A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Talisman (2015)

Talisman 1.6 dci EDC, 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Nagyképű francia, felemás cipőben!

Szöveges ítélet

Céges autóként használom, kényelme nagyon jó (186 cm-el simán elférek magam mögött is), motor elfogadható, bár nem értem ekkora autóhoz miért nem tudtak egy 2.0 diesel-t is csinálni, mert a 130 LE egy kicsit kevésnek tűnik az autóhoz, bár nyugodt utazáshoz több mint elég!
Mindenki megnézi így nem lehet feltűnés nélkül közlekedni vele.
Futómű rendben, de inkább nyúlós, de hát nem versenyzésre való, szinte nem is érezni a pesti 'jó minőségű" utakat.
A kormányzás rásegítése eco ill,normál módban nagyon sok, én a kormányzásnál inkább a sport beállítást használom, az már elég feszes, de lehetne keményebb is!
Ez az első automata váltós autóm, szerintem rendben van szépen vált, a fogyasztással is teljesen megvagyok elégedve 5,5 körül tudom tartani normál használattal és automata klímával, de tempósabb haladás esetén sem nagyon lehet 6 liter fölé vinni.
A gázpedál érzékenysége lehetne egy kicsit direktebb, csak sport módban indul el azonnal, a többiben van egy kis spét, de meg lehet szokni!

Egy év elteltével mondhatom, hogy összebarátkoztunk, még csak egyszer fagyott le,de az csak az összeszerelés (vagy egy nyest) hibája ,mert egy kábelköteg kidörzsölődött és minden meghalt rajta csak a motort nem lehetett leállítani. 3 óra 40 fokban és meg is jött az assistance, aki a szervízzel forró dróton volt és fél óra alatt sikerült is leállítani!
Pár nap javítás után jó is lett, azóta csak kétszer ( és még kétszer)!! kellett benne hátsó lambda szondát cserélni, azt legalább garanciában megcsinálták.

Igazi francia autó sajnos vannak benne bosszantó apróságok amik nem "megkeserítik" az életet.
- a telefon (6.0.1 androiddal ) egy szoftverfrissítés után nem kapcsolódik automatikusan ( érdekes egy Octaviában ez tud működni)
- kinti 20 fok alatt ezerrel nyomja a lábra a hideg levegőt automata klímánál!
- borongós időben gyakran átáll esti módra, bekapcsolja a lámpát leveszi a műszerfal világítást
- még nem sikerült rájönnöm milyen video file-t játszik le, bármit próbáltam még nem sikerült, ( szerviz: próbálkozzak minél többfélével egyszer vmelyik jó lesz !! ?? wtf? )
- sd kártyáról történő lejátszás során a beérkező telefonhívások után random vagy újrakezdi a szám lejátszását vagy ott fojtatja ahol éppen abba maradt, nem jöttem még rá, mi alapján teszi ezt!
- ha az első usb csatlakozáson akarom tölteni a telefont akkor automatikusan a telefonon tárolt számok lejátszására tér át, pedig csak tölteni akarom ( ezért a hátsó töltőt kell használni)
- vezetőülés 2-3 nap alatt visszaenged teljesen alap állásba (105 kg-s terhelésnél ) , rövidesen viszem garanciában cserélni!( (kicserélték)
- jobb első fejtámlában( ülésben? a fejtámla csatlakozónál ) valami zörög nagyon zavaró tud lenni a folyamatos "ciccegés", mert maga az autó kifejezetten csendes még nagy tempónál is!
- a gyári olajcsere periódus 30000 km ezt egy kicsit soknak tartom ( az elsőt 25000 után csináltattam meg, de a másodikkal már nem várok 50000-ig, utána pedig szigorúan 12000-15000 ként fogom cseréltetni az olajat benne)

Így egy év távlatából megérte az árát, de azért kíváncsi leszek mit hoz a jövő, bízom benn, hogy tréler mentességet!
A hibákat végignézve azt gondolom hogy, mind olyan hiba, ami egy későbbi gyártású autóban talán nem jön elő, de mindent összevetve, nagyon jó autónak tartom, csak bosszantóak a fent leírt dolgok!

Hibalista

- Kábelköteg kidörzsölődött ( 12000 km-nél ) garanciális javítás - Lambda szonda (18000 és 33000 km-nél ) garanciális csere - Update: 52000 km, újabb hátsó lambda szonda csere, azt hiszem valami nem kerek ezen a téren, bár most a szoftvert is módosították, ez ígéretük szerint "talán megoldja a problémát" - Kartámasz zárása nem működik, valószínűleg a rugó adta meg magát! ( garanciában cserélve) - Update 71000 km újabb lambda szonda csere, 77000 km egyik első radar érzékelő csere ( ezzel csak az volt a probléma, hogy hiába csak egy első érzékelő ment tönkre, nem hagyta működni az összes többit illetve a hátsókat sem )

Ide hordtam szervizbe

Baumgartner Csepel

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2016
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 55300
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 5 Következő autója? Arteon
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Talisman 2015 (2016)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)