Francia ribi, akire a gatyád is ráköltöd - és még akkor is hisztizik
Szöveges ítélet
Szép és kényelmes, több pozitívumot nem tudok elmondani. Iszonyat nagy csalódás volt, de be kell ismernem, hogy a kereskedő akitől vettem, rendesen átrázott. Mivel friss vizsgája volt az autónak, nem feltételeztem, hogy lyukas a hátsó dob, törött a hátsó rugó, ömlik az olaj a gátlókból, stb stb. Ezek nem az autó hibái. Viszont a rengeteg extra az sajnos e típus esetében nem pozitívum hanem mind-mind egy pontenciális anyagi csőd.
A facebook csoportban olvasottak alapján ami garantáltan elromlik előbb vagy utóbb: gyújtótrafók, kijelző, fűtés előtét ellenállás, olajszint szenzor, ablakemelők, elektromos kézifék, ezekkel mindenképp számolni kell - már ha benzinest veszel.. dízelnél további örömök is várnak (csak meg kell nézni hány motorhibás dCi-t árulnak, bontanak). A motor problémamentesnek mondható, cserébe városban 11 literbe is beleharap. Vegyes használattal 8 liter tartható, országúton 7 alá is bemehet.
Mivel az alkatrész nem vészesen drága hozzá, aki tudja magának szerelni annak megérheti, aki nem, annak a gatyája rá fog menni a javításra. Én megúntam hogy minden reggel gyomorgörccsel ülök be: ma épp mi baja lesz. 2 hónap alatt buktam rajta 500,000 forintot: ennyit költöttem el rá, és ugyanannyiért adtam el amennyiért vettem...
OK, azért annyi pozitívum, hogy a motor nem rossz. 1.6 - mindenki azt mondja gyengye dög. Szerintem szépen ment, csak 100 felett már hangos. A váltóját kimondottan szerettem. Nemcsak Renault viszonylatban de általánosságban is, pontos és jó a váltás érzete. Ez pozitív csalódás volt
Visszaültem a Mitsubishibe. Elmúlt a reggeli gyomorgörcs. Indítok és megyek. Kisebb, kényelmetlenebb, klímán kívül más extra nincs, de nem taszít további anyagi csődbe.
Hibalista
- Vezérlés + Okoskerék 200.000 (ok, ez kötelező csere, de b+++) - Gyújtótrafók 30.000 - Önindító 20.000 - Ablakmosó motor 15.000 - Kijelzőegység 20.000 - Csomagtér ajtó zár 10.000 - Ajtóhatároló 10.000 - Hangszórók 10.000 - És mindezekre összesen közel 250.000 Forint munkadíj.
Ide hordtam szervizbe
Nincs jelentősége. Több szerelőnél is jártam, mind azt mondta, kár volt megvenni. Amit kellett (és persze amíg hajlandó voltam rá költeni) javították.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 296000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 6500 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Colt VI CZ3 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |