A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Cordoba (2002)

Cordoba 1.4 stella 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kékgyilkos

Szöveges ítélet

Elsőnek a olajnyomás visszajelző kezdett rakoncátlankodni, amivel nem foglalkoztunk a szerviz javaslatára, azonban 140000-nél igaza volt, tényleg elment az olajnyomás. Teljes motor generál kb 400 000ft.
Kuplung cserével késlekedni nem ajánlatos, ugyan nem csúszik meg soha, de a teljesen szétkopott tárcsa szétverte a váltóját az, amikor megadta magát. Lakatos teljes nyugalommal közölte, hogy amíg pálca van, nincsen probléma. Ez kb 180000kmnél volt.
Két olajcsere után egy motor tisztító folyadékot nagyon meghálál, állítólag nagyon vékonyak az olajfuratok, hamar koszolódnak, így a hengerfejben elégtelen lesz az olajnyomás ami gyorsan leteríti a hidrotőkéket.
Kuplungbowdeneket eleinte ez is előszerettel fogyasztotta, de egy jobb minőségű szerkezettel ez a hiba megszűnt.
Fojtószelepre is érdemes odafigyelni, ha nagyon elkoszolódik alapjárati problémákat okoz, és rángatni kezd az autó.
Így 16évesen sem rohad még az autó, csak a jobb hátsó sárvédő ívnél látható kezdetleges rohadás.
Közeledvén a 400 000km-hez az olajfogyasztás olyan 2L 10 000km-en. Az utóbbi időben megevett egy főtengely szimeringet, és egy fojtószelep tömítést.
Ennyi idő alatt a belsőtér mondhatni teljesen szétment, a rádió évekkel ezelőtt tönkrement, szellőző terelőlapok kitörtek, vagy a mechanika nem mozgatja őket, az ajtóbehúzók lemállottak, a kormány olyan fél centit vékonyodott, ha víz éri befeketíti az ember kezét, a bal első kézi ablakemelő elbírta magát, az ajtózárak se jobbról, se balról nem nyithatóak kulcsal, és a távirányító is bemondta az unalmast. Amúgy a zár szerkezetek javíthatóak kb egy 10-esből, de szinte minden télen újra eltörik. Érdemesebb inkább a távirányítót életre csiholni, az gazdaságosabb.

Hibalista

- Olajnyomás lámpa fals jelzések. - Fojtószelep - Központi zár - Kulcs távirányító - Ablakemelő - Főtengelyszimering

Ide hordtam szervizbe

Garancia idő alatt seat szabó, és még utána is olyan 6éves koráig. Korrektek voltak, megcsinálták amit kellett, kivéve ugye az olajnyomás lámpát.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2000
Kényelem (3) Használati időtartam 16 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 392000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? D kadett Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Cordoba 2002 (2002)

További ítéletek (152 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)