A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Thalia (1998-2007)

Thalia 1,5 DCi, 65LE-s 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

A romlott francia szerelem... (SENKI NE VEGYEN ILYET!)

Szöveges ítélet

Imádtam. Első autó. Vétele a szülők "férjen bele 1 láda alma" szempontjának maximális figyelembevételével. Kényelmes, első VW meg se közelítette (Ellenben még működik). Dinamikus, gyors, keveset fogyaszt, bár a reklámbéli 4,5-öt sosem érte el. Valójában 5,5 alá sosem ment, ha pedig épp romlófélben volt a 7-8l-et is bevágta. A csomagtartó max. 4-szer volt kihasználva 1,5 év alatt, és a városi közlekedésben sajnos nem oly furakodó, mint a Clio lett volna.

Lényeg: sorozatosan ugyanazon alkatrész hibája: elviselhető volt, míg cserélték. De ma már nem. A márkaszerviz gépészei szerint technológiai rés van a dízel üzemanyagszűrőjének finomsága, és a porlasztócsúcs kopásállósága közt. (Persze ezt csak 4szemközt)
Szerintem 1 nagy kalap Sz@(r)móca.

Megutáltam. Meggyűlöltem. Perelek a vételárért.

AfterParty: Vételárat nem kaptam, 4 hónapnyi szenvedés után, át kellett vinnem (Vontatva! Micsoda reklám!) Debrecenből Nyíregyházára, hátha a vétel helyén komolyan vesznek. 10 napon belül hívtak, Pest Főmufti előtt olajminta-vétel (üzemanyag), majd 2 héten beül értesítés, hogy vihetem a kocsit, kicserélik garanciában: a befecskendezőszelpeket! Nem a kocsit! (Jogi adalék: 2éves koráig a kereskedőt terheli a bizonyítási kötelezettség, utána még 1 évig saját bizonyítással lehet ugrálni.) Szval azóta átlépte a mágikus 12.000km-es romlási határt, többször ténylegesen hasznát vettem a csomagtartónak, és semmi gond, de! deciliterre el tudok számolni a beletankolt üzemanyaggal, hogy ha mégis baja lenne az utolsó csere utáni egy évig (fődarab: +1 év garanciával) bizonyítékom legyen, hogy igenis MOL, nem étolaj, nem ukrán pancs.... mint azzal vádoltak...
Lehet, hogy ezúttal télleg kifogták a megfelelő alkatrészt, megfelelő odafigyeléssel?
Lényeg: akkora értékvesztése van, hogy 2,5 év alatt a vételár felét(!) éri... igy ujabb szóba se jöhet...
Szval óvatosan hajtogatok, és bízom a szerencsében, meg megkértem a környezetemben élőket, hogy imádkozzanak érte...

Ha mengint elromlik, eladom bagóért; veszek az árából gumistokit ( http://index.hu/homar/index.php?p=1064&more=1&c=1&tb=1&pb=1 ), és azzal közlekedek...

El kellett volna adni: 44.000-et bírt az utolsó porlasztócsúcs: ugyanazok a tünetek, bár még diagnózis nincs...

Ma búcsúztunk: még elvitt Pestre, majd vissza. Kapott egy simogatást a csomagtartójára, de nem könnyeztem meg...
MEGSZABADULTAM TŐLE!!!!!
(Utólag kiderült, hogy a 2 hónappal "szabadulás" előtt elvégzett ellenőrzéskor hazudtak a szerelőik: újabb 2 bef.szelep volt kimenve....)

Hibalista

- Nr.1. Befecskendező szelep (porlasztócsúcs) Garanciális csere 12.000km
- Nr.2. Befecskendező szelep (porlasztócsúcs) Garanciális csere 24.000km
- Nr.3. Motorháztető: Metálfény felpattogzott 50%sajáter?-50% RenaultHungária
- Nr.4. Befecskendező szelep (porlasztóscúcs) 36.000km Garanciális csere megtagadása (per folyamatban)--> per elmaradt, csere, még megy. 50.000km-nél járok...
- Nr. 5. Befecskendező szelep (porlasztóscsúcs) 90.000, nincs több garancia, saját költségre keresek töröttből alkatrészt...
- (Mikor eladtam, a beszámítás előtt gagyogtak valamit, hogy a bal kerékkel vmi bibi van, kiment a beltér-világítás, ill "rázott" a motor. Nem kívántam megtudni, hogy a lendkerék-e a hibás... mint a kollégám Lagunájában!!!/az 800.000HUF volt/)
- Nr.6. Befecskendező szelep (porlasztócsúcs) 104.000: eladás után a beszámító cég hívott fel, hogy ismét kiment 2 db...

Ide hordtam szervizbe

Renault Kalydi, Debrecen: Pozitív hozzáállás, sajnálkozás a hibák sora miatt, szerviz gyors, szereléseket hamar befejezték. A Garancia megtagadása az importőr (Renault Hungária) felelőssége.
"Optimistán" állnak az alkatrészek romlásához: még elmegy egy darabig.... :))

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Renault GoldCars, Nyíregyháza: lehet, hogy jobbak, vagy szerencsésebb kezűek a szerelőik? Még megy a kocsi. (Update1: ez is elromlott, csak később!!!)

Csak a felragasztott vadriasztót tökítették el róla: azóta sem tudom levakarni a koszfoltot...

Koszfolt azóta lejött, de ismét elromlott (igaz most 44.000km-t bírt az alkatrész) ezúttal olcsóbb szervízbe megyek (nem márkához...) Aki a falumbeli szerelő, és király. Gyors, olcsó.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 104000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Toyota Corolla (2.0 D4D)
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Thalia 1998

További ítéletek (321 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)