1,9TDI
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 2007 (2007)

További ítéletek (94 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)