A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Ibiza (1993-2002)

Ibiza 1,6 CLXi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Spanyol német

Szöveges ítélet

8. autómmal járok (Skoda 120, Favorit, Lada Samara, Trabant 1.1, Seat Ibiza 1,6, Seat ibiza 1,4, Fiat Punto, Renault Megane), de az összes közül ez volt a legjobb. 1,6-os 75 lovas VW-motor 8 szeleppel, régi jól bevált, igénytelen darab, de húzta az autót, mint az állat. Ráadásul mindez t?zpirosban, ´93-ban bombasztikus formával, narancssárgás-piros m?szerfallal, Metrófogantyúra hajazó bels? ajtónyitóval. Fogyasztása a 8 litert nem érte el vegyes használatban.
Egyszer rommá törtek oldalról,- Stop-táblát nem vette észre az ember - de nagyon masszív a kasztnija, úgyhogy csak a lakatosok bíbel?dtek vele, én megúsztam. (ha jól emlékszem úgy hirdették akkoriban, hogy a Volvo által kifejlesztett meger?sített keret védte az utasokat - de lehet, hogy nem Volvo,mindegy)
Rossz tulajdonsága nem volt, talán mert a legels? széria volt, ami kijött a gyárból. Persze lehet, hogy ez fordítva szokott lenni...
Szóval,ha nem lenne cégautóm, lehet, hogy újra vennék egy használt Ibizát, még ebb?l a szériából.

2 éve még láttam, az Árpád-hídon cikázott. Persze megdobbant a szívem...

Hibalista

- Az égvilágon semmi baja nem volt. Asszem, egyszer kellett az indexben izzót cserélni. 100,000 km-nél lecseréltettem a vezérm?szíjat, kuplungtárcsát (eladás el?tt állt, baja nem volt, nem gyári szervizben) és a fékbetéteket is 1x kellett cserélni, ráadásul a nagy Polski fékbetétjei pont jók voltak bele. Eladáskor (5 év, 105,000 km) még bemérettem a futóm?veket és 75%-osak voltak, pedig het 4x Bp-Szfvár járatom volt még a régi M7-en.

Ide hordtam szervizbe

El?ször Porsche Buda (kés?bb kiderült, hogy nem cserélték le az olajat és a sz?r?t sem, mert a következ? olajcserénél még a gyárban feltett sz?r?t találtuk rajta és az olaj olyan s?r? volt, mint a méz.)

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Kelemen szerviz - Nagytétény
Skoda-specialista, de mindent javít, profi hozzáállás, baráti árak

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1993
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 105000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Samara Következő autója? Toyota v. Seat
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Ibiza 1993

További ítéletek (100 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)