A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Master (2003-2006)

Master dci120 hosszú, magas 

Az ítélet értékelése
2,0(2 db)

Második otthonom

Szöveges ítélet

Próbálom nem elfogultan jellemezni a gépet, mert nagyon szeretem. Az előző céges 2.5d hez képest nagyságrendekkel jobb vele dolgozni, bár az elődje erőátvitele jobban viselte a gyöngébb motorokat. A lomha 2.5d eredeti kuplungal és nem egy esetben gyári f.tengelyekkel (450000, 550000km után!!!) vonult nyugdíjba a cégtől. Egy valamit meg kell szívlelni: A forgalmiban a max össztömegre nem szabad lazán legyinteni. Sajnos én is láttam "szétrobbant" váltóházat, kiszakadt hátsó futóművet, idő előtt kapitulált kuplungot és egyéb horrort. Érdekes ezekkel a gépekkel vagy húst vagy tejterméket furikáztak amiből ugyanúgy belefér 3-4raklap(ez húsból bőven 3t felett van)csak éppen nem erre tervezték a titántulok használók által sokat ócsárolt franciák. Ha rajtam múlna a "KPM"esek mérnék a 3.5 ös autókat is, bizony nagyot kockáztatnak a 2x3x túlterhelt gépek pilótái. Aki meg erre kényszeríti a beosztottját közönséges barom.
Eddig még nem hagyott cserben a master,a régi sem, mindíg megérkeztem vele. A régi trafficomat is beleértve bőven 500e km felett járok. 90-100 fölé ritkán megyek 7,5 körül fogyaszt, igaz a gyógyszer nem a legnehezebb portéka. Kb fél terheléssel járok. Sajnos kb két év múlva VWre kell átülnöm ha megleszek még.Az LT35 és a Crafter35 ellen nem lenne kifogásom ha a Transithoz hasonlóan lenne fronthajtásos változata. Bűn magas a rakterük és 5cm hóban 1%°°°°es emelkedőn már nem indulnak el. Azt nem is ecsetelem,hogy a 9 LT ből 1éves koruk táján menteni kellett már hármat. vicc!
Egyszóval jó kocsi a MASTER, de öreget csak ismert előéletűt vennék. Aki ütni vágni szeretné az vegyen valami létraalvázas fostalicskát inkább.

Hibalista

- Az eredeti ékszíj nedves időben megszólalt (csere), a kitámasztó gömbfejek kb150000 bírtak(az újak eleve lógtak, 2x csere). A H7 es izzók közel nem bírnak annyit mint a H4.
- Az 1.2.fokozat szinkronja~230000nél kimúlt. Visszakapcsoláskor ügyesen még használható. Jobb féltengely csuklók cseréje+ a kerékcsapágyaké is(elsők).150000nél.
- A kuplung munkahengereket még a visszahiváskor cserélték. A kuplung cserére szorult 300000-et bírt.

Ide hordtam szervizbe

Kaposvári márkaszervízbe, a garancián túl pedig a cégünk által választott szervízbe. Ha saját lenne a gép, a mester barátom javítaná kb fél áron. Horror árakon dolgoznak a márkaszervizek. A múltkor láttam egy számlán a köv. tételt: Próbaút 15000,- Viccnek is durva de igaz! :(

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 300000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Master 2.5d Következő autója? VW CRAFTER(sajnos)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Master 2003

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)