A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane 1.9 dCi, sedan 

Az ítélet értékelése
4,0(3 db)

Szerethető útitárs Franciaországból (török gyártás)

Szöveges ítélet

A gépkocsi (Megane II Dynamique Plus, ASR kipörgésgátló, speciális szélvédő) elektronikai kiegészítőkkel gazdagon felszerelt típus volt, ami nem hagyott cserben – kivéve a két első ablakemelőt, ami hibás konstrukciónak tűnő mechanikai meghibásodás volt, bovden műanyag részek összegyűrődése. Mivel rendesen szervizeltettem, prémium dízel üzemanyagot és a gyári ELF kenőanyagokat használtam, meghálálta az együttműködést. Hosszú utakon 700-3500 km- en hű útitársnak bizonyult. Fogyasztására nem volt panaszom, télen 4 fő, tele csomagokkal (500l), tetőbox, igaz többnyire autópálya (2/3) 5,5-5,9 l/100 km. Nyáron klímával hasonló terheléssel, hegyi utakon ~6 l/100 km. Városban ~7 l/100 km. A 120 lóerő elegendően dinamikusan mozgatta a gépkocsit. Előzésnél nem kellett félni, dízel módjára húzott rendesen (katalógusban 340 Nm adtak meg rövid túltöltésnél). Igazán nem tudok rá rosszat mondani. A speciális hővédő szélvédője miatt utólagosan a szélvédőre szerelt GPS nehezen talált jelet.
Utólagos kiegészítés: az izzócsere elől egy kezet tönkretevő művelet . A kerékjáraton keresztül kicsavart csukló, alsókar, és még azt is kell tudni, mi hol van, és hogyan kell nyomni-húzni. Ez nem egy sérülésmentes tevékenység. Az igaz, hogy más típusokat is megtapasztaltam, és azoknál sem jobb a helyzet, kivéve, ha maga a lámpatest könnyen egészben kiszedhető. Ehhez viszont megfelelő 10-es kulcs és a patentek, fülek megfelelő ismerete szükséges a törések elkerülése végett.
Pozitívum, hogy a hátsó helykínálat fejedelmi. Kérdés, hogy a sí alagút az egy levédetett kiegészítés, hogy nem alkalmazzák minden márkánál?

Hibalista

- - kb. 29000 km, ~ 2005.06 (egy éves korában) izzító gyertya zárlat és ezzel együtt akkumulátor csere, első fejtámla tartó csere, garanciában, ekkor kellet egyszer szervizbe szállítani, mert nem indult az autó. - - 55400 km, 2007.07. csomagtartón gumiátvezetés törés középen, ami nem lett megjavítva, mert úgy tört meg, hogy a gépkocsi felé szigetelt, a két vége pedig összeért - - 74600 km, 2009.08 belső keringető szabályzó csere, 20 eFt, egy olcsó műanyag fogaskerék törött el benne, ami hozzáértéssel javítható lenne, de a szerviznek „egyszerűbb” cserélni - - 76100 km, 2010.07. jobb első ablakemelő szerkezet csere (motor nem), utánjárással ~30 eFt. - - 80800 km, 2011.07. akkumulátor csere, 20 eFt - - 85530 km, 2012.01. dudajavítás, 5 eFt - - 88300 km, 2012.07. kormányösszekötő rúd, gömbcsuklók csere 2 db + futómű beállítás (műszaki vizsga részeként), 45 eFt - - 90000 km, 2013.06. bal hátsó kerékcsapágy 25 eFt és bal első ablakemelő szerkezet, motor nem, 25 eFt - - Utólag hozzáírva: - - Izzócsere elől, ami egy rémálom! Azzal gyakoroltatnám, naponta ötször, aki ezt így megtervezte. - - - egyébként csak normál szervizek (2 év), gyakorított olajcserével (1 év) a 6. év után a csökkent futásteljesítmény miatt 2 év. - - 5. éves korában, 72000 km vezérmű szíj, ajánlott vízpumpa, ékszíjak, görgők cseréje, 70 eFt -

Ide hordtam szervizbe

Renault Budapest, Hunária krt., már nem létezik ott

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Renault Békési, Gödöllő Nem húzom le a márkaszervízeket, de a motorolajat sokkal drágábban adják, hordósan, mit máshol flakonos kiszerelésben, bár ez más márkáknál és máshol is jellemző.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 91000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Astra F, sedan, 1,6 Ecotec Következő autója? Mondeo
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)