Mazochisták álma!
Szöveges ítélet
Egy Trágyadomb!!!
Lehet, hogy kifogtam de nemhiszem. Arra jöttem rá hogy ennél a típusnál is kialakul vagy a fanatizmus(lsd pl Alfa) vagy a "toyota" feeling. Magyarán rengetegen szívnak az autóval de vagy szerelmesek bele vagy különcök -és ezt nem bántásiból mondom!!! Csak éppen minden csatornán ha kérdezik dícsérik az autót holott otthon ha senki nem látja lehet, hogy meg is rugdossák.
Toyota feelingen a következőt értem:Toyota szervízben hallottam beszélgetést: "pfff nagyon csalódtam a corollában kb 2 hetente romlik el rajta vmi - na mindegy azért nem fogom a jóhírét pont én lerombolni a totalcar-on"!!!!! Ez saját füllel hallottam! Szal visszatérve a Roverre: Aki nem fanatikus babrás autószerelő az felejtse el a dízel Rover 600-ast!!!
(A benzines szívók ÁLLÍTÓLAG jobbak)
Ahány dieseles szervízben jártam (kb 5) egymástól függetlenül minden szaki megmondta, hogy beteg az egész konstrukció. Ezt sajnos megtapasztaltam!!!
Orrán száján ömlik belőle az olaj: csöveknél, turbónál, váltónál, stb Hangos mint egy csorda rinocérosz, rázza a kormányt és a sebváltót már alapjáraton is - ennek hatására folyamatosan szétráz vagy eltör valamilyen elektromos csatit-vezetéket - nem kis szívás utána ezeket kiszűrni mert ezekben még nagyon buta a computer. Ismerősöm Tdi Vw-ja egyidős ezzel és olyan abban ülni ehhez képest mintha annak villanymotorja lenne. Futómű: sprőd, rossz úton kanyarban felüt a hátulja: bizonytalan, kb akkora a fordulóköre mint egy teherautónak. Alkatrész általában horror: már ami elromlik. Ami ritkán kell pl fékmechanika stb: azok olcsók.
Eladni: szinte lehetetlen szal aki most tervezi a vásárlását az rendezkedjen be tartós mazochizmusra!!! :(((
Tényleg csak a tapasztalataimat írtam le- volt már rengeteg autóm de ekkora @#### ... még sose.
Hibalista
- Minden és folyamatosan. Ha valamit megcsináltunk előjött másik két hiba.
-
- Váltórudazat 2x: 15e,
- Légtömegmérő: 50e,
- Levegő hőmérséklet jeladó 4e,
- Egr átszakadt - ledugózva,
- Katalizátor meghalt - kidobva,
- Kipuff tömítés: 5e,
- turbó: 50e
- adagoló szimeringek: elengedte a nyomást és nehezen indult: 30e,
- turbó nyomásszabályzó szelep: 5e,
- ablakemelő szerkezet 2x: 15e/db,
- központizár 2x: saját javítás,
- kuplung munkahengerek: 50e,
- szilentek, gömbfejek folyamatosan: összesen kb 50e,
- kormánymű és féltengelyek plusssz rengeteg apróság, zörgés nyiszorgás...
-
Ide hordtam szervizbe
P+S Bosch dieselservice
fantasztikus - hozzáértő dieseles csapat! gyorsak- korrektek-rugalmasak és ráadásul értenek is hozzá.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Saját általános autószerelőm
Sok álmatlan éjszakát okozott neki az autó
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 210000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | corolla | Következő autója? | Vw |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.4/10) |