"DRÁGASZÁG!"
Szöveges ítélet
Igazából ez egy Master I. (1980-1997) Az összes széria közül a legjobb. A dizájn a kornak megfelelő, azaz kocka. Belül kopogós az összes műanyag és természetesen sötét szürke. Ajtón műbőr. Viszont akár slauggal is lehet takarítani. Újkorában a lelkem a gyárból átvándorolt egy karosszéria műhelybe, ahol iziben átépítették tolókocsi szállítóvá. Így vette át egy fogyatékos otthon, ahonnan 10 évesen került adományként kies hazánkba egy itthoni szeretetotthonba (itt dolgozom). Elsőre a mindenható hatóságok kijelentették, hogy ilyen állat pedig nincs, majd egy év levelezés, faxolás (az átépítő cég is küldött igazolást, hogy ilyen állat van), sorbanállás után meggondolták magukat és végre honosíttatva lett. 17 lassan a "drágaszág" és a selejtezést követően vettem meg én. Nagy a család, nagy autó kell! Biciklistől, hátizsákostól befér mindenki és még táncolhatnánk is, ha nem tiltaná a KRESZ. Körablakos, így nyáron kicsit meleg, de már dolgozom az ügyön. Télen ellenben kicsit hideg. De nagy. Fél lakás befér és még marad hely. Hátul öt űlés van és nem kell egymás hátát bámulni út közben, mert az űlések szemben vannak egymással, kényelmesen lehet beszélgetni, vagy kártyázni, ja és még két tolókocsi is rögzíthető benne, de hála Istennek az nekünk egyenlőre nem kell. Én két éve vezetem, kb 30000-et mentem vele és nem igazán kellett szerelni. A főfékhenger adta meg magát egyszer, ez még az előtt volt, mielőtt én elkezdtem hajtani. Kb 150000-nél adta meg magát a kuplung azt már én cseréltem magam. Ezenkívül eltört egy csőcsatlakozás a tankon azt megforrasztottuk. Mostanában ájult el az ablakmosó motor majd cserélem, és egyszer cserélni kellett két csapágyat a tolóajtón (volt otthon, a kézi szerszámgépekben is az a méret van). Lassan eljön az ideje a gömbfejek cseréjének, de ez nem meglepő ebben a korban és Budapesten. A motor teljesen príma, -10-ben is izzítás után egyből indul. A motoron az egy üzemanyag relén kívűl semmi elektronika, kvázi ami nincs, az nem romlik el. Nagyon szeretem, a család is élvezi, feleségem is oda van, hogy milyen könnyű vezetni egy ekkora monstrumot. Kb. egy Ikarus buszvezető magasságában ül az ember elöl. Könnyen fordul és alig nagyobb hely kell neki parkoláskor, mint egy mezei személyautónak. Mégis egy állat és egy nagyobb gázfröccsnél még a tolakodó A6-ok is visszahőkölnek, mert ugye a méret a lényeg. Szóval ez a tuti családi autó. Még a bicikliket sem kell emelgetni, mert hátul egy rámpa van benne és egyszerűen csak be- meg kitolom a bringákat. Másfél tonnával is megbírkozik (már teszteltem), így a család meg sem kottyan neki. Mindenki aki ismeri a tipust azt mondta, hogy a későbbi modellek a melegvizet nem vihetik utána. Már, hogy mit ki nem bír. Valamit elárul az is, most hogy teljesen hozzánk került utána néztem az alkatrész ellátásnak. Ami fontos lehet, mindent lehet hozzá kapni. Remélem még jópár évig nyúzni fogjuk.
Hibalista
- főfékhenger, kuplung, ablakmosó, váltórudazat, tolóajtó csapágyak, index relé, fékbetét
Ide hordtam szervizbe
szomszéd maszek
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
magam szereltem
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 158000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Forman | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
