A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (1996-2002)

Mégane Break, 1,6 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mint egy csacsi:teherbíró, de kissé megbízhatatlan

Szöveges ítélet

Az értékelés:
-> A f? problémám a megbízhatóság: lehet, hogy maximalista vagyok, de kétszer kellett bevontatni (egyszer a gázpedál, egyszer a fojtótekercs miatt) és az sem maradt meg kellemes emlékként, amikor valami kábel érintkezési hiba miatt hetekig hol elindult, hol nem. Szerintem egy nem nagyon meghajtott autó els? három éve legyen mentes az ilyen hibáktól!
-> az 1.6-os benzinmotor az én izlésemnek megfelelt, amennyire nekem kellett, mindig húzott.
-> Nagyon harapós a fék, én szerettem, mert nagyobb biztonságérzetet adott.
-> A váltó nekem megfelelt, mindig oda ment, ahova szerettem volna. A tartományok is jók, jól lehet 5-ösben is ötvennel autózni.
-> Az alapjárat halk, ahogy valaki írta, velem is el?fordult egyszer-kétszer, hogy ráindítottam.
-> 120-tól fölfelé már igen hangos a motor, rádiózni, beszélgetni már nem nagyon lehet, vagy legalábbis csak üvöltve. Persze ez igazából a kategória jellemz?je, más márkáknál is van tapasztalatom szerint.
-> a magnós rádió igencsak ócska, persze ez is kategóriabetegség, sajna.
-> szerintem remek ötlet az induláskor automatikusan záródó ajtó, ami ráadásul csak kívülr?l zár, belülr?l nem.
-> Jó a kormányoszlopról vezérelhet? rádió, és jól eltalált az elhelyezése (nem minden márkánál az!), bár nem szerettem, hogy a csatornaváltásnak három módja is van és sosem találtam el azt, ami nekem kellett volna.
-> Az ülések nekem túl puhák voltak és a gerinctámasz állítási lehet?ség semmit sem ért: hosszabb utakon gyakran meg kellett állni, hogy nyújtózzak egyet.
-> Jól lehet a visszapillantókból tájékozódni és általában is nagyon jól kilátni az autóból, majdnem olyan jól, mint egy egyter?b?l.
-> A két els? ülés közötti tér kissé fapados, más autókban sokkal célszer?bb és több tárolási lehet?ség van ott (ld.képet).
-> Kombi lévén helyproblémánk nem volt, kisebb bútort is szállítottam vele párszor és a keresztrudak is nagyon praktikusak voltak a tet?n.
-> A fogyasztás f?leg városi használatot takar.
-> a kinézetr?l: amikor kiválasztottam/megkaptam, akkor nagyon tetszett. Most is szépnek tartom, de azért kicsit megkopott a stílusa, hiába, ahogy jönnek az új modellek, az ember is változtatja az ízlését. Ezzel együtt is jól sikerült, szép, kissé n?ies autó.

A körülmények: ez egy céges autó, amit nem én fizettem, így az áráról nincs véleményem. Jár hozzá céges assistance, azaz a szervízekkel nem els?sorban én bajlódtam. A szerelés idejére csereautót is kaptam, így különösebben nem zavart az sem, ha elhúzodott a javítást. Persze éppen az assistance miatt nem nagyon húzodott el, mert általában 3 vagy 4 nap után már a szervíznek kell csereautót biztosítani, ezért addigra mindig megjavították. Szóval a szervíztapasztalat nem feltétlenül releváns egy "mezei" tulajdonosnak, akit nem véd hasonló assistance.

Hibalista

- 1: Gázpedál bowdenje (érdekes élmény, amikor reggel elindulás helyett a gázpedál beesve, élettelenül hever a padlón...)
-
- 2: Fojtótekercs (kétszer is)
-
- 3: Gyertya
-
- 4: Kontakthibás kábel ami miatt kb. egy hónapig hol elindult a kocsi, hol nem, szintén elég idegesít? jelenség.
-
- 5: Rejtélyes, de nagyon hangos és idegesít? zörgés hátul (ezt nem is mondták meg, mi volt, mert nem én hoztam el a szervízb?l)

Ide hordtam szervizbe

Renault Baumgartner (Beregszász út), általában itt volt, általában nem volt gond a min?séggel, néha kicsit sokat kellett várni, bár lehet, hogy én vagyok maximalista

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Renault Baumgartner (Kerepesi út), ide egyszer lett bevontatva, itt sem volt gond.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Primera Következő autója? Ford Focus (az új)
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 1996 (1996 - 2003)

További ítéletek (331 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)