A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Thalia (1998-2007)

Thalia 1.5 dci 

Az ítélet értékelése
4,0(5 db)

Becsapás. Olcsónak tűnik. LEGÚJABB FEJLEMÉNYEK!

Szöveges ítélet

2006.09.21.
MEGVOLT A BÉKÉLTETŐ TÁRGYALÁS.EREDMÉNY:110 EZER FORINTOT BEFIZETVE MEGÍGÉRTÉK,HOGY MOST TÉNYLEG RENDBETESZIK AZ AUTÓT ÉS 1 ÉV GARANCIÁT VÁLLALNAK RÁ,ANYAGKÖLTSÉG FELÉT /AKKORI ÁRON!/A RENAULT HUNGÁRIA ÁLLJA, A MUNKÁT A RENAULT KALYDI INGYEN VÉGZI.
CSALÓDÁS EZ SZÁMOMRA, DE ÜGYVÉDEM TANÁCSÁRA ELFOGADTAM, MERT SZERINTE CSAK HOSSZÚ PERESKEDÉS EREDMÉNYEKÉNT JUTHATNÉK KEDVEZŐBB HELYZETBE, RÁADÁSUL AZONBAN ELŐSZÖR NEKEM KELLENE MEGHITELEZNEM A PERESKEDÉS,SZAKÉRTŐ,ÜGYVÉD KÖLTSÉGEIT.IGAZÁBÓL AZT HISZEM BELEFÁRADTAM.
TANULSÁGKÉNT SZOLGÁLJON ESETEM MINDENKI SZÁMÁRA!!!


FEJLEMÉNY AZ ÜGYBEN!AKIK JELENTKEZTEK A MEGADOTT MAILEN,ÖRÖMMEL ÉRTESÍTHETEK MINDENKIT,A FOGYASZTÓVÉDELEM KIVIZSGÁLTA A TÍPUSHIBÁS PORLASZTÓCSÚCSOK ÜGYÉT(IGAN LASSAN ŐRÖLNEK AZOK A MALMOK) ÉS BÉKÉLTETŐ TÁRGYALÁST SZERVEZNEK A RENAULT HUNGÁRIA ÉS KÖZTEM, AUGUSZTUS VÉGÉN LESZ.

