Nyugodt erő(tlenség) Nyugodtnak kell maradj, 64 lóerő!
Szöveges ítélet
Kezdjük a rosszal:elől-hátul iszonyú holtteres, gyenge motor, tankolásra figyelmeztető jel a szívbajt hozza az emberre, buta kis jobboldali tükör (használhatatlan), gyenge fényszórók, 60 ezer után problémás zárak. Ha szeretsz sportosan vezetni, vagy csak néha rádjön a :"Most én megmutatom!" akkor nagyobb motorral válaszd! Olyan mintha bicikliznél, a legkisebb emelkedőt is megérzed.
Szerencsétlen tetőcsomagtartó felszerelési lehetőség, mivel sem tetőkorlát, sem kampós lehetőség nem volt rajta, csak a tetőkeretre támaszkodó változat, ami elég gagyi.
Folyamatosan elmattuló fényszórók, políroztatni kell 2 évente.
Jók: Zene (gyári 8 hangszórós), megbízható, fedélzeti számítógép okosságai, nagy raktér, króm és bőrszett, alufelni, metálfény= szép, kemény, kényelmes ülések, precíz váltó, jó fogyasztás.
Lezárom az értékelést, mert 13 év használat után eladtam, más használja már, de ha nem törnek össze valószínűleg még mindig én hajtanám. (gazdasági totálkár)
Érdekes, hogy egy nagyobb és prémium márkába ültem át és csak most kezdek benne értékelni néhány dolgot. pl. a nagy és nagyon és egyszerűen variálható utas és csomagteret. Gyakran cuccolok és az nagyon nagy előnye volt, hiányzik. A fedélzeti komputer használhatósága, logikussága, egyszerű kezelhetősége. Akkor fel sem tűnt, de már értékelem.
Összességében újra ezt választottam volna egy fiatalabb évjárattal, de az új kis turbós motorokban nincs bizodalmam.
Hibalista
- Kötelező szervízek tételeit nem írom le, 15 000 km-enként hortam szervízbe, csak az azokon felüli tételeket sorolom. - 45 ezernél az EGR szelep, amit még javítószettel megjavítottak (nem lett tökéletes) 57 ezernél kihalt, 60 ezer Ft-tal rémisztgetnek, azt mondják 50 ezrenként bekalkulálhatom ezt a kis költséget. (típushiba) - Az első elektromos ablakok vagy ötször elromlottak, volt hogy mindkettő egyszerre télen! (Típushiba) Ráadásul egy filléres alkatrész kopása, majd önmagát megsemmisítő volta miatt egy bazi nagy elemet egyben kell cserélni. Köszönjük a gondos mérnöki tervezést! - Kormányszervó csere 135 000 Ft-os költséggel nem esett jól. (73 800 km) - Csomagtérzár csere 20 000 Ft (82 600 km) - Első komplett fék csere 90 ezres szervíznél. Érdekes, hogy a gyári tárcsa vállasodott ki a fékbetétek még jók voltak, én fordítva gondolnám a kopási sorrendet, de biztosan nem véletlen, mert így mindkettőt cserélni kell. Köszönjük élettartamot tervező mérnök kollégák! - Jobb hátsó kerékcsapágy csere (116 600 km) - Akku csere 9 évet bírt a gyári! (118 700 km) (az újabb autókon már ez sem fordulhat elő, ezen is dolgoztak a mérnökök) - 2 db stabilizátor pálca, lengőkar csere, 3 db gyertya csere, hátsó, középső kipufogó szett csere (120 000 szervíz) - 2 hátsó ajtó teleszkóp csere (138 881 km) - AC pumpa csere (139 500 km) - Trafó csere (148 000 km) - 150 000 szervíz Hátsó fékdobok felszabályozása, kipufogó flexi cső csere.
Ide hordtam szervizbe
Tétény Autóház (kötelező szervízek)
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Autó Gamma
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 13 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 176000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 4 ütemű Wartburg | Következő autója? | Passz |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.2/10) |