A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Thalia (1998-2007)

Thalia 1,5 dCi 

Az ítélet értékelése
2,7(3 db)

Így húzzál le 3 millát a WC-n

Szöveges ítélet

Szóval azért vettem, mert ugye új autó, jó autó. Előtte egy Golf 2 GTD volt, azelőtt egy Lada 21053, de a Golf miatt beleszerelmesedtem a dízelbe. Vért izzadva összekapartuk a legolcsóbb dízelautó árát. A második legolcsób fél millával lett volna drágább, az Accent. 3000 km-nél elkezdett a kormány ciripelni. A szakszervízek nem tudták mire vélni, ilyet ők még nem láttak. Utólag az index fórumon, a Tháliás topicban olvasom, hogy 10-ből 8-nak benne van a tücsök a kormányban. Az "ingyenes" 15000 km-es szervíz kb 5000 forintban került. Ezek után tankoláskor észrevettem, hogy a kelekezett vákum miatt nehéz levenni fél tanknál a tanksapkát. Az egyik szervízben kicserélték a betöltő csövet, a tanksapkát, a vákum maradt, lövésük se volt róla, hogy mi a baj. Ezek után átnyargaltam egy másik szervízbe, ott kiderítették, hogy a tank tetején is van egy szellőző, az adta meg magát, de addigra úgy nézett ki a tankom, mint egy összeszívott nylonzacskó. Gariban tankcsere.Közben meg pesrsze sűrűn bizonygatták, hogy ez természetes. Mikor azonban üres tankkal mentem oda, és 3 szerelőnek negyed órájába telt leimádkozni a tanksapkát, akkor elhallgattak. Ezek után lefoszlott a kormány közepéről a műanyag borítás, gariban csere. Lejött kocsimosáskor a festék a dísztárcsáról, gariban csere. Haveroktól közben jött az ukáz: ketyeg az óra visszafelé, záros határidőn belül készülhetek a több száz ezres javításra, mert az egyötös dízel rönóknál elfelejtettek gázolajat szűrni. R.Hungária pánikszerűen felhív, azt mondták, hogy ritka az ilyen baj,mint a fehér holló. Biztos, ami biztos alapon megérdeklődtem egy autósboltban, hogy mik az árak, de ők megvigasztaltak, hogy utángyártottat ne is keressek. A befecskendező szelepnek 130 pénz darabja.És akkor jött is a várva várt esemény: A kocsi egyre nehezebben indul. Az eredmény: garancia lejárta után fél évvel 4 szelep cseréje. Ragaszkodtam hozzá, hogy a jelenlétemben cseréljék, mert mivel fogyóeszköz, több szerencsétlen is írta, hogy hamar lenyúlják az ára miatt, a paraszt meg fizessen, de a szervíz normális volt: reggel 8-ra beszéltük meg, hogy nekiállnak, 3/4 8-kor már azzal fogadtak, hogy vihetem a kocsit, mert előző délután kész lett.
Kegyes volt a R.Hungária, "csak" 130 ezret kellett otthagynom,mert élt még a szavatosság.
Újabban a hátsó keréken látom, hogy nyalja le mindkét oldalon kívül a bordázatot, de megnyugtattak, hogy ez hátul nem állítható, úgyhogy ez ilyen. De a kurva életbe: a szutyok Ladám miért nem nyalta 250.000 km-en keresztül? Na mindegy. Most ott tartok, hogy várom, mikor jár le az új bef.szelepk garanciája, hogy újra vihessem egy negyed millás javításra a kocsit. Ha a magas nyomású szivattyú is megelleik, akkor 3/4 milla. A tax alapján 1,6-ot ér most a kocsi. Másfél millába került nekem az, hogy 50,000 km alatt megtudjam, rossz lóra tettem. Az ugyanennyit fogyasztó Golfomat 4 kilóért adtam el, ezen a kocsin tehát szűk 3 év alatt 4 dízel Golf árát buktam el, és egy halom fos az egész. Ha a Renault Hungária olvassa a soraimat, tudom, hogy a hasát fogja a röhgéstől hogy egy újabb balektól nyúlt le 3 millát. Az egyik Corollás történetben olvastam, hogy 170.000 km-nél jött az első baj: kiégett az egyik izzó. Emberek!!!! Hol van a Thália ehhez képest? De hogy valami pozitívum is legyen: a kényelme, és az én nagypapás stílusomhoz a teljesítménye megfelelő. A teljesítményre csak azért nem adok 10-et,mert mentem már egy Testarossával 340 km/h-val, az azért más volt.

Hibalista

- tank nem szellőzött, kormánylégzsákról foszlik a borítás, befecskendező szelepek, ferdén kopó hátsó gumik

Ide hordtam szervizbe

nem nyilatkozom, mert ha kénytelen leszek menni hozzájuk, ott szívatnak, ahol akarnak.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? golf II GTD Következő autója? Toyota
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Thalia 1998

További ítéletek (321 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)