2004 áprilisban boldogan hoztuk el a debreceni Renault szalonból 1.5 dci motoros új Renault Thaliánkat. Azért vásároltuk ezt az új és takarékos motorú modellt, mert családunkban munkánk lévén az autó sokat fut és fontos a megbízhatóság, a két éves garancia. A kötelező garanciális szervízeket is itt a debreceni szalonban végeztettük.Nem is volt semmi gond,kisebb hibákat leszámítva, mígnem 2005 telének kezdetén az autó egyre nehezebben indult, az alapjárat hullámozni kezdett. A szervízben már rutinosan kezelték az ilyen jellegű problémát, hiszen mint utóbb kiderült, ők is elismerik, hogy ezen 1.5 dci üzemanyagszűrőrendszere hibás , átengedhet olyan, az üzemanyagban jelenlévő szennyeződéseket, melyek a porlasztócsúcsokat károsíthatják. Mivel előzékenyen és gördülékenyen intézték a dolgokat, fel sem merült bennem a gyanú, hogy bármi probléma lehet.A szerviz megkérte a Renault Hungária Kft. engedélyét a garanciális alkatrészcseréhez, melyet természetesen azonnal engedélyeztek, mert ők is tudják, hogy ezen típusnál ekkora futásteljesítmény után ez gyakorlatilag típushiba (70 ezer kilométert futott az autó). 2005. karácsony előtt megtörtént a javítás, az ünnepek idején nem jártunk az autóval. Ezév januárjában ahogy használni kezdtük volna az autót, nem akartam elhinni, de gyakorlatilag ugyanaz a tünet jelentkezett. Ezer kilométer múlva visszavittem a szervízbe és kértem nézzék meg mi a baj, mire ők résolajvaszteségmérés alapján megállapították, hogy az újonnan beépített alkatrész roszabbul működik mint az alig előtte kicserélt 70 ezret futott régi.. Megnyugtattak ne izguljak, hiszen az autó garanciás, egyébként is a Renault hivatalos szervizei által beépített eredeti Renault alkatrészekre 12 hónap garancia van. Újabb engedélyeztetési eljárás kezdődött, ez már hosszabbra sikerült, de hál istennek a január eleji enyhe időben a kocsit fűtött garázsban tartva be bírtuk indítani, napközben pedig ügyeltünk rá, hogy ne hűljön le soha teljesen. Azonban a január 20-al beköszöntött nagy hidegek miatt az autó már nem ment. Ekkor csereautót kértem, révén garanciás a hiba, melyet azonnal nem tudtam elhozni, csak a következő munkanapra tudták volna biztosítani a szervízben.Azonban amikor a csereautóért indultam, telefonon hívtak, hogy nem lehet elhoznom, mert a Renault Hungária Kft. frissen értesítette őket, hogy garanciális javításként nem mehet a dolog, révén a porlasztócsúcs csere egyszer jár ingyen garanciaidőn belül!
Megdöbbentem, hogy az eleinte egyszerűnek tűnő garanciális javításból mi készül kerekedni, nosza az internetes fórumokon utánanéztem mi is ez a probléma, másokkal mi történt.Az eredmény lehangoló, ezért pert idítok, esetem nem egyedi, sőt ugyanannál a szervíznél/ Renault Kalydi/ mások is vannak így.
Azóta több fax-levélváltás történt ezügyben a Renault Hungáriával, az autó jelenleg 3. hónapja a szerviz udvarán áll.Az üzemanyagból mintát vettek, majd a szakértő megállapította, hogy az üzemanyag megfelelő, de ennek ellenére szennyeződések szoktak ilyen hibát okozni és annak vélelmezi az okot.
Természetesen az üzemanyagszűrő szervizben történt cseréjéről ugyanúgy megvan a számlám, mint az autó vásárlása óta minden egyes liter üzemanyagról, mert vállalkozó révén minden számlákat a könyvelésünk őrzi!
Mióta jó az idő, (1 hónapja) kértem a kiszerelt alkatrész visszahelyezését az autóba, hiszen most már addig is amíg ez az ügylezárul, lehetne járni vele, azonban állítólag (beleegyezésem nélkül) az alkatrészeket szétszedték és nem tudják visszaadni!
A jelenlegi helyzet, ahol az ügyem megrekedt:
-A Renault Hungária Kft az autó teljeskörű garanciája ellenére nem akarja az autónkat kijavítani
-az autó a szerviz udvarán áll
- nem adják vissza a tulajdonomat képező alakatrészt ami nélkül az autó nem megy
-az autónak folyamatos az értékvesztése
-a munkánkhoz nélkülözhetetlen csereautó költsége terhel

A Renault Hungária Kft Ügyfélszolgálat-vezetője 30 % kedvezményt javasol megegyezésként a munkadíjból az újbóli cseréhez, mely során kellene vegyek tőlük egy garnitúra porlasztócsúcsot, és nem hajlandó visszaadni az én alkatrészeimet. Egyébként a szervízben nem végezték el (elfelejtették, mert a szervízvezető szabadságon volt?) az üzemanyagrendszer tisztítását a garanciális javításkor, ők is elismerik, hogy ez esetleg hozzájárulhatott az újonnan beépített alkatrész idő előtti tönkremeneteléhez.
Esetem tanulságos lehet minden leendő Renault Thalia dízel tulajdonos számára.

Hibalista

- 14.000 km, műszerfal hátsó megvilágítás
- 20.000 km csomagtartó zárja
- 70.000 km diesel befecskendező rendszer
- 71.000 km a garanciális csere után(hibás anyag,hibás javítás, kilopott alkatrész?)az új porlasztócsúcsok
- jelenleg a kocsi áll, per lesz
-

Ide hordtam szervizbe

Renault Kalydi
Rendesek, előzékenyek, majd a per eldönti ki hibázott.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2004
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? clio Következő autója? toyota
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Thalia 1998

További ítéletek (321 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)