Példás munkás
Szöveges ítélet
0 kilométeresen vettük a cégnek, egyedül én vezetem. 7 személyes, platós-ponyvás 2,20x3,50x2,00-ás platóval. Jártam előtte Mazda 2200vel, Transittal, Gazellával, Ducatoval, de idáig a Master volt a legkényelmesebb. az eddigi 77ezer kilométer alatt egyedül a kuplung kinyomója róható fel neki, de az típushiba. A szélvédő egy kavics miatt végigrepedt, KPM vizsga 1 évesen. :D A motorral elégedett vagyok, mindig van benne erő, ötödikben és hatodikban is kellemesen lehet vele autózni. a teherbírása 1,35 t, de én általában 2 tonnával járok vele, de meg se érzi a súlyt, vígan eljár vele. A váltója is pazar, szerintem a renaultok közül a masterben van a legjobb. a fülke is kényelmes, kényelmesebb mint a ducato-boxer-jumper hármasé, a sprinteré, vagy az iveco-é. Egyetlen negatívumként azt említeném, h a hátsó laprugó kevés ez alá, egy kis súlytól már nagyon leül a segge, de a rugókovács segíthet rajta. Összességében nagyon meg vagyok elégedve vele, valószínűlega következő is master lesz.
Hibalista
- kuplung kinyomócsapágy - garanciális csere kb 20ezernél
- kavics miatt szélvédő csere
Ide hordtam szervizbe
Renault Békési Gödöllő
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 77064 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | E-2200 | Következő autója? | Master |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |