A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1.4 Best 101Le Kombi (Benzin/gáz) 

Az ítélet értékelése
4,1(8 db)

Sportos, gazdaságos kombi, alacsony fordulaton kevés nyomatékkal.

Szöveges ítélet

2006 decemeberében vettem használtan, már benzin/gáz üzemmel.
Benzinnel nem nagyon használom, csak ha kifogy a gáz. Indításkor mindig benzinnel indít, ha elindul a vízhőfok mutatója átvált magától (ezt 40 fokra állítottam). Ugyanaz a Landi Renzo Omegas rendszer van benne, mint amit az új Skoda Dualokba szerelnek bele.

Mivel 4400-nál adja le a maximum nyomatékot és 6000!!!-nél a 101 lovat, ezért pörgetni kell. Az 1140 kilós kasztnit (+ a gázszett is van 50 kikó) viszonylag fürgén mozgatja.
(Update_090112: Mióta saját szám íze szerint tudom állítgatni a gázrendszert sikerült korrektül beállítani, így már nincs teljesítmény gond. Sajnos a gázszervizek az automatikus kalibrációval letudják a beállítást, így nem kerül sor sok esetben a finomhangolásra.)

A kipörgésgátlója hasznos főleg télen. Nyáron inkább zavaró, mert ha ki akarok fordulni egy mellékutcából, hajlamos elvenni a gázt így nincs akkor gyorsulás mintha nyikorgó gumikkal fordulnék ki. (még szerencse hogy ki lehet kapcsolni, habár egy bizonyos sebesség fölött visszakapcsolja önhatalmúlag).

A 4 tárcsafék elég jól harap, bár a fékszervó alacsony fordulaton néha nem segít rá annyira, ahogy én azt elvárnám (lehet ezt meg kéne nézetnem).

Gázból 7.5 litert eszik vegyes üzemmódban. Aglomerációból jövök BP-re, de nem nagyon állok dugóban.
(update090112: ez időközben felment 8.5-re mert beállítgattam a gázrendszert, de legalább most ugyanúgy megy mint benzinnel, valamint már pesti vagyok ami nem túl jó a fogyasztásnak)

Összességében nagyon meg vagyok vele elégedve.

https://www.carstyling.com/kozosseg/auto/pitta78.1/skoda-fabia-combi-1-4-best-9730

***********************************************

Update_090111 - 144000 Km
Történések:
- Sikerült benéznem egy jobbkezet egy mellékutcában és pont a jobb hátsó kereket kapta el egy kis C corsa. Az eredmény komplett hátsó futómű csere + ki javítgatás.
- Időközben már nem húzhattam a vezérműszíjjak, vízpumpa, szíjfeszítő cserét így a szerelő egyéb folyadékcserékkel gyári alkatrészekkel kihozta 120e Hufból.
- Elkezdett nyöszörögni a fűtőventillátor, szerelő szerint csak cserével orvosolható, mert nem lehet szétszedni. Ráadásul a klíma miatt nehéz a hozzáférés.
- Szereztem a Landi Renzo Omegashoz kábelt + szoftvert így mostmár be tudom magamnak állítani rendesen a gázrendszert. A szervizekben eddig nem nagyon foglalkoztak a finombeállításokkal.
sikerült úgy belőni hogy úgy megy mint benzinnel és 8.5-nél nem fogyaszt többet LPG-ből.
- Mióta megjöttek a hidegek vettem észre hogy a termosztátom nem zár teljesen. Ideiglenesen kartondarabbal hidaltam át a problémát. Csak állóhelyzetben éri el az üzemi hőfokot, vagy ha -5 foknál magasabb a kinti hőmérséklet.

***********************************************

Update_090112:
Vettem hozzá tempomat kart, az elektronika tudja, már csak rá kell köttetnem (sajnos a kábelkötegből kihagyták így nem lesz olyan egyszerű).
Valami elkezdett hangoskodni az első futóműben, meg ilyen hidegben nyikorog is a fekvőrendőrökön, azt hiszem szerelő lesz a vége.

***********************************************

Update_090217 - 145000 Km
- Termosztát kicserélve, fűtés megjavult. Érdekessége a VW gyárnak, hogy ezt a BBZ motorkódos motort két féle termosztáttal szerelték. Van a hagyományos és van az új fajta félig műanyag aminek az ellendarabja a könyökben van. Szerencsére ebben a régi fajta volt még.
- Futóműben a két első lengőkar kitámasztó szilent lett cserélve valamint egy támasztó gömbfej. Így már sokkal komfortosabb az utazás, de még a stabilizátort valszeg cserélni kell, mert valami nyikorog nagyobb bukkanókon és a szerelő szerint az lesz. Azért szép teljesítmény tőle hogy jobbára budapesti utakon elment 38000Km-t eddig és csak ennyit kellett a futóművemen javítani.
- Még az új termosztáttal is, fűtés nélkül kell kb. 4 Km mire üzem meleg lesz ha fagypont alatti a külső hőmérséklet. A mutató 1km után mozdul meg, gázra is ilyenkor vált át.

***********************************************

Update_090605 - 149000 Km

- Kigyulladt az EPC és a Check engine lámpa. Fórumokon utánaérdeklődtem és azt a tippet kaptam hogy nézzem meg a féklámpáimat. Ki voltak égve, csak a ledes pótféklámpa működött. Kicseréltem az izzókat, de nem akart elaludni. Nézegettem a neten diagnosztikai kábelt, drágálottam... Végül bagóért rendeltem kínából és 3 délutánnyi szívás után a szükséges programok beszerzést követően sikerült kitörölnöm a hibakódot. Amit még sikerült kiolvasnom az a légkeringetés és a meleg/hideg levegő keverő szervomotor haldoklik, egy újratanítást meg megpróbáltam meglássuk javult-e.
- Néha néha visszatérő gond, hogy a vízhőfokmérő nem megy fel függőlegesig ez egyértelműen szonda hiba, következő olajcserénél kicseréltetem.

***********************************************

Update_090724 - 151000 Km

- Hőfokjeladó cserélve.
- Új olaj, légszűrő, olajszűrő, pollenszűrő. Megint tele volt falevéllel a ventilátor, szúnyogháló beépítése a szívó oldalon szükségessé vált.
- a légkeringetés és a hőfokbeállító szervók már nagyon halottak. Most már biztos hogy cserések.
- Nyestriasztó beépítése napokon belül szükséges lesz, mert a szerelő nyestnyomokat vélt felfedezni a motortérben.
- A Vagcom kábellel sikerült beállítanom hogy 15Km/h felett kapcsolja be a KP zárat és kulcskivételnél pedig nyisson. :-)

***********************************************

Update_090817 - 152000 Km

- Leesett a bal első ablakom. Sajnos a gyár által megálmodott mechanikába tettek pár műanyag alkatrészt, ami ha eltörik felcsavarja az egész bovdenrendszert és kukás lesz az egész. Javítókészlet nincs, csak gyári 35000!!!! forinttért. És ebben nincs benne a motor! Csak egy nagy alu lap amire fel van szerelve a szerkezet!

***********************************************

Update_090830 - 154000 Km

Horvátország Omis - Budapest oda-vissza 1600Km.
Simán, gond nélkül 4 tank gázzal (~150 liter)
Sajnos még autópályán is érezni a nyomatékszegénységét.
140 körül éri el a 4500-as fordulatot, alatta klímával dombon felfelé nagyon vérszegény. Egy új Swift is volt velünk, az dinamikusabban ment.

***********************************************

Update_091021 - 156500 Km

Időközben kiderült hogy a gázszűrőmet elfelejtettem cserélni időben (30e-t mentem a 10-15 helyett), ezért is ment kvázi rosszul a horvátországi autópályán, mert a folyamatos terhelésnél már nem volt elegendő az áteresztőképessége.
Csere után megjártuk St. Ilgent is gond nélkül, bár az ottani autógázkutak sűrűsége hagy némi kívánnivalót maga után, főleg az autópályán. Sebaj legalább kiégettem kicsit benzinnel is.
Mondtam a szerelőnek hogy valami már megint kopog elől. Mindent átnézett és mondta hogy a futómű jó, nem lóg sehol, de a kormánynmű középső állásban kotyog. Húzott rajta így már nem hallható/érezhető a kotyogás és elforgatva sem szorul, bár mintha egy kicsit nehezebb lenne a járása.
Nagy valószínűséggel a következő műszaki előtt felújítás lesz belőle.
A tempomatot mostmár tényleg berakatom pár héten belül...
Tegnap újabb 2 évre megkapta a műszaki vizsgát. Jeeeeeee

***********************************************

Update_100308 - 163000 Km

Sajnos sikerült egy átmeneti útvisszatömésbe beleszaladnom éjjel, ez a döglődő kormányműnek megadta az utolsó pofont. Sikerült vennem bontott kormányművet 15e jó magyar forinttért (csak a kormánymű, minden nélkül). A szerelőmnek még 25e forintot fizettem és már hibátlanná is vállt a szekér.
Két kisebb gumibakot cserélt még arrafelé + 1 liter szervóolaj is kellett bele. Jó másfél napjába tellett, de most végre jó.

***********************************************

Update_100904 - 171000 Km

- Elkezdett búgni az egyik első kerékcsapágy. Jobb kanyarokban jött meg a hangja, míg már szinte nekem fájt, annyira hangos lett. Sikerült jó áron beszerezni egy gyári szettet és új szerelő2-vel be is szereltettem. Tippem jó volt, a jobb első adta meg magát. Szerelő2 sokat szívott vele, mert a gyárban nem tesznek sehova se zsírt, így az agy össze tud gyógyulni a féltengellyel. Ütni meg ugye annyira nem szerencsés.
- Utánfutómon nem égett minden fény és kimértem hogy az utólagosan felszerelt Bosal horog csatlakozójából se jön már ki az áram. Azt is megnézte a szaki és a 7 szálból 3 el volt szakadva a védőcsőben. Valószínű akkor szakadhatott el, mikor leért párszor a horgom és maga alá gyűrhette a kábelt. Kicsit feszesebb lett, így már ez nem fordulhat elő.
- Nagy melegben gázszag van, már biztos hogy a reduktort fel kell újítani + érik már az újabb gázszűrőcsere is.


***********************************************

Update_20110506 - 182000 Km

- Megint eltelt 15e Km ezért Olaj + olajszűrő + levegőszűrő + pollenszűrő csere, a szerelő által. Az olajat még mindig nem eszi... kopp kopp
- Most a jobb oldali elektromos ablakemelő tekerte magára a bowdeneket. 12e forint volt az utángyártott, 2 délután alatt magam kicseréltem.

***********************************************

Update_20111024 - 189000 Km

- Újra cserélve lettek az első futóműben a lengőkar kitámasztó szilentek.
Most erősített utángyártott került bele, talán ez tovább bírja. Vizsgára felkészítve.
- Új műszaki - majdnem 2 évre megkapta. Azért csak majdnem, mert 2013 Júniusában lejár a gáztartály nyomáspróbája és így, csak odáig adják meg. Gond nélkül átment, pedig a Vas Gereben utcai NKH-nál voltam.
Több mint 81000 Km-t mentem már vele és még mindig nem kellett a fékhez nyúlni! A szerelő szerint még min. 10e benne van...

***********************************************

Update_20120503 - 197000 Km

- Újabb 15e Km. Olajcsere 5w-40 full synt, levegőszűrő, Mahle olajszűrő, aktívszenes pollenszűrő, Brisk DR15YS-9 LPG gyertya, klímatisztítás, szívótorok tisztítás.

***********************************************
Update_20120705 - 199000 Km

- Eddig bírták a hengerenkénti gyújtótrafók. A 4ből már kiment 3. Mind még gyári volt és olasz. Most "német" Beru (Made in Turkey) került bele darabja 9500Ft...
- 1 év után megint leszakadt a jobb első elektromos ablakemelő szerkezet. Senki se vásároljon olcsó utángyártott szerkezetet. 1 évet bír csak ki.
Ajánlottak egy Skoda boltot, ahol a gyárit újítják fel. Most megpróbálkozom azzal...
- Időközben bekerült a Tempomat is. nagyon hasznos szerkezet, nem is értem hogy bírtam eddig nélküle.

