Ezzel megjártuk-nem a tipussal, csak magával az autóval
Szöveges ítélet
Ahogy a címben is írtam, ez az itélet nem kimondottan a tipusra vonatkozik, hanem inkább arra, hogy nagyon beleválasztottunk!!
Inkább úgy olvassák, hogy az ilyet próbálják elkerülni!!!
Előző autóm is egy Saab 9000 volt (leírás:" Akire mindig emlékszünk, mert MEGMENTETT minket !!!! " ) de az a régebbi tipus (94 előtti), most egy csúcs modelre vágytam, ezért egy új Aero-t vettem. Olcsón jutottunk hozzá egy Bp-i autókereskedésben. Hihetetlen kényelem -bőr Recaro kagyló elöl/hátul, elektromos, fűthető stb..-, erő -autómataváltós ezért csak 201 LE-, biztonság -Saab !!-. Már hazafele megadta magát Abonynál bevontatták, és egy helyi szerelő 40 e. ft-ért a kipufogót meg is csinálta, mert ugyebár az esett le, és szét. Szerencsés hazaérkezés után ami 2 hetet csúszott, jött a szokásos olaj, szűrők cseréje. Utána a kormányzár tört el. Sajnos nem jó helyre álltam be, és nem lehetett kitolni, csak kidaruzni, trailerezni (+40. ezer). A kormányban egy kicsi műa. darabka tört el, és ez keresztbe állt a slusszkulcs lyukban ami miatt nem lehetett elfordítani azt. Idegesítő kis hiba. Következő: egyszer csak elkezdett a kocsi füstölni, és leállt. Egy svéd acélcsavar befurta magát a blokkba. Ám az útjában volt az ékszíj, az ékszíj görgője, a görgőtartó is. Tehát ez is csere + csavar kibányászása = ~130 ezer.
Ja az országúti fény egyszer csak elment. És a vészvillogó is. Azt mondták a kapcsolók romlottak el. Angliából rendeltem vészvillogó kapcsolót (nem volt drága. A cucc + posta ~ 3000 Ft. !!!!), kiderült nem a kapcsoló a rossz. Tettem rá szép új chrome csíkokat, szép új kék belső világítást, új halogén izzókat, új aksit (Bosch Silver) is kapott.
Majd a karoszéria hibákat csináltattam meg (~30 ezer). Ezután az autómata váltóban olajcsere, szervó olaj csere (~6-7 ezer).
És a végén egy indítómotor robbant le. Na itt elégeltem meg!!!
Amúgy mint írtam, nagyon kényelmes volt, mindössze nem tudtam megbízni benne. Rosszat autót választottam !!!!
Munkába járáshoz, mászkáláshoz nagyon jó volt, de én nem erre akarok autót. Csajozni is kiválló volt, nagyon levette a lányokat a lábáról!!! Igazó machó gép !!!
Aki 9000-t akar venni jól nézze meg, tesztelje le, és inkább vigye el egy szervízbe ésnézesse meg mint hogy így járjon mint én!!!
A tipus maga nagyon jó, megbízható, ha baj van viszont zsebbe kell nyúlni! Fogyasztása városban a 14.5 (autómata, klíma) megfelelő, az országúti ~9 viszont szerintem nagyon jó!
Hibalista
- Kipufogó (tipus hiba), hátsóajtó zár (ez is), valami csavar ami tönkretette az ékszíjat, a görgőket, a görgőtartókat (svéd acél csavar!!!), aku, indítómotor, kormányzár,
Ide hordtam szervizbe
Debrecen: Székely Rihárd, Meteor szervíz
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | 9000 CD I | Következő autója? | Saab 9-5, vagy Volvo S60 |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |