A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Rover » 25, 200 (1995)

25, 200 214 si 

Az ítélet értékelése
3,3(3 db)

Hipsterwagen

Szöveges ítélet

2012. Norwich, Egyesült Királyság. A barátnőmmel akkor még nem sejtettük, hogy utolsó kettőszáz jó angol Fontunkat életünk autójára fogjuk elkölteni. De amikor a nagy pillanaton volt a sor, már tudtuk hogy mire számítsunk. Na nem az ára (bár az is árulkodhat), sokkal inkább az állapota utalt némi lankadtságra. Ha egy autó motorját beindítjuk, és a motortérből elkezd dőlni a füst, azt nem szabad megvenni. Persze, hogy megvettük, bár azt is tudtuk, hogy miután hőmérséklettől-évszaktól függően 5-15 percet járt, jött, ment, füstölt, lefulladt, megállt, na utána nem indult újra…hőmérséklettől-évszaktól függően 20-45 percig. Szó mi szó, szar állapotban volt a Vas. Lámpaoszlopoktól, padkáktól és lökhárítóktól volt véres a rozsdás kasztni, ami sebeket igazi szakbarbárok kifinomult precíz módszerekkel "gyógyítottak" meg. (sziloplaszt, és dáktép.) Az előző tulajról is tudtuk, hogy az imént említettek hozzá képest mérnökök és mesterek voltak, én azért láttam benne fantáziát. A padkára felállva, az utcán bütyköltem meg bontott alkatrészekből, de igen pöpec lett!

Költözés előtt áltunk, és eléggé félve kezdtünk el bepakolni, hogy átcuccoljunk Angliából Németországba, de minden aggályunk ellenére, gond nélkül végigjöttünk, úgy tizenöt óra alatt. Na már most, ha belegondolsz, ez egy elég szar részidő. Az igazság az, hogy egy pár alkalommal benéztük az irányt, egyszer történetesen Brüsszel belvárosában találtuk magunk. Tehát ez szám szerint nagyjából 3 óra lö jó feszkóban elbaszott idő. Egy keveset azért behoztunk később. Itt jegyezném meg kötelező jelleggel, hogy ő az autópályák királya, nem pedig az összes többi, amit annak mondanak. Na visszatérve a lényegre, a nagy út után itt Baden-Württemberg-ben még egy jó fél évig használtuk ezt a remek kis gépállatkát, 100 km-t minden nap megtett. A kipufogó időközben kilyukadt, ami elég menő hangot kölcsönzött neki, motorféknél még vissza is hörgött meg durrogott, csak egy idő után megfájdult tőle az ember feje. Ettől a kis kellemetlenségtől eltekintve, soha nem fordult ellenünk. Azt szerettem benne a legjobban, hogy régi kisautó létére megvolt benne az az összerakottság, amit nagyobb vasakban érez az ember. Ez viszont hamar elillan, ha mondjuk nekimegyünk vele egy másik autónak. (Ő a bűnös, én szabályosan mentem!) Igen, a sztori sajnos totálkárral végződik, ilyen az élet.

Maga az autó ilyen: A formája nagyon hasonlít a kortás Civic-éhez, nem hiába. Viszont az a ravasz vigyor szerintem nagyon eredeti, bár van aki hatásvadásznak tartja. Bent meglepően pazarul néz ki, bár egy-két kapcsoló helyét szokni kell, de semmi agymenés, minden teszi a dolgát és van benne matéria. Puha jó tapintású anyagokat találunk mindenfelé. Az ülések nagyon kényelmesek és a kormány fogása; mérete is telitalálat! Hátul talán a fejtérre lehet panasz, a csomagtartó sincs eltúlozva, de mondjuk engem ezek a literek pont nem izgatnak. Eddig mindenki mosollyal a képén szállt ki a kocsiból, meg hogy mekkora fless, én is ilyet akarok stb. Most jön az, hogy a stílusnak ára van. A motor zabál, de tényleg. 7 liter alá még soha nem sikerült lealkudni, pedig ez egy egynégyes százakárhány lovas motor. A másik, hogy az alkatrészek csak Nagy-Britanniában számítanak olcsónak, otthon ezzel mindenképp számolni kell. Viszont nem az a tipikus hülyegyerekautó, ezért nagyobb számban találhatunk az itt említettnél megkíméltebb példányokat. Én azt mondom, hogy ha meg tudnál engedni magadnak egy 306-ost, vagy egy hármas Golfot, és “van egy spanod Angliában” inkább egy ilyet szerezz be!

Hibalista

- Egy leszakadt generátorékszíj - AA Auto 150 Font (45000 Ft) -Ez miatt jár az egyes szerviztapasztalat, mivel a semmire számláztak fel ennyi pénzt, utána nekem kellett új ékszíjakat venni, és beszerelni.- - Önindító - saját kezűleg 20 Font (6000Ft) - Hátsó kipufogódob - Herbrechtingen Lada szerviz 120 Euro (33000 Ft)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1998
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 152450
Megbízhatóság (9) Vezetett km 24200
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 306 1.9 Break Következő autója? 80
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Rover 25, 200 1995

További ítéletek (64 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)