***********************************************
Update_20120808 - 200400 Km

- Fűtőventilátor előtét ellenállása kiment, így nem volt 1,2,3 fokozat csak a 4es. Komplett csere helyett elég volt csak a hőbiztosítékot cserélni.
- Gázreduktor felújítás, folyadék és gázhalmazállapotú szűrők cseréje. Gyakorlatilag az utolsó pillanatban sikerült elkapni, már nem sokat ment volna.

***********************************************
Update_20120927 - 203000 Km

Immár másodszorra szakadt le Bal első elektromos ablakemelő szerkezet, pedig ez 3 éve egy gyárival lett javítva. Összességében 6 év alatt 4x szakadt le 2x a bal és 2x a jobb oldali. Ahogy legutóbb is, felújított gyári került a helyére. Így ez a móka kompletten 23e forintot vett ki a zsebemből...

***********************************************

Update_20130530 - 213000 Km

- Nemrég az 4. eredeti gyújtótrafó is megfeküdt, így már mind a 4 szép és új. Majdnem 10 év és 213e Km egy trafótól már szép teljesítmény.
- Újabb 15e Km. Olajcsere 5w-40 full synt, levegőszűrő, Mahle olajszűrő.
- Komplett fék csere. 4db tárcsa és 4 pár betét. (kompletten 50e munkadíjjal) Több mind 100e Kilométert mentem el az előzővel és még nem volt vason!
- Műszaki 3 hét múlva lejár. Gáztartály kiszedve nyomáspróbára (25e lesz). Most majd kiderül megéri-e gázzal járnom. 2 hét kényszerű benzinüzem következik. Az első sokk a kútnál 41 literért több mint 16000ft... Nem vagy én ehhez hozzászokva...
Persze 5 évre kapja meg a hosszabbítást, így megint nem lesz 3 teljes műszakim, a harmadik csak 1 év...

***********************************************

Update_20140430 - 228000 Km

Újabb olajcsere 10w-40 Eni I-Synt + Mahle olajszűrő, levegő és pollenszűrő csere. Az 5w-40-et leette minimum nívóig 15e Km alatt, ezért tettem bele újra 10W-40-et.
Időközben műszakit megkapta, az előre vett Ferrodo-Wagner betéteket 2000Km után ki kellett dobni mert annyira nyikorgott, tartály nyomáspróbája is rendben.
Kipufogóban a flexibilis idom is cserélve lett mert kifújt.

***********************************************

Update_20150317 - 243000 Km

Újabb olajcsere, 5w40 Castrol fullsynt + olajszűrő, levegőszűrő, aktívszenes pollenszűrő.
Nagygenerál: Komplett vezérléscsere (2 vezérműszíj, 2 feszítőgörgő, 1 vezetőgörgő, 1 vízpumpa) + hosszbordás szíj csere, a feszítőgörgőjével együtt. (110e) + Gyertyacsere.
Az előző bejegyzés óta leszakadt még 1x a bal első ablakszerkezet és cserélni kellett (15e) a még gyári féklámpakapcsolót is (7e).
Iszonyat zajos lett a váltóm, nyelestengely csapágy lesz. (és még gyári a kuplung is, de már nem sokáig)

és meg is történt...
Rendeltem egy bontott váltót GRY kódú volt benne és olyat is vettem. 56e
Komplett kuplungszerkezet csere, villával mindennel cserélve 42e
+ váltó oldali főtengelyszimering házzal együtt cserélve 20e (csak így van)

Így 1 hónapon belül ráköltöttem 270000 forintot, de sajna pont így lett időszerű.

