A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 120L 

Az ítélet értékelése
1,0(2 db)

Rémálom

Szöveges ítélet

Erről a járműről csak egyetlen jót tudok írni. Ez pedig nem más, mint a fogyasztás. Átlag 6-7 leterel el lehetett vele döcögni. Persze a mai modern autókhoz képest ez is sok, de az akkori Zsigákhoz, Wartburgokhoz képest nyerő volt. Ennyit a jóról, most pedig jöjjön az árnyoldal. Katasztrofális volt a motor megbízhatósága. Többször robbant le gyújtásproblémák miatt. Állandó gond volt a termosztát, nyaranta számtalanszor forrt fel a hűtővíz, mígnem egy kapcsoló bekötésével én indítottam manuálisan a hűtőventilátort, ha a szükség megkívánta. Ette a motorolajt (1000 km/1 liter) és a szerelő szerint ez teljesen normális mértékű volt. 80 km/ó felett kibírhatatlan motorzúgás, mivel egyszerűen egy acéllemez választotta csak el a motort az utastértől, vélhetően a Csehek nem ismerték a hangszigetelést. A súlyelosztásról nem is beszélve, ez a csodálatos motor a hátsó tengely mögött volt beépítve, így emelte a kocsi amúgy is könnyű elejét, akárcsak egy kétkarú emelő. A műszerfal mellett lévő bowdenes levegő/fűtés szabályzás annyira szorult, hogy „kétkezes” volt. Az utastér inkább csak 4 személynek készült, bár őt személyesnek hirdették, de ami ennél is szörnyűbb, az a csomagtartó. Ha jól emlékszem 160 literes volt, már egy nagy bőrönd is megtöltötte. De, hogy ne csak a Skodát szidjam, szidom a Barum gumigyárat is. Amit gyártottak minden volt, csak autógumi nem. A külső köpeny sorjás széle előbb-utóbb szétrágta a belsőt, emiatt min. egyszer évente irány a gumis, belső csere. Röviden ennyit. Én mondtam az elején, hogy csak egyetlen jót tudok írni. :-)Szerencsére 1994-ben megszabadultam tőle, azóta is írtózom a Skoda márkától.

Hibalista

- Termosztát, gyújtás, km óra, sorozatos defektek, stb.

Ide hordtam szervizbe

Mentes (Kispest) korrekt szerelő volt, nem tudok rosszat írni róla.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1987
Kényelem (3) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 86000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 353 Következő autója? Golf III
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)