A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Thalia (1998-2007)

Thalia 1.4 8V 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Szolíd "szürke" igásló

Szöveges ítélet

Egy szomorú halált halt 3 ajtós 1.2-es Fiat Punto I. CULT törmelékének árából vettem meg a török "csodát".
Igazából egy könnyen kezelhető, kényelmes "családi" kocsira volt szükségem, ami nem csócsálja le rólam a gatyát.
Inenn jött az ötlet, hogy Thalia-t. Néztek is rám, hogy 28 éves egyedülálló - barátnős - pasi létemre képes vagyok egy ilyen szart megvenni????
Apósjelöltem már a 3. Thalia-ját hajtja eddig semmi probléma nem volt velük, pedig az utolsót még egy szarvasborjú is "letesztelte". A borjú vesztett. Az életét. A kocsi egy új szélvédővel, egy tükörrel meg némi horpadással megúszta.

Na akkor jöjjön a lényeg. 2008. februárjában nagyon rövid - 1 órás - keresgélés után megtaláltam ŐT. Egy márkakereskedés udvarán szomorkodott. Nemrég cserélte le a gazdája egy egyterűre. Mentem egy kört egy szaki ismerősömmel vele, megcibáltuk, megkergettük. Majd megvettem.
2002. augusztusi évjáratú, szerencsére már az új arcú, 1.4-es 8 szelepes, 75 LE-s. A Renault terminológiában korallpiros metál, szerintem mezei metálborbó. Exxpression felszereltségű de Alizée-nek anyakönyvezték.
Kényelmes, viszonylag tágas, bár vállban a Punto jobb volt. A csomagtartójában lakni is lehetne, de nagyon mély és kicsi a rakodónyílása. 2x légzsákja, 2x motoros ablaka, klímája van. Emellett fényszóró-, kormány- és vezetőoldali ülésmagasság állítást is tud, gyári ködlámpái is vannak.
A fogyasztásától kicsit tartottam. 4 személlyel klímával 110-130 Km/h utazóval be is nyalt átlagban 11 litert, de 80-90 Km/h-rel járva, klíma nélkül 3 személlyel számoltam már ~5,7l/100 Km-t is...
Szal nagy átlagban 6-8 l/100 Km szokott kijönni. Ez szerintem rendben is van.
Szumma szummarum, kényelmes, eléggé tágas, EDDIG kellően megbízható is. Február óta beletettem 5.000 Km-t, év végéig lehet belemegy még 5.000. Vélelmezhetően nagyobb összezördülésektől mentes lesz a kapcsolatunk.
Nekem bevált. Az összeszerelési minősége elfogadható. Sajnos jellemző rá is, hogy attól függ a minősége, hogy Mohamednek mennyi baksist adtak. Ha kapott rendesen a kocsi a világból kimegy, ha nem minden utcasarkon lerohadhat. Mellesleg a tulajoktól is nagyban függ. Ha vigyáznak rá örök életű, ha rugdossák, tapossák, gyilkolják nem kell sírni ha megbosszulja magát.

Update 2010.
2008-óta 25.000 Km vándorolt bele. Ebben volt jópár Kaposvár-Pest, Kaposvár-Székesfehérvár, Kaposvár-Pécs, Kaposvár-Balaton út, sok város környéki vidéki út túlnyomórészt azonban városon belül van használva. A vén 1.4-es fogyasztásával köszönhetően az emelkedő benzináraknak, egyre kevésbé vagyok kibékülve, ettől függetlenül ugyanúgy 6-8 l/100 Km között kajcizik, ami télen inkább 8-12 l/100 Km.
A segge akkora, mint egy olasz mammmáé, hihetetlen mi mindent képes elnyelni. Megfelelően pakolva egy 4 tagú család TESCO-s havi nagybevásárlása úgy tűnik el benne, hogy még hely is marad, bár a vége eléggé messze van.
A futóműve elnyűhetetlen. Sokat járok vele minősíthetetlen állapotú, néha erősen bakhátas földutakon és még soha sehol sem akadt fent az alja. Akkor sem ül fel, ha a hasával tolja a havat. Ez tényleg a keleti piacra való.
Egyszerűen imádom! Párom néha féltékeny is RÁ! :)
Mostanában kezdtem el gondolkodni egy fiatalításon, de szigorúan Thalia I-ben gondolkodok. Az új nem tetszik. :) Egy 1.5 dCi kerregését el bírnám hallgatni, csak félek, hogy kifogok, valami hétfői modellt. :S
A kocsi teszi a dolgát. Még 2010. végén elkezdett maga alá pisálni. Kilyukadt a fűtőradiátor. Kaposváron senki sem akarta vállalni, végül nagy nehezen találtam egy szakit aki 30 db ropogós Mátyásért megoldotta a problémát. Aztán következett 7 hónap békés krúzolás....

Update 2011:
Hat hónap nyugis használatot követően 2011 júniusában egy éjjel hazafelé tartva be nem tervezett közelebbi ismeretséget kötöttem egy őzbakkal.
Eredmény: -1 őzbak a társaságnak -1 kocsi nekem.
A szakérő szerint több milliós a kár a kocsiban (a per még tart...)
Szerencse a szerencsétlenségben, hogy egy vérömlenyt, meg a porrá tört lelkemet, ami azóta sem jött teljesen helyre, leszámítva megúsztam. Rá egy hónapra halt meg kísértetiesen hasonló körülmények között egy férfi Győr közelében. (Jól dolgozik az őrangyalom)

Hibalista

- A szerelőm szerint csereérett lett az axiálcsukló... :S - Átvétel előtt a márkaszervízben kapott egy grátisz fékfelújítást. - Szakikám felcsavarozta a katalizátor védőlemezét meg a légszűrőházat, mivel Mohamed elfelejtette... - Jah. Ázott lószagú a klíma, csikorog a hátsó ablakemelő, meg a kuffer lengőzsanérja. A klímát kipucolom, az ablakemelő szilikonzsírt kap, a zsanér meg WD40-et. - A kesztyűtartó műanyag "zsanérja" eltört, megragasztották, de megint eltört. Jóapámmal helyettesítettük WC-lánccal. Azóta tökéletesen működik. - - Update 2010. - Az axiálcsukló még a régi, zörögni zörög, de még bírja. - A hátsó fékek rakoncátlankodnak. Időnként illik beszabályoztatni őket. Hiába a dobfék, az dobfék... Döglődik az akkuja, ami nem is nagy csoda, hisz még a gyári. :) - Megmagyarázhatatlan zörgések jöttek jobb oldalról. Kidobáltam a CD tokokat a kesztyűtartóból, azóta kuss van. - A hátsó ajtók központi zárja rakoncátlankodik. Néha... - Átlyukadt a szervó nyomásmérő gombájának a gumimembránja és engedte az olajat a generátorba. Ebből a szarból naná, hogy csak gyári van.

Ide hordtam szervizbe

Lonkai Mester egy "öreg" szaki. Szerintem villáskulccsal a kezében született... Egy nagy kupac szarból is képes kocsit csinálni.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Márkaszervíz. 1x vittem be hozzájuk, akkor se voltak képesek megmondani mi a baja. Csak azért kapnak "2"-est, mert nem kértek pénzt, és a szétcsúszott légzsák vezetéket is összekendácsolták.

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 75535
Megbízhatóság (8) Vezetett km 45732
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Punto I. CULT Következő autója? Astra F 1.7TD
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Thalia 1998

További ítéletek (321 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)