***********************************************

Update_20150824 - 251000 Km

Mikor ha nem nyaralásra induláskor szakadjon már le ki tudja hanyadszor az ablakemelőm. JE, bowdendoctor által javítva 16000ért. Nyaralásból hazafelé pedig a csomagtérajtó gázteleszkópja adta fel a harcot (2db 6000).
A bowdenes szerint az automata ablakok miatt szakadhatott le ennyiszer. Beriasztáskor automatán felhúzza az ablakokat, de rápróbál akkor is ha fent vannak.

***********************************************

Update_20160210 - 259000 Km

Olajcsere: Agip I-Synt 5w40 + Mahle olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő cserélve. Stabilizátorpálcák cserélve elöl, mert kalimpáltak már.
Volt egy kis gond megint a fűtőventillátor elektronikájával, elment belőle az 1-es fokozat. Kapott egy utángyárottat és ventillátor házból kifújtam a koszt kopresszorral + kapott némi zsírzást is, valamint a belső keringetés mikroszervóját kiszedve kipucoltam, így az már legalább stabilan működik.

***********************************************

Update_20161215 - 276000 Km

Olajcsere: 5w40 FullSynt + Mahle olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő cserélve.
Új gumi, 4 évszakos, Vredestein Quatrac 5 185/60R14 82H került rá.

***********************************************

Update_20170622 - 285000 Km

- Elérte a baj a küszöböket. Az első sárvédőnél felcsapott víz és sár lassan megkezdi előröl a küszöböket. Részleges csere, passziválás, gondos alváz és üregvédelem + küszöbfényezés az érintett területeken. 95e
- A gáztartály nyomáspróba 5 évre szól, ha nem akarok egy fél műszakit kidobni cserélni kell... Kapott egy új 51 literes pótkeréktartályt a régi multiszeleppel. Beépítve papírokkal 65e.
- Hopp a vizsga is lejárt és első futóműben cseréltek is emiatt gömbfejet, szilentet és gumifékcsövet. ~60e
éééés meg is van az újabb vizsga 2 évre.
2 év alatt így ráment több mint 500e Ft, de remélhetőleg nagyobb tétel 5-6 évig már nem lesz.

***********************************************

Update_20170910 - 290000 Km

- Nohát, csak nem megint leszakadt a BE ablakom? 3 évet bírt, ablakemelok.hu újra javította, remélem legalább 3 évet ki fog bírni...
- Úgy tűnik az NGK BKUR6ET-10 nem bírta ki a 60e Km csereciklust (47e-t futott), lehet gázüzem magasabb égéshője és a majdnem 3000 Km autopálya betett neki a nyáron. Próbaképpen kapott egy olcsó Denso szettet K20PBR-S10. Meglássuk. Ez is 3 elektródás.
- Időközben kiderült, hogy nem ez volt a gond. Mivel a rosszul működő gáz eltanította a benzines MAPot is, így már benzinen se jártsz szépen. Akkulevétel után (reset) mértünk rajta egy kompressziót... A gyári kb 15-ből maradt 14,7 14,5 14,5 14,3 és mindez 290000 Km alatt :-)
A gázinjektorsor egyik tekercse feküldt meg, így szégyenszemre 290000Km megtétele után le kellett cserélni. Szappanos autógáznak köszönet a cseredarabért.

***********************************************

Update_20171026 - 292000 Km

- Olajcsere. 5w40 olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő...

***********************************************

Update_20180309 - 298000 Km

- Futómű upgrade: stabilizátorszilentek + JE alsó gömbfej
- 298000Km után kicseréltettem a gyári hátsó dobot, kapott egy Paragit, bontáskor derült ki hogy a középdobot is érdemes. Szép öblös hangja lett, de 100 felett már hangos. És még azt mondják hogy a gázüzem lerohasztja a kipufogórendszert... :-)

***********************************************

Update_20200217 - 309000 Km

Kicsit ritkulnak a bejegyzések mert második autó lett...
- Időközben volt újabb olajcsere, újabb műszaki vizsga és kellett egy 5 vezetékes lambaszondát cserélni mert elfáradt a gyári. + mivel elkavartam a kerérőrkulcsot kellett rendelni pótot a gyártótól... Nomeg a család leszavazta a Paragit, így kapott egy utángyártott hátsó dobot.

