Vagány Coupe
Szöveges ítélet
124 000 km-el vettem, és 253 000 km el adtam el, tehát azért volt időm kitapasztalni. Alapvetően imádtam, nagyon jó kis autó, alacsony fogyasztás, Privilege felszereltségű volt (félből) vaj belső, nagyon kényelmes ülésekkel és minden gomb kézreáll benne, nincsenek felesleges dolgok. 160 ezer km-nél egyszercsak elkezdett rázni alapjáraton....épp amitől féltem és óvtak dízel autó kapcsán az ismerősök: kettős tömegű lendkerék. Ezzel együtt kicserélték a kuplungot is. Elég drága mutatvány volt, és kicsit el is ment a kedvem az autótól, de ez után semmi baja nem volt, csak a kötelező szervíz amit a gyári előírttal ellentétben és 10.000 km-enként elvégeztem. (Olaj,minden szűrő még gázolajszűrő is) Mindez pár ezer forintos tétel, de az autó meghálálta. Olajat és vízet soha nem kellett utántölteni. 250 ezer kilóméter után, semmihez nem kellett hozzányúlni, gyári turbó,porlasztó..semmi meghibásodás. Nagyon jó vezetni, dinamikus nyomatékos motor, 6os váltó kb 2000ezret forog 130-nál, kényelmes hosszútávon is. Vannak érdekes megoldások, pl. az első izzót a kerékjárattól kell kicserélni, a bölcsö szilentet kellett cserélni, ami egybe van a bölcsővel és ki kell préselni. Aztán az új tulajjal tartom a kapcsolatot, meg van vele elégedve! :)
Hibalista
- 160 000 km-nél kellett kettős tömegű lendkereket cserélni, és akkor már ezzel együtt a kuplungot is, ezen kívül csak a kopó alkatrészek, és elszakadt a vezető oldani ülés előrehúzó bowden.
Ide hordtam szervizbe
Saját szerelőmhöz hordtam.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 124000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 126000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 206 | Következő autója? | R.S 2.0T |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |