Matchbox
Szöveges ítélet
Mónika a " matchbox " 2010 márciusában lett az enyém, eleinte munkáskocsinak vettem hogy majd lesz nagy pénz meg jóság meg satöbbi, aztán nem lett... csak maradtak a vágyak meg a rengeteg feleslegesen eltöltött idő.
A járgány különleges ismérve hogy rengeteg részletében különbözik társaitól, és minden részletéhez közöm van vagy én magam alkottam, ilyenek pl a kézzel behúzott alcantara kormány/váltó/kézifék, a " játékszőnyegeim " a turbónyomás óra ami egy bar-os kazán nyomás óra ami egy kipreparált pandamaciban ül és ezt világítja meg egy szintén általam applikált világítás :D szóval elég perverz vagyok vele ha szabad így fogalmazni.
tulajdonképpen nem is nagyon van róla mit írjak, 4,5 litert eszik , klímával pályán 140 el 5.5 öt, kicsit zajosabb mint egy új kocsi, a gyári gt ülés igazából vagánykodni való belehuppanok recarók valami golfból szóval nem egy kényelmes darab hosszú távon, de legalább tart valamit ha nagyon akar. de kompromisszum van , nem volt drága legalább és tényleg, bőven 1 alatt volt és reggelire esszük minden tekintetben a 1.5m es H astrákat. könnyű vezetni még anyukám is tudja hajtani, a chip óta megy mint a rakéta, És ez egy átverés hogy kisautó... ez egy hombár...
Soha nem kellett még kipakolni ha vinni kellett valamit... bazinagy, de tényleg, legalább 3 hulla... lehajtható az ülés, igaz a csomagtérrel nincs sok kontakt de legalább extrának extra.
A szerviztapasztalat is jó, a kötelező szervizeken felül nagy meglepi nem volt, öreg autó kopik ez az benne van...
Nekem bejött, az egyetlen bajom vele hogy nehezen találok nála jobbat vagy értelmesebbet,
Még várat magára a nagy átalakítás, mert panoráma tetőre vágyom bele, valami jó kagylókkal de ez még a jövő zenéje.
Hibalista
- Mindig valami kretén apró hiba jön elő a semmiből 10 perc javítani de bosszantó... ilyen volt pl: - Akksisaru - Belső világítás - Ajtókapcsolók - Letört ajtógomb - Vákumcsövek - Elillanó vákum, ezt csomagtartón belül oldottam meg, egy csavar és két vágás.. és hipp hopp lett újra központizár - És még egy tucat amire nem emlékszem... - - Kuplungpedál- Ez különösen kínos volt, előzés közben, az isten háta mögött, szemből traktor, hátulról néni, mellettem traktor... de hazahozott, 198 km kuplung nélkül!!! elindulni fájdalmas volt de az öndinítóm köszöni jól van :) - - Váltóbowden no1. - Ez legalább a balcsin történt... váltóbowdent feltétlen áttételező kis fém basszantyú adta meg magát... höhöh nekem nyávogsz kiscica? kábelkötegelő, egy ima a mennyekhez és irány az m7 es :D - - Váltóbowden no2 - ez hála az égnek itthon adta meg magát végleg kiszőrösödött és kis törődést igényelt ( wd40 + satu )... azóta azzal járok, de legalább tologathattam a parkólójába :D de addíg hősiesen elvitt :) - - Generátor - Ez is munka közben láttam meg, töltéslámpa pislákol, rámérek... 11.2 aq##nyádat! felújítás lett a vége - - Töltőlevegőcső - ÁÁÁ ez poén volt... a 140 lovas autópályafaló szörnyem 40 szívódébe váltott, de még így is ment, igaz hogy ekkor kezdtem komolyan aggódni a közeledő kamionok láttán.. - -
Ide hordtam szervizbe
Családi barát, innen is óriási köszönet neked aki életben tartod a kis játékom :)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 169000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Civic 1.4 | Következő autója? | V8 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