***********************************************
Ui.:
***** Ugyanakkor szeretnék panaszt tenni, hogy szmogriadó estén én a Skoda Duálommal miért nem járhatok??? Nem jön ki szilárd égéstermék a kipufogómból, csak indítás után max 1 km-en keresztül. A Hybrideknek többet megy a benzinmotorja azok mehetnek. Miért? A tiszta gázüzem szerintem magyarországon csak a targoncákban található! ******

Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok a pitta78 kukac freemail pont hu címen.

Hibalista

- * Amikor megvettem ki volt égve az első két helyzetjelző izzója és a rendszámtábla világítás. Azokat kicseréltem. Azóta jó.
- * Egyszer indítás után nem jött meg a kormányszervó. Újraindítás után megjavult.
- * Futóműben a két első lengőkar kitámasztó szilent lett cserélve + egy támasztó gömbfej.
- * Termosztát
- * kiégett féklámpaizzók
- * belső keringetést működtető szervómotor működési hiba
- * hideg/meleg levegő keverő szervómotor működési hiba. (néha forró levegőt nyom amikor nincs is 20 fok fölé állítva a hőmérséklet)
- * motorhőfok jeladó bizonytalan néha / cserélve lett
- * vezető oldali elektromos ablakemelő szerkezet csere (gyári 35e)
- * Kormánymű középső állásban kissé kotyogott (lehet hogy anyaghiba)
- * Jobb első kerékcsapágy
- * Jobb első elektromos ablak szerkezet csere (15e)
- * első futómű kitámasztó sziletek újra.
- * Hengerenti gyújtótrafók, 1000Km alatt kiment 3db (10e / db)
- * Újból a JE elektromos ablakemelő szétment. NE VEGYEN SENKI OLCSÓ UTÁNGYÁRTOTTAT! Csak 1 évet bírnak. (15e + 8e munka)
- * Fűtő ventilátor előtét ellenállása. Komplett csere helyett elég a hőbiztosítékot kicserélni (190ft)
- * Gázreduktor felújítás (~20e)
- * Bal első ablakemelő újra (15e + 8e munka)
- * 213e Kmnél komplett fékcsere (4db tárcsa és 4 pár betét - 50e Ft munkadíjjal együtt)
- * 215e Wagner-Ferrodo betétek kuka mert nyekereg
- * flexibilis idomcsere a kipufogóban
- * 243e Km féklámpa kapcsoló
- * újra bal első ablakemelő szerkezet javítás
- * váltócsere (hangos lett nyelestengely csapágya)
- * kuplung és szerkezet csere
- * főtengely szimering váltó oldali, komplett
- * JE ablakemelő javítás újra (bowdendoctor)
- * Hátsó ajtó gázteleszkópok
- * Stabilizátor pálcák (kutyacsont)
- * gömbfejek
- * Fűtőventillátor előtét ellenállás.
- * első gumi fékcsövek, csere elöregedés miatt
- * kormánygömbfej, szilentek
- * 2 oldali küszöb első centiken korrózió
- * BE ablakemelő újra, ablakemelok.hu
- * MATRIX 544 gázinjektorsor
- * Stabilizátor szilentek
- * JE alsó gömbfej
- * 298000 Km után gyáriközépső és hátsó dob csere. A hátsó egy Paragi lett, így legalább kiér a lökhárítóig
- * 309000km 5 vezetékes első lambdaszonda

Ide hordtam szervizbe

Egyik kollégám ajánlott egy kis magánszakit Pesterzsébeten. Oda hordom már 3 éve. Eddig mindent megoldott rajta, de 2009 óta a közelebbi 18. kerületi szerelőhöz járok. Olcsóbb, gyorsabb, közelebb van.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Találtam itt a 18. kerületben egy másikat, szinték korrekt. 2009 óta ide járok. Ultraszuper, csak ajánlani tudom :-) Sós és Tsa. Autójavító Bt. Budapest XVIII. ker. Dráva u. 37

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 12 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 108000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 201000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Swift Sedan 1.3 Manager Következő autója? amíg bírja, nem adom el.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)