A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 9-3 (2002)

9-3 1.9 TTiD Vector 

Az ítélet értékelése
2,9(8 db)

Hapci, a Kislányom kedvence

Szöveges ítélet

Elöljáróban annyit, hogy amióta megláttam, eszetlenül belezúgtam a formájába. Csakis azért nem vettem Saab 9-3-at, mert veszettül, indokolatlanul (és sajna elérhetetlenül) drága volt. Ez persze a gyár csődje után változott, úgyhogy amikor az egyébként imádott spanyol-német autóm karácsonyi meglepetésként egy klassz "kis" váltóhibával ajándékozott meg, eldöntöttem: most vagy soha, cserélek, nekem kell egy Saab. Persze csakis a 9-3, a legutolsó generációból, a többi Saab valahogy nekem bűnronda (bocs, tényleg bocs).

Nekiestem a böngészésnek, persze gyorsan kiderült, hogy az egyébként botrányosan dögös sedan csomagtere családos emberként használhatatlan; illetve az is, hogy a használtautó-piacot elárasztó 120 és 150 lovas dízelek nekem gyengék, a felpaprikázott Seat Altea-m után. Benzinesből pedig szimplán nem árultak egyet sem, szóval maradt a 180 lovas biturbo dízel. Találtam egy gyönyörű kombit, beleültem és beleszerettem, kegyetlenül lealkudtam és már mentem is vele haza.

Hogy milyen volt elsőre?

1. gyönyörű kívülről (leszámítva a semmilyen-kék Saab színt)
2. botrányosan ronda belülről (na jó, szép bent is, csak a műszerfal és a Chevrolet Aveo hifi ne lenne...jaaaaaj nekem)
3. megy mint a golyó (bár dízel létére eszik is...8-9L/100km)

Egészen pontosan: ment, amíg a DPF szűrőt meg nem ismertem. Botrány. Röviden: 2-3 nap városi használat után eldugul, leszabályoz (lehetőleg előzés közben), kormol, és persze közben max. 100-zal megy, arra is kb. fél perc alatt gyorsít fel (180 LE, 400 NM...vicc az egész). Forced regeneration = 40.000 Ft / alkalom, a normál kikormolás hébe-hóba, össze-vissza működött. Egy új szűrő kb 600.000 Ft, köszi, gyere máskor is. Kezdtem megutálni az autómat, amibe addig szerelmes voltam. Végül a DPF - től történő szoftveres megszabadulás mellett döntöttem, azóta gyorsabb mint valaha (tényleg, egy rakéta) és ami a legjobb: hiba mentes.

Ennyi :) Egy V6 Aero-t még talán el tudnék viselni, második autónak :) Egyébként valahogy más, mint egy Passat vagy A4...egyszerűen szeretjük, az egész család.

Hibalista

- Röviden és tömören: DPF szűrő, DPF szűrő, DPF szűrő, DPF szűrő, DPF szűrő... Ezt leszámítva apróbb elektronikai hibák: a jobb ködfényszóró és a bal LED fény szinte mindig egyszerre, kb. 2 havonta. Nagyjából ennyi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Altea 2.0 PD TDI Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 9-3 2002 (2002)

További ítéletek (61